Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Invertteri

<< < (22/39) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 13.08.2011     kello on 21:15 ---Siniaaltoinvertterit taas matkivat mahdollisimman hyvin verkkovirtaa joten ne on aina päällä.

--- Lainaus päättyy ---

Olenkin tässä jo muutaman kerran ihmetellyt että miksi mulla tuo mikro ja varsinkin imuri joka vie juuri sen 1200 wattia jota luvataan tuolle 1000 watin invertterille on käynnistynyt ilman nyrkkiä, no nyt selvisi sekin. :)

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.08.2011     kello on 21:16 ---Mihinkä sitä siniaalto intikkaa tarvitsee.

--- Lainaus päättyy ---

No nyt kun sanoit tuon niin olen alkanut itsekin miettimään että mihin tuo siniaaltoinvertteri on välttämätön.
Samalla rahalla mitä 1000 W siniaaltoinvertteri maksoi niin olisi saanut yli 2000 wattisen modifoitua siniaaltoa tuottavan, mutta jos tässä vielä tulee sekin päivä tulevaisuudessa eteen että laite vaatii täysin puhdasta, mene ja tiedä. ;D

perho-ukko:
 Eipä ole ongelmia 500AH akut,kennot katolla iso intikka,kaikki toimii,pakastinta myöten !!  :)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.08.2011     kello on 21:23 ---Olenkin tässä jo muutaman kerran ihmetellyt että miksi mulla tuo mikro ja varsinkin imuri joka vie juuri sen 1200 wattia jota luvataan tuolle 1000 watin invertterille on käynnistynyt ilman nyrkkiä, no nyt selvisi sekin. :)

No nyt kun sanoit tuon niin olen alkanut itsekin miettimään että mihin tuo siniaaltoinvertteri on välttämätön.
Samalla rahalla mitä 1000 W siniaaltoinvertteri maksoi niin olisi saanut yli 2000 wattisen modifoitua siniaaltoa tuottavan, mutta jos tässä vielä tulee sekin päivä tulevaisuudessa eteen että laite vaatii täysin puhdasta, mene ja tiedä. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Minä en näistä paljon ymmärrä, mutta minkä laitteen arvelet se olevan.  ::)

perho-ukko:
  Nyt asiaa ; Ensinnäkin kaikissa nykyisissä läppärin muuntajissa on suodatusta tarpeeksi,samoin muissa laitteissa,tulostimet toimii,samoin kameran akun lataus,TV toimii,samoin porakoneen akkujen lataus (mukana aina ),niin mihin tarvitaan sitä puhdasta siniaaltoa ?? 

Turhan Höpöttäjä:
Niimpä.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View