Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Ctec MXS 5.0 laturi
pamaus:
3 ctekin laturia erikokoisia eikä yksikään ole mennyt rikki edes mode nappi. Tosin pienimmässä ctekissä sitä ei mode nappia edes ole.
seppoko:
Ei tuo mode napin hajoaminen ole ainoastaan ctecin ongelma. Minun edellinen vastaava laturi oli joku halpismerkki. Sen elämä loppui juuri samaan vikaan.
Kare:
Terve!
Mulla on noita ctekkejä useampia, pienitehoisesta 12v MP laturista isompaan 24v laturiin. Tyytyväinen olen kaikkiin, ainoastaan tuon vahimman Multi XS 3600 (+ 10 v. vanha) mode nappi on ajoittain pikkusen konstaillut viimesen vuoden aikana. Laite onkin syksystä asti ollut pienen akun kautta led-pihavalojen virtalähteenä, ja toiminut siinä virassa hyvin. Thumb
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 12.02.2014 kello on 22:47 ---näyttää näemmä näit nappiongelmia olla aikas monella :(
mulla toimii kun painaa voimalla,muuten ei toimi
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole huolen häivää ollut mun CTEKeissä, 3.6A ja 7A versiot ollu jo vuosia käytössä. Välillä unohtunu ulos vesisateeseen, tippuilleet auton päältä jne. Nappula toiminut aina, joskus tosin ei oo totellut, mutta roikkakelan toinen pää ei oo ollut seinässä. :laugh: Akun virta kun saa jotain eloa silti laitteen ledeihin.
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 12.02.2014 kello on 09:06 ---Jos tuo AGM-optio löytyy.. tai *-moodi (="kylmät olosuhteet/AGM")
"Akkujen tyyppi; Kaikentyyppiset 12 voltin lyijyakut (Avoimet, huoltovapaat, AGM- ja hyytelöakut)
--- Lainaus päättyy ---
Ei löydy AGM-optiota. On vain pienakku- ja vakioakkuohjelmat plus talvioptio.
Laturi on MXS 5.0 POLAR
http://www.ctek.com/Archive/ProductManualPdf/MXS%205.0%20POLAR_FI.pdf
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta