Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Hobby 720 Umf Prestige -07 kylmyys

<< < (8/12) > >>

Alan:
^

Epäilemättä, mutta ei kai sitä kirjoittajan pihaan pääse sentään kurkkaamaan.

Toisin kuin Etuteltassa onnistuu sekin, jos ei ole hirveän yleinen nimi eikä pitänyt huolta yksityisyydestä.  ;D

Välillä menee metsään, välillä ei. Uskoakseni tämäkään asia ei ole vielä ihan selvä.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 21.01.2014     kello on 22:10 ---Itse kun näen "vähän" enemmän kirjoittajista, niin voin kertoa että näissä trolli arvailuissa yleensä mennään metsään niin että raikaa. Kuten tässäkin tapauksessa mentiin.

--- Lainaus päättyy ---
  Joo aika varovainen pitäisi olla, ei sitä aina tiedä.
  Minua hiukan vaivaa kysyjät,(kuten hän) jotka eivät käy aikoihin katsomassa vastauksia kysymykseensä. (tällä kiukaalla lämmittäjällä oli minulle kelpaava selitys)
  Mutta eräällä toisella palstalla kysyttiin viime vuonna-- kysyjä ei tässä pari päivää sitten  ollut käynyt katsomassa vastauksiamme. >:( >:(

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.01.2014     kello on 22:17 ---^

Epäilemättä, mutta ei kai sitä kirjoittajan pihaan pääse sentään kurkkaamaan.

Toisin kuin Etuteltassa onnistuu sekin, jos ei ole hirveän yleinen nimi eikä pitänyt huolta yksityisyydestä.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

No, kun löytyy FB profiilia myöten tietoa, eikä tieto ole ristiriidassa, niin uskoisin että ei ole trolli. Tai sitten on erittäin taitavasti vuosien saatossa rakennettu identiteetti, jotta pääsee orgiin kertomaan kiukaalla lämmitettävästä vaunusta.. ::)

K.E.V:
Eli sitten kirjoituksen aloittaja on oikeassa, tätä minä vähä eppäilinki  :-X

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 21.01.2014     kello on 22:37 ---No, kun löytyy FB profiilia myöten tietoa, eikä tieto ole ristiriidassa, niin uskoisin että ei ole trolli. Tai sitten on erittäin taitavasti vuosien saatossa rakennettu identiteetti, jotta pääsee orgiin kertomaan kiukaalla lämmitettävästä vaunusta.. ::)

--- Lainaus päättyy ---

Tavat jaella itsestään tietoa netissä ovat moninaiset.

Vaan joka tapauksessa kysyjä sai vastauksia ongelmiinsa ja toivottavasti viitsii toden teolla paneutua vaununsa toimintoihin ja ominaisuuksiin. Monenlaiset vaarat ja vahingot ovat enemmän kuin todennäköisiä, jos niin ei tee.

Onnea vaan alkaneelle karavaanaritaipalee lle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View