Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Nettiyhteyksistä ja yhteyksistä
Aakku:
Mulla oli ensin ZTE Blade ja siinä jako pysyi päällä jatkuvasti. Se vanha känny oli vain armottoman hidas.
Sen jälkeen hommasin Lumia 620 jakamaan. Nettinopeus tuplaantui aikaisempaan verrattuna. Ongelmana oli vain se, että kun sulki läppärin, niin jako katkesi. Jos piti läppäriä päällä, niin jako pysyi aktiivisena. L 620 uudelleen kytkentä kesti huomattavasti kauemmin, kuin Bladella.
Ongelma ratkesi kuin luonnostaan, kun hommasin langattoman tulostimen. L 620 jakoi yhteyden myös tulostimeen, jossa pidin aina virran päällä. Tästä syystä se piti myös WLAN yhteyden L 620:n ja tulostimen välillä jatkuvasti.
Nyt on käytössä Huawei 4G langaton reititin. Se toimii nopsaan ja kytkeytyy välittömästi kaikkiin laitteisiin ympärillään.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 16.01.2014 kello on 22:23 ---Nyt on käytössä Huawei 4G langaton reititin. Se toimii nopsaan ja kytkeytyy välittömästi kaikkiin laitteisiin ympärillään.
--- Lainaus päättyy ---
Sama reititin on myös täällä mutta tulostin on ainut laite joka ei sen wifiä hyväksy, en tiedä miksi mutta eipä siinä mitään, ei tunnu moni muukaan sitä tietävän mutta mitäs pienistä. ;)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 16.01.2014 kello on 22:07 ---No minullahan toimii miten minä haluan .. ;)
Kyllä se paikannus palvelu vaan syö akkua kerpeleesti kun olet tuolla korvessa ja betoniseinien sisällä.
Ei niitä voi verrata keskenään kun sinä siellä maalikylillä tallustelet.
Enkä koskaa ole kehunutkaan Lumian akun kestoa.Tavan työpäivänä 12 h normaali puhelut ja vähän nettisurffausta niin akku huutaa hoosiannaa..
Nyt on tosin niitä käteviä powerbankkeja josko tuollasen laittasi povitaskuun hätävaraksi.
--- Lainaus päättyy ---
No, tässä puhelimessa akku näyttää nyt 74% varaustilaa, aamulla otettu laturista, muutama puhelu ja vähän netin käyttöä (kuten nyt). yön aikana varaus tippuu 2-4%, joten huominen ainakin menee helposti ;)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.01.2014 kello on 22:38 ---Sama reititin on myös täällä mutta tulostin on ainut laite joka ei sen wifiä hyväksy, en tiedä miksi mutta eipä siinä mitään, ei tunnu moni muukaan sitä tietävän mutta mitäs pienistä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on HP:n varmaan halvin mustesuihkari HP Deskjet 3520. Siinä nyt jostakin syystä yhteys toimii. Mun ongelmana on taas Samsung Smart TV. Siinä olevaan omaan WLAN tikkuun ei tahdo millään saada kunnollista yhteyttä Huaweistä.
nike:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.01.2014 kello on 22:38 ---Sama reititin on myös täällä mutta tulostin on ainut laite joka ei sen wifiä hyväksy, en tiedä miksi mutta eipä siinä mitään, ei tunnu moni muukaan sitä tietävän mutta mitäs pienistä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Oletko kokeillut jakaa langattoman verkon ilman salausta tai WEB salauksella? Jotkut laitteet ei vain kykene WPA tai WPA2 salaukseen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta