rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Taas sattuu ja tapahtuu.  (Luettu 3279 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Taas sattuu ja tapahtuu.
« : 25.01.2014 kello on 16:06 »
Papparainen nykäs kaupan parkkihallissa kylkeen. Olin just menossa sisään parkkihallista niin johan rutisi. Ei muuta kuin Volle pajalle. Vuoden sisään jo toinen kerta kun auto on läjässä, kummallakaan kertaa ei onneksi ole ollut oma syy. Mitähän seuraavaksi.









*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:15
Vs: Taas sattuu ja tapahtuu.
« Vastaus #1 : 25.01.2014 kello on 16:17 »
papparainen miettiny että taittuu, ei taitu, taittuu, ei taitu
harmillisia nuo on vaikka on vakuutukset ja vatapuoli tiedossa  ::)
vielä enempi se harmittaa jos toista osapuolta ei saa selville.

onneksi on peltiä mutta p*ska homma kuitenkin
ei toista ilman kolmatta  ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Taas sattuu ja tapahtuu.
« Vastaus #2 : 25.01.2014 kello on 16:19 »
Ei se muuten vituta kuin korjaamolle vienti. Pellit aina saa laitettua uuteen uskoon.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:22
  • Autossa on pyörät
Vs: Taas sattuu ja tapahtuu.
« Vastaus #3 : 25.01.2014 kello on 17:57 »
Älä muuta viserrä  :(

  • Vieras
  • Vs: Taas sattuu ja tapahtuu.
    « Vastaus #4 : 25.01.2014 kello on 18:25 »
    Vuoden sisään jo toinen kerta kun auto on läjässä

    Kävikö se eka sille MarjaLiisalle ?

    Harmillinen kauppareissu.  :-\

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Taas sattuu ja tapahtuu.
    « Vastaus #5 : 25.01.2014 kello on 18:48 »
    Papparainen nykäs kaupan parkkihallissa kylkeen. Olin just menossa sisään parkkihallista niin johan rutisi. Ei muuta kuin Volle pajalle. Vuoden sisään jo toinen kerta kun auto on läjässä, kummallakaan kertaa ei onneksi ole ollut oma syy. Mitähän seuraavaksi.
    Ton takia en koskaan vie parkkihalliin ,ja kaupan pihassa reunimmainen paikka..
    « Viimeksi muokattu: 25.01.2014 kello on 18:56 »

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 10:14
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    Vs: Taas sattuu ja tapahtuu.
    « Vastaus #6 : 25.01.2014 kello on 18:57 »
    ^
    Sama täällä ja sielläkin parkkeeraan winemakeriksi!  Keskelle viivaa.

  • Vieras
  • Vs: Taas sattuu ja tapahtuu.
    « Vastaus #7 : 25.01.2014 kello on 19:00 »
    No, älä huoli Weicco.

    Meillä rouva tänään löysi kahdesta puusta
    sen toisen :o

    Takapuskuri sai kipeetä.

    Elämä on.

  • Vieras
  • Vs: Taas sattuu ja tapahtuu.
    « Vastaus #8 : 25.01.2014 kello on 19:12 »
    ...ja kaupan pihassa reunimmainen paikka..

    Ristohan on kuin mä, reunapaikat on ne mitä minäkin aina valitsen jos vaan mahdollista, on se vaan kiva kävellä vaikka 50 ylimääräistä metriä kärryn kanssa kun vaan tuo peltilehmä saa olla rauhassa toisten kosketuksilta.  Nyt on meillä Iisalmessakin eka parkkihalli automarketissa kun Prisma avautui joulukuussa, 200 autolle lämmin (+12) autopaikka, sieltäkin aina reunapaikka tai sitten siitä ajokäytävän varrelta, ei pysty toinen ajamaan kummallekkaan sivulle.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:32
    Vs: Taas sattuu ja tapahtuu.
    « Vastaus #9 : 25.01.2014 kello on 19:41 »
    On se mukava, että mulla on auton tekniikka tärkeempää kun ulkonäkö. No, ne onkin 17 ja 15v.

  • Vieras
  • Vs: Taas sattuu ja tapahtuu.
    « Vastaus #10 : 25.01.2014 kello on 19:54 »
    Meillä autot on 25v, 18v, 8v, 6v ja 6v mutta silti *ituttas jos tulis parkkipaikka tälli tai muu vastaava noihin mihinkä tahansa.

    Itse tykkään että autot pidetään kunnossa sekä päältä että sisältä iästä riippumatta. Kuten myös muukin oma "infra" yms.

    Mutta nykyäänhän lieneekin epämuodikasta pitää vehkeensä kunnossa, katsotaan että on vaan turhaa pikkutarkkuutta ja pikkumaisuutta pyrkiä huolehtimaan vermeensä kuosiin :-?

    Voisin itsekin ajatella toisin jos aika, rahat ja tarmo ei kunnossapitoon riittäisi mutta silloin tosin varmaan vähentäisin kalustoa jotta se jäljelle jäävä pidettäisiin iskussaan. Tai sitten olisi vain yksi ropponen jonka kunto olisi yhdentekevää kunhan kulkee ja vie.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 13:11
    Vs: Taas sattuu ja tapahtuu.
    « Vastaus #11 : 25.01.2014 kello on 20:19 »
    Joskus pieneltäkin näyttävä kolari tulee kalliiksi ja korjaus vie aikaa. Tästä minun kolarista on muutamaa viikkoa vaille 5 vuotta aikaa. Vastapuoli kääntyi punaisilla valoilla eteen. Korjaus maksoi vastapuolen vakuutusyhtiölle sijaisauton kanssa yli 40000 euroa ja aikaa meni 11 viikkoa.
    Vanha Volvon raasu tuntui hetken paremmaltakin autolta kun katsoo toisen lehden otsikkoa:)




    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:55
    Vs: Taas sattuu ja tapahtuu.
    « Vastaus #12 : 25.01.2014 kello on 21:10 »
    On se mukava, että mulla on auton tekniikka tärkeempää kun ulkonäkö. No, ne onkin 17 ja 15v.
    Mulla vanhin auto on 57v ja toiseksi vanhin 56v.....
    Kyllä vaan ottais päähän jos joku ajais niiden kylkeen. Ei se auton ikä minusta ratkaise.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
    Vs: Taas sattuu ja tapahtuu.
    « Vastaus #13 : 25.01.2014 kello on 22:12 »
    Mulla vanhin auto on 57v ja toiseksi vanhin 56v.....
    Kyllä vaan ottais päähän jos joku ajais niiden kylkeen. Ei se auton ikä minusta ratkaise.

    Varsinkin jos mukana vielä jokusen vuoden uudelleen rakentelu, en välttämäti haluis olla viisastelemassa auton iästä tai kunnosta yhtään mitään.

    Toki toisethan ei esimerkiksi parkkipaikalla välitä mihin se aukeeva ovi osuu  Thumbd

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
    • 1299XX
    Vs: Taas sattuu ja tapahtuu.
    « Vastaus #14 : 25.01.2014 kello on 23:17 »
    Toki toisethan ei esimerkiksi parkkipaikalla välitä mihin se aukeeva ovi osuu  Thumbd

    Nykyään on kyllä niin hyttysenp**kan kokoset parkkiruudut, että eipä siinä paljon tarvita että kolahtaa viereiseen. Jos nyt vielä ite osaa olla varovainen, ni auta armias ku on meilläkin 3 apinaa kyydissä. Sen takia usein kurvaan niihin lapsiperheruutuihin, kun ovat leveämpiä. Kerran kolhasin tosin itekkin, oven kahvasta ku ehdin sen verran vetää että lukko aukes, niin jo repäsi tuuli viereisen auton kylkeen ennen kun ehdin tehdä yhtään mitään  :-[
    (Ja kyllä vakuutus sen korvasi, ei jäänyt kolhastu osapuoli ihmettelemään että kuka siihen oli osunut)

    Sitä voiskin tässä samalla ihmetellä että miksi ne isojen markettien pihalla olevat ruudut pitää tehdä niin pieniksi?? Koskas ootte nähnyt et on parkkis aivan täynnä? (Eri asia sitten parkkitalot tms)