Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Vakoillaanko Google tiliäsi?

<< < (4/9) > >>

Kaija:
Ennen joulun reissua guuglasin tietoa Tel Avivista. Google-mainoksena alkoi näkyä goisrael.fi.
Facebookissa juteltiin muutamassa yksityisviestissä siskon kanssa Icebug-kengistä. Seuraavana aamuna google mainosti niitäkin. Hiukan jännä sattuma!  :o

james_III:
Ei siinä ollu sattumalla mitään osuutta  :)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija -  5.02.2014     kello on 10:12 ---Ennen joulun reissua guuglasin tietoa Tel Avivista. Google-mainoksena alkoi näkyä goisrael.fi.
Facebookissa juteltiin muutamassa yksityisviestissä siskon kanssa Icebug-kengistä. Seuraavana aamuna google mainosti niitäkin. Hiukan jännä sattuma!  :o

--- Lainaus päättyy ---
Minulla on ollut aina sellainen käsitys, että kaikkia hakukoneita ja Facebookia luetaan kuin avointa kirjaa. Käsittääkseni se on jossain jopa avoimesti kerrottukin.
Sensijaan sähköpostin julkiseen lukuun en oikein usko. Toki sinne jos jonkun linkin laittaa, niin varmasti se rekisteröityy ja alkaa sähköpostin omistajaa profiloida. Samoin varmaan rekisteröidään mihin firmaan postiaan lähettää.
Sellainen lapsenomainen usko minulla kuitenkin on, että suoraan kirjoitetusta tekstistä ei tietoja rekisteröidä. Ihan varmaan monikin taho pystynee sen postin kyllä tahtoessaan lukemaan.

0yxxy0:
Taas yksi hyvä syy pysyä pois naamakirjasta. Mulla hoitaa suurimman osan mainoksista pois viellä https://adblockplus.org

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  5.02.2014     kello on 18:16 ---Sellainen lapsenomainen usko minulla kuitenkin on, että suoraan kirjoitetusta tekstistä ei tietoja rekisteröidä. Ihan varmaan monikin taho pystynee sen postin kyllä tahtoessaan lukemaan.

--- Lainaus päättyy ---

Ei rekisteröidä, kai, mutta samalla kun teksti saapuu postilaatikkoosi, palvelin päättää mitä mainoksia sen kanssa näytetään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View