Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Invertteri

<< < (23/39) > >>

ihaa:
Asiasta nyt innostuneena (ja silloin aikoinaan essonbaarista kuultuna siniaaltoinvertteri n olevan nykyaikana parempi) aloin selaamaan nettiä ja sieltä löysin seuraavaa:

Itselläni on tuollainen Bilteman 300W invertteri ja se on muuten ihan hyvä laitos mutta IBM:n läppärin hakkuripoweri ei suostu tuon tekemällä sähköllä pelaamaan. 250W pitäisi olla continous ja 300W 30min ja 450W 30sek tehojen puolesta, kyllä tuolla on tunti tullut 300W halogeenivalaisinta käytettyä ja invertteri ei ollut edes kuuma, tuuletin tosin piti melko miehekästä meteliä lämpösäädön takia.

14" matka-tv ja kaikki muut pienet laturit on tuon perässä toiminut, tuo läppärin poweri vaan ei suostu toimimaan, se ei vaan herää henkiin tuon Bilteman sähköllä. Dellin läppärin poweri toimi kyllä.

http://www.universe-examiners.org/punbb/viewtopic.php?pid=5455

eli huonolla tuurilla modifoitua sähköä tuottavalla invertterillä ei oma läppäri sitten toimikkaan vaan se saattaa vaatia siniaaltoinvertteri n. Ja toiset telkkarit ottaa häiriötä....

Aakku:
Mulla pikkumikro keittää 3dl vettä n. 4 minuutissa verkkovirralla. Invertterillä menee kaksinkertainen aika.
Olettamus on kuulemma, että ei ole puhdasta virtaa, niin siksi hidas.

perho-ukko:
 Osta kunnon intikka,ei kannata tuijottaa siihen (sini aaltoon) !!

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 13.08.2011     kello on 22:16 --- Osta kunnon intikka,ei kannata tuijottaa siihen (sini aaltoon) !!

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on sellainen 1000W Intelligent, jota aikoinaan kehuit.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.08.2011     kello on 22:19 ---Mulla on sellainen 1000W Intelligent, jota aikoinaan kehuit.

--- Lainaus päättyy ---
  Ostin sen isomman,2000 W,entinen on varalla !!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View