Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Geokätköilykaravaanarit

<< < (2/32) > >>

oh5yw:
Silloin kun homma Suomessa alkoi, olin innolla mukana, kun se vielä oli pienen porukan hallussa. Nyttemmin siitä on tullut suurten massojen hommaa, sääli

kari

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: oh5yw - 17.03.2011     kello on 10:29 ---Silloin kun homma Suomessa alkoi, olin innolla mukana, kun se vielä oli pienen porukan hallussa. Nyttemmin siitä on tullut suurten massojen hommaa, sääli

kari

--- Lainaus päättyy ---

voisko tuot ajatella vaiks orgilaisten kätköilyt ... ei kai se laitonta ois ... itse en kyl paljoa voi mettis loikkii paitsi tuol takamettäs sieniaikaan , mut ois ainakin vielä pieni porukka tääl orgis ... sattaa olla hiukka liiankin pien  , mut oisko ideaa ? :)

oh5yw:
Olen geokätkennän sijaan alkanut bongailla ilmailuliikenteen suunnistusmajakoita :)

Niistä löytyy tarkat koordinaatit ja niitä etsiessä tulee ajeltua semmoisia teitä ja paikkoja, joihin ei muuten eksyisi. Yli 100 kohdetta jo käytynä.... :o

Tässä muutama:

Alta, Norja

Ivalo, Suomi

Lindköping, Ruotsi

Kaunas, Liettua

pekauppi:
ja suunnistusmajakoill e on aina kohtalaisen hyvät  tietä koska niille pitää päästä autolla huoltoa varten

iso-juuso:
Joo, täällä on yksi jo monta vuotta geokätköilyä harrastanut vaanari.

Ihan paras harrastus reissaajalle, se ohjastaa liikkumaan alueille joille ei muuten osaisi välttämättä mennä. Näkee vähän sellaisiakin paikkoja jotka eivät ole turistirysien varsilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View