Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Nettiyhteyksistä ja yhteyksistä
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.01.2014 kello on 08:46 ---On mulla varmaan jossain miljoonalaatikossa sellainen langaton reititin, jolla langallinen on muutettu langattomaksi. Joku Buffalo kait.
Tuossa Huaweissä ei ole RJ-45 liitäntää lainkaan. siitä saa kyllä USB:llä langallisen yhteyden läppäriin, mutta ei siihen töllöön. Töllössä puolestaan on tuo RJ-45 liitäntä. Töllön USB hyväksyy puolestaan ainoastaan Samsungin oman WLAN tikun.
--- Lainaus päättyy ---
Aijaa , mä luulin että sulla Huihai B593 , siinä 4xRJ-45 + wlan ja kaksi antennia, sisään + ulos
99:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 16.01.2014 kello on 22:39 ---No, tässä puhelimessa akku näyttää nyt 74% varaustilaa, aamulla otettu laturista, muutama puhelu ja vähän netin käyttöä (kuten nyt). yön aikana varaus tippuu 2-4%, joten huominen ainakin menee helposti ;)
--- Lainaus päättyy ---
Nyt näyttäis varaustila olevan 29%, takana erinäinen määrä surffausta ja viestittelyä..
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.01.2014 kello on 19:47 ---Nyt näyttäis varaustila olevan 29%, takana erinäinen määrä surffausta ja viestittelyä..
--- Lainaus päättyy ---
Mulla Lumiassa on asetuksissa joku virransäästö tila. Säästöliekille kun menee, niin tulee sydämen kuva
Asetuksissa lukee nyt:
Akkuvirtaa jäljellä 74%
Käyttöaikaa arviolta jäljellä 21 tuntia
Aika edellisestä latauksesta 7 tuntia
Jotain elokuvaa tällä kattelin päivällä telkun kautta ja muutama puhelu. Sähköpostit ja tekstarit ajoittain pimputtaa.
Ei mun käytössä koskaan paria päivää pelitä, vaikka tolla sydän säästöllä hyvin pidentääkin käyttöaikaa. Joka ilta lasken Lumian latauspatjalle samalla kun ittenikin.
K.E.V:
40% jäljellä. Takana paljon käyttöä koko päivän. 1020 lumia, Black softalla.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.01.2014 kello on 20:10 ---40% jäljellä. Takana paljon käyttöä koko päivän. 1020 lumia, Black softalla.
--- Lainaus päättyy ---
Onko tuolla Black softalla vaikutusta kulutukseen? Itse asensin sen alkuviikosta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta