|
Sivuja: [1] Siirry alas
Melkein vain karttasi ja linkkiesi avulla on leirintäalueet ja nähtävyydet etsitty Baltiassa. Pidä sivut toiminnassa KIITOS! ![]() Mutta täällähän sivustosi voisi varmaan laittaa jonnekin "talteen" ?! t.Kaarina Mutta täällähän sivustosi voisi varmaan laittaa jonnekin "talteen" ?! Minun sivun voi laittaa itse kukin omiin kirjanmerkkeihin, niin sieltä se löytyy ![]() Voihan sen osoitteen tietysti pistää tänne jonnekin. Luovutan sivun ylläpidettäväksi kenelle asiasta kiinnostuneelle tahansa, mutta kun ei ole ketään ilmoittautunut, niin täytynee itse jatkaa .Otan mielelläni vinkkejä paikoista, vaikka yv:llä tai joko tämän tai SFC:n sivujen kautta. Niin, että vinkkejä peliin pienen selostuksen (max 2 riviä) ja arvostelun (+ merkkejä 0 - 3kpl) kiitos Voin ilmoittaa myös sähköpostini vastavuoroisesti niille jotka haluavat lähettää vinkkejä, mutta en jaa sitä täällä tietäen mitä kaikkea siitä seuraa Älä ihmeessä lopeta, lisäähän tuollaisia saisi ennemmin olla! Hyvää työtä olet tehnyt, ja tällaiset vinkkipläjäykset saisivat sijaita jossain, mistä ne olisivat aina helposti löydettävissä. Tuolla linkkikirjastossa nuo mjh48:sin sivutkin on muistissa, samassa paikassa kuin muutkin "vikkipläjäykset" http://karavaanari.org/index.php?action=links;cat=3;start=20 Sivuja: [1] Siirry ylös
|