Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Hobby 720 Umf Prestige -07 kylmyys
Muumuupapa:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 21.01.2014 kello on 18:11 ---[/color]
Jaa. Itsellä oli vuorokauden 2kw Kabe lämpiämässä ja sisällä oli 19 minkä olin säätänytkin ja ulkona oli päälle - 20 pakkasta. Että pitäis kai 3 kw riittää. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Kabessa saattaa riittääkin, mutta useimmissa isohkoissa keskieurooppalaisis sa 1 kW pystyy ylläpitämään noin 13 asteen lämpötilaeroa. Jos ulkona on 20 astetta pakkasta, saadaan tällöin sisälle korkeintaan 16 astetta. Kunnon pakkasilla 3 kW lämmitin ei riitä pitämään sisätiloja edes plussan puolella.
Knaus-90:
Kyllähän ohjeita löytyy.
http://www.atstuonti.fi/File/K%C3%A4ytt%C3%B6ohjeet/Truma/S3002%20%28P%29%20ja%20S5002.pdf
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa - 21.01.2014 kello on 18:40 ---Kabessa saattaa riittääkin, mutta useimmissa isohkoissa keskieurooppalaisis sa 1 kW pystyy ylläpitämään noin 13 asteen lämpötilaeroa. Jos ulkona on 20 astetta pakkasta, saadaan tällöin sisälle korkeintaan 16 astetta. Kunnon pakkasilla 3 kW lämmitin ei pitämään sisätiloja edes plussan puolella.
--- Lainaus päättyy ---
Ok. Tämä selvä. Onhan tuo kysyjän vaunu toki isompi kun omani.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.01.2014 kello on 15:24 ---Ei kai se tuo kysyjä yritä ällyyttää koko orgin porukkaa?
--- Lainaus päättyy ---
Saattaappi näikin olla?
Samat ajatukset minulle tuli silloin kun, hän joka kiukaalla lämmitti ja kokkaili, tuli kuviohin mukaan. ( Osa porukkaa muistanee hänet, en kuitenkaan kerro tästä tarinasta enempää, kertokoot itse jos katsoo aiheelliseksi??)
Nyt vain tämä uusi hiukan arveluttava kysyjä, ei ole ilmoittanut sijaintiaan? En ainkaan minä lähde asiaan paremmin perehtymään.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 21.01.2014 kello on 21:53 --- Saattaappi näikin olla?
Samat ajatukset minulle tuli silloin kun, hän joka kiukaalla lämmitti ja kokkaili, tuli kuviohin mukaan. ( Osa porukkaa muistanee hänet, en kuitenkaan kerro tästä tarinasta enempää, kertokoot itse jos katsoo aiheelliseksi??)
--- Lainaus päättyy ---
Itse kun näen "vähän" enemmän kirjoittajista, niin voin kertoa että näissä trolli arvailuissa yleensä mennään metsään niin että raikaa. Kuten tässäkin tapauksessa mentiin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta