Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Vakoillaanko Google tiliäsi?

(1/9) > >>

Aakku:
Tässä taas kummasteltavaa...

http://www.mpc.fi/neuvot/mista+milla+ja+koska+googletiliasi+kaytetaan+taalta+se+nakyy/a964226

james_III:
En mitään salaliitto teoriaa ole tässä kehittämässä, mutta minua enemmän kiinnostaisi paljonko google käyttää sähköpostien sisältöjä mainostamiseen. Tätähän toki ei koskaan voi tapahtua jne jne... ainakaan tarkotuksella  :)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: james_III -  1.02.2014     kello on 11:27 ---En mitään salaliitto teoriaa ole tässä kehittämässä, mutta minua enemmän kiinnostaisi paljonko google käyttää sähköpostien sisältöjä mainostamiseen. Tätähän toki ei koskaan voi tapahtua jne jne... ainakaan tarkotuksella  :)

--- Lainaus päättyy ---
Tuskin tunnustavat sähköpostien sisältöjä tarkastelevan, mutta kaikki Google haut varmasti kirjautuu. Lisäksi useimmat meistä sallii paikkatietojensa käytön.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: james_III -  1.02.2014     kello on 11:27 ---En mitään salaliitto teoriaa ole tässä kehittämässä, mutta minua enemmän kiinnostaisi paljonko google käyttää sähköpostien sisältöjä mainostamiseen. Tätähän toki ei koskaan voi tapahtua jne jne... ainakaan tarkotuksella  :)

--- Lainaus päättyy ---

Koko ajan....  Seuraapa sitä, mitä saamasi sähköposti käsittelee ja mitä mainoksia ilmestyy siihen sivuun!  Eihän ne niitä posteja 'lue' mutta palvelin poimii sieltä sopivia sanoja.

perho-ukko:
Ihmetyttää kyllä,kun googlen kautta otin yhteyttä Ruotsiin,tilasin nahkaa,rekisteröintiin tarvittiin sähköpostiosoite,niin siihen tuli suluissa heidän puolelta (perho-ukko),eli kyllä näköjään tieto leviää !

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View