Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Taas sattuu ja tapahtuu.
Vemppu:
Meillä autot on 25v, 18v, 8v, 6v ja 6v mutta silti *ituttas jos tulis parkkipaikka tälli tai muu vastaava noihin mihinkä tahansa.
Itse tykkään että autot pidetään kunnossa sekä päältä että sisältä iästä riippumatta. Kuten myös muukin oma "infra" yms.
Mutta nykyäänhän lieneekin epämuodikasta pitää vehkeensä kunnossa, katsotaan että on vaan turhaa pikkutarkkuutta ja pikkumaisuutta pyrkiä huolehtimaan vermeensä kuosiin :-?
Voisin itsekin ajatella toisin jos aika, rahat ja tarmo ei kunnossapitoon riittäisi mutta silloin tosin varmaan vähentäisin kalustoa jotta se jäljelle jäävä pidettäisiin iskussaan. Tai sitten olisi vain yksi ropponen jonka kunto olisi yhdentekevää kunhan kulkee ja vie.
Beedro:
Joskus pieneltäkin näyttävä kolari tulee kalliiksi ja korjaus vie aikaa. Tästä minun kolarista on muutamaa viikkoa vaille 5 vuotta aikaa. Vastapuoli kääntyi punaisilla valoilla eteen. Korjaus maksoi vastapuolen vakuutusyhtiölle sijaisauton kanssa yli 40000 euroa ja aikaa meni 11 viikkoa.
Vanha Volvon raasu tuntui hetken paremmaltakin autolta kun katsoo toisen lehden otsikkoa:)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 25.01.2014 kello on 19:41 ---On se mukava, että mulla on auton tekniikka tärkeempää kun ulkonäkö. No, ne onkin 17 ja 15v.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla vanhin auto on 57v ja toiseksi vanhin 56v.....
Kyllä vaan ottais päähän jos joku ajais niiden kylkeen. Ei se auton ikä minusta ratkaise.
james_III:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.01.2014 kello on 21:10 ---Mulla vanhin auto on 57v ja toiseksi vanhin 56v.....
Kyllä vaan ottais päähän jos joku ajais niiden kylkeen. Ei se auton ikä minusta ratkaise.
--- Lainaus päättyy ---
Varsinkin jos mukana vielä jokusen vuoden uudelleen rakentelu, en välttämäti haluis olla viisastelemassa auton iästä tai kunnosta yhtään mitään.
Toki toisethan ei esimerkiksi parkkipaikalla välitä mihin se aukeeva ovi osuu Thumbd
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 25.01.2014 kello on 22:12 ---Toki toisethan ei esimerkiksi parkkipaikalla välitä mihin se aukeeva ovi osuu Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Nykyään on kyllä niin hyttysenp**kan kokoset parkkiruudut, että eipä siinä paljon tarvita että kolahtaa viereiseen. Jos nyt vielä ite osaa olla varovainen, ni auta armias ku on meilläkin 3 apinaa kyydissä. Sen takia usein kurvaan niihin lapsiperheruutuihin, kun ovat leveämpiä. Kerran kolhasin tosin itekkin, oven kahvasta ku ehdin sen verran vetää että lukko aukes, niin jo repäsi tuuli viereisen auton kylkeen ennen kun ehdin tehdä yhtään mitään :-[
(Ja kyllä vakuutus sen korvasi, ei jäänyt kolhastu osapuoli ihmettelemään että kuka siihen oli osunut)
Sitä voiskin tässä samalla ihmetellä että miksi ne isojen markettien pihalla olevat ruudut pitää tehdä niin pieniksi?? Koskas ootte nähnyt et on parkkis aivan täynnä? (Eri asia sitten parkkitalot tms)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta