Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Hehkutulppien mittaus.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 28.01.2014 kello on 18:20 ---Pettiköhan Ossi muisti nyt?
--- Lainaus päättyy ---
Saattaa olla hyvinkin mahdollista ;D
On tullut vuosien varrella mitattua useampia asioita Thumb
Eihän tuosta mee virtaa yhtään läpi noilla arvoilla :o
janitkon:
Hehkutulppa saattaa sitten myös ohmisesti näyttää olevan kunnossa, mutta ei hehku enää oikeasta paikasta, eli kärjestä alkaen.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 28.01.2014 kello on 18:30 ---
Eihän tuosta mee virtaa yhtään läpi noilla arvoilla :o
--- Lainaus päättyy ---
:D Olen samaa mieltä.
tsahkali:
Hehkuja on kahdenlaisia, toiset on sarjassa, toiset rinnan, joten ohmimääräkin on erilainen. Taitavat olla enempi rinnan nykyään.
Kaverilla oli Folkkari, jossa hehkut olivat, kuulemma, pyttymäisessä paikassa, eikä hän viitsinyt edes ongelman selvittämiseksi ruveta turhiin purkuhommiin. Meni sitten kauppaan ja osti halvan, kynämallisen IR-lämpömittarin. Repsikka hehkuttamaan ja itse pellin alle osoittelemman mittarilla hehkutulppia... Ja, palanut löytyi!
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 28.01.2014 kello on 18:48 ---Hehkuja on kahdenlaisia, toiset on sarjassa, toiset rinnan, joten ohmimääräkin on erilainen. Taitavat olla enempi rinnan nykyään.
Kaverilla oli Folkkari, jossa hehkut olivat, kuulemma, pyttymäisessä paikassa, eikä hän viitsinyt edes ongelman selvittämiseksi ruveta turhiin purkuhommiin. Meni sitten kauppaan ja osti halvan, kynämallisen IR-lämpömittarin. Repsikka hehkuttamaan ja itse pellin alle osoittelemman mittarilla hehkutulppia... Ja, palanut löytyi!
--- Lainaus päättyy ---
Sarjahehkuissa ei sit toimi yksikään jos yksi on rikki. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta