Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Geokätköilykaravaanarit

(1/32) > >>

JPVäisänen:
Pikakyssäri..löytyy kö porukoista geokätköilyä harrastavia vaanareita? Itte olen vähän semmonen sillontällönkunkoha llesattuujamuistaa kätköiljä :)
Alla linkki jossa kuvataan harrawstusta...nimi on hieman harhaanjohtava.
http://www.geocache.fi/materiaali/ala_ryhdy_geokatkoilijaksi.pdf

moon:
Kiinnostavaa hommaa, mutta ei ole tullut kokeiltua (vielä). Kartanon pihassakin kuulemma kätkö on, ihmisiä kulkee sen perässä, mutta en ole itse sitä vielä löytänyt  ;D

jyrile:
Muutamia kätköja olen etsinyt, mutta viime aikoina olen ollut melko passiivinen kätköilyn saralla.
Ensi kesän reissuilla poika on jo sen ikäinen että voidaan yhdessä käydä käyköjä etsimässä kun reitin varsille sattuu, joten aktivoitumaan päin ollaan ko. harrastuksen suhteen.
Suosittelen kyllä harrastusta kaikille. Monesti kätköt on varsin mielenkiintoisissa paikoissa joihin ei muuten tulisi mentyä käymään ja lapsille kätköily on jännittävää vaihtelua lomamatkoilla.

pekauppi:
Tunnus on rekisteröity kyllä jo ajat sitten mutta kätköjen etsintä on jäänyt aika vähelle. Pari purkkia tuli haettua jokunen vuosi sitten kaverin kanssa joka on himokätköilijä

JPVäisänen:
Tämä on hauskaa varsinki kun ollaan ulkomailla...tästä ei kovin ole kokemusta ittellänikään muuten ku toissakesänä käytiin Lofooteilla niin siellä Andenesissa tuli bongattua yksi. Sattu vielä niin hauskasti että törmättiin kätköllä Saksalaisiin karavaanareihin jotka myös olivat kätköilijoitä :)
Ja kätköjä löytyy varmasti ihan joka maasta ja on tosi jännää ajanvietettä varsinki sopivan ikäsille lapsille. Omat on jo niin isoja että niillä alkaa olla
muut intressit.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View