Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Miksi halajaa Espanjaan ?

<< < (5/8) > >>

Vaunuerakko:
Mulla on taas niin pieni eläke, että sekin on jo ihan hyvä syy olla pois sieltä sohjolasta ja asustella täällä.

En saa etuja ja en niitä sen koommin edes kaipaa. Suomi maksaa minulle riittävän määrän hynää tilille kuukausittain ja ainakin tähän asti se on riittänyt ja varsin hyvin. Ettenkö sanoisi ruhtinaallisesti.

Mutta kiva, että mielipiteitä on, niin puolesta kuin vastaan.

Tuolla Portukaalissakin olen poikennut, ja ihan sata varma, niin on huippu mesta! Jollekin?
Olin siellä muutama vuosi takas vaan sellaiseen aikaan vuodesta, jolloin l-tila ero, vaikkapa tänne eteläiseen Spaniaan oli liki parikymmentä astetta.
Ja kun se massivinen Atlanti siinä veloo liki ja tuulet joskus lähes taihfuuni lukemissa, niin tulee mieleen, että onkohan se sittenkään niin kivaa?

Mutta ja kun, koen juuri tämän paikan minulle kaikkein parhaimmaksi, niin siksi olen juuri tässä.
Varmasti tältä tellukselta löytyy meille ihan jokaiselle se oma mieluinen paikka. Ja jos veri hiukankaan vetää maailalle, niin ei muuta kun menox, sano ändi lenox Thumb

ps. Ei se suomikaan mikään kauhistus ole, mutta yhden viisaan ihmisen mielestä, siellä ei pitäisi elää kuin jääkarhuja.

sipu:
on se kivaa lukea mielipiteitä
just tämä on niin hyvä  jutska
että yksi tykkää idästä 
toinen lännestä tai idästä
joku jopa pahjoisesta ja etelästä
eikä voi unohtaa läntä eikä itää
saatika koilista ..
oon nyt unohtanut muitaki ilmansuuntia kai  :-[
mutta
kehukaapas lisää
missä päin maapalloa löytyykään
se maailman paras kotopaikka SINULLE  Thumb

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 28.01.2014     kello on 19:54 ---
oon nyt unohtanut muitaki ilmansuuntia kai  :-[

--- Lainaus päättyy ---
Sinä oot tiältä katottuna lounaassa.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 28.01.2014     kello on 20:04 ---Sinä oot tiältä katottuna lounaassa.

--- Lainaus päättyy ---

;D :)
sie taas keskisest -suomest :-*

migel:
Onpas Rautzilla hyvin pullat uunissa! Thumb Itekkin halajaisin jotain tuollaista leppoisaa elämäntyyliä,,,,,mutku mutku-sitä on niin kiinni näissä ympyröissä ja siitä saa vaan syyttää itseään...
Ei pitäis omistaa oikeestaan paljon mitään niin pystyis nostaan helpommin kytkintä........... ...

Mut niinku Sipu sanoi et tääl on ihan hyvä olla ja maksakoot sen mitä se maksaa-enkä oo ikinä ollu rikkauksien perään,- mulle riittää nää omat maat ja rakkaat naapurit ja turvallinen ympäristö.
Mul ei esim ole kotiovet koskaan lukossa-siitä voi päätellä jotain,,,,,suomi on ihan hyvä maa kunhan poliitikot eivät sitä pilaa enään enempää............ ......

t migel+kaikki prinsessat :D :D :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View