Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Taas sattuu ja tapahtuu.

<< < (2/6) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 25.01.2014     kello on 16:06 ---Papparainen nykäs kaupan parkkihallissa kylkeen. Olin just menossa sisään parkkihallista niin johan rutisi. Ei muuta kuin Volle pajalle. Vuoden sisään jo toinen kerta kun auto on läjässä, kummallakaan kertaa ei onneksi ole ollut oma syy. Mitähän seuraavaksi.

--- Lainaus päättyy ---
Ton takia en koskaan vie parkkihalliin ,ja kaupan pihassa reunimmainen paikka..

winemaker:
^
Sama täällä ja sielläkin parkkeeraan winemakeriksi!  Keskelle viivaa.

vesako:
No, älä huoli Weicco.

Meillä rouva tänään löysi kahdesta puusta
sen toisen :o

Takapuskuri sai kipeetä.

Elämä on.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 25.01.2014     kello on 18:48 ---...ja kaupan pihassa reunimmainen paikka..

--- Lainaus päättyy ---

Ristohan on kuin mä, reunapaikat on ne mitä minäkin aina valitsen jos vaan mahdollista, on se vaan kiva kävellä vaikka 50 ylimääräistä metriä kärryn kanssa kun vaan tuo peltilehmä saa olla rauhassa toisten kosketuksilta.  Nyt on meillä Iisalmessakin eka parkkihalli automarketissa kun Prisma avautui joulukuussa, 200 autolle lämmin (+12) autopaikka, sieltäkin aina reunapaikka tai sitten siitä ajokäytävän varrelta, ei pysty toinen ajamaan kummallekkaan sivulle.

Roksis:
On se mukava, että mulla on auton tekniikka tärkeempää kun ulkonäkö. No, ne onkin 17 ja 15v.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View