Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Nettiyhteyksistä ja yhteyksistä
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.01.2014 kello on 19:47 ---Nyt näyttäis varaustila olevan 29%, takana erinäinen määrä surffausta ja viestittelyä..
--- Lainaus päättyy ---
Sinä et olekaan erämaassa ulkona pakkasessa 12h 5 kerrosta maan alla... ;)
Ei voi oikein vertailla puhelimia keskenään jos olosuhteet ovat eri.
Pakkanen hyydyttää nykyakut todella nopeasti.
Lisäksi akkujen kapasiteetit ovat erit jos vertaillaan meidän puhelimia keskenään.
Siinä ne androidi puhelimetkin huutavat virtaa kuin lumiakin.
Enpä tästä jaksa jatustaa muuta. ;)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 17.01.2014 kello on 20:16 ---Sinä et olekaan erämaassa ulkona pakkasessa 12h 5 kerrosta maan alla... ;)
Ei voi oikein vertailla puhelimia keskenään jos olosuhteet ovat eri.
Pakkanen hyydyttää nykyakut todella nopeasti.
Lisäksi akkujen kapasiteetit ovat erit jos vertaillaan meidän puhelimia keskenään.
Siinä ne androidi puhelimetkin huutavat virtaa kuin lumiakin.
Enpä tästä jaksa jatustaa muuta. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Jostain olin lukevinani, että tuo iPhone ei toimisi ollenkaan pakkasessa...vai näinköhän jotain unta.
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.01.2014 kello on 20:21 ---Jostain olin lukevinani, että tuo iPhone ei toimisi ollenkaan pakkasessa...vai näinköhän jotain unta.
--- Lainaus päättyy ---
Unta olet nähnyt. Rinteessä ollut mukana kokopäivän vaikka pakkasta ollut noin 20. Toki puhelin ollut takin taskussa, ja virta on riittänyt vaikka kuvia otettu laskettelun ohessa.
Mulla tuossa lumiassa on 3400mAh akku. Käytössä kestää pari päivää. Pääsääntöinen käyttö on netissä roikkuminen työaikana. Tehtaalla on aika huonot kentät.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.01.2014 kello on 20:21 ---Jostain olin lukevinani, että tuo iPhone ei toimisi ollenkaan pakkasessa...vai näinköhän jotain unta.
--- Lainaus päättyy ---
Jostain olet lukenut oikein.. ;D
Työnjohdolla on Iipat ja monesti ovat laturin varressa työn aikana. Jostain syystä eivät toimi kunnolla tuolla maan alla. Selailtiin nettiä vierekkäin niin Lumia toimi suhtnopeaan kun toveri ei saanut nettiä pystyyn jostain syystä. ::)
Kun olen soittanut iipalla niin joko puhelimessa on järkyttävän huono kaiutin tahi sitten se on rikki. :)
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 17.01.2014 kello on 20:23 ---Unta olet nähnyt. Rinteessä ollut mukana kokopäivän vaikka pakkasta ollut noin 20. Toki puhelin ollut takin taskussa, ja virta on riittänyt vaikka kuvia otettu laskettelun ohessa.
Mulla tuossa lumiassa on 3400mAh akku. Käytössä kestää pari päivää. Pääsääntöinen käyttö on netissä roikkuminen työaikana. Tehtaalla on aika huonot kentät.
--- Lainaus päättyy ---
Ja paljon aikaa ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta