Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Vakoillaanko Google tiliäsi?
Aakku:
Tässä taas kummasteltavaa...
http://www.mpc.fi/neuvot/mista+milla+ja+koska+googletiliasi+kaytetaan+taalta+se+nakyy/a964226
james_III:
En mitään salaliitto teoriaa ole tässä kehittämässä, mutta minua enemmän kiinnostaisi paljonko google käyttää sähköpostien sisältöjä mainostamiseen. Tätähän toki ei koskaan voi tapahtua jne jne... ainakaan tarkotuksella :)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 1.02.2014 kello on 11:27 ---En mitään salaliitto teoriaa ole tässä kehittämässä, mutta minua enemmän kiinnostaisi paljonko google käyttää sähköpostien sisältöjä mainostamiseen. Tätähän toki ei koskaan voi tapahtua jne jne... ainakaan tarkotuksella :)
--- Lainaus päättyy ---
Tuskin tunnustavat sähköpostien sisältöjä tarkastelevan, mutta kaikki Google haut varmasti kirjautuu. Lisäksi useimmat meistä sallii paikkatietojensa käytön.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 1.02.2014 kello on 11:27 ---En mitään salaliitto teoriaa ole tässä kehittämässä, mutta minua enemmän kiinnostaisi paljonko google käyttää sähköpostien sisältöjä mainostamiseen. Tätähän toki ei koskaan voi tapahtua jne jne... ainakaan tarkotuksella :)
--- Lainaus päättyy ---
Koko ajan.... Seuraapa sitä, mitä saamasi sähköposti käsittelee ja mitä mainoksia ilmestyy siihen sivuun! Eihän ne niitä posteja 'lue' mutta palvelin poimii sieltä sopivia sanoja.
perho-ukko:
Ihmetyttää kyllä,kun googlen kautta otin yhteyttä Ruotsiin,tilasin nahkaa,rekisteröintiin tarvittiin sähköpostiosoite,niin siihen tuli suluissa heidän puolelta (perho-ukko),eli kyllä näköjään tieto leviää !
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta