Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Nettiyhteyksistä ja yhteyksistä

<< < (3/10) > >>

nike:

Mulla on iPhone 4 ja iPad mini cellular.
Muutaman kerran kokeilin jakaa netttiä puhelimesta iPadille, kunnes turhauduin ja kävin hakemassa DNA:lta Tablet liittymän.  Hinta 0.99eur /vrk (vrk loppuu klo 24.00) niiltä vuorokausilta kun liittymää käyttää. Nopeus 21Mbit/s rajoittamaton datamäärä. Ei muita kk maksuja.

Pääasiassa käytän iPadiä kotona Wifillä. Mut silloin harvoin kun on Wifin ulottumattomissa niin yhdellä klikkauksella iPadin asetuksista "mobile käyttö" päälle ja surffaamaan ilman mitään kikkailuja.

iPhonella netin jako on hieman kankeaa, koska laitteen saa yhdistettyä puhelimeen vain silloin kun "oma yhteyspiste" valikko on puhelimen näytöllä auki. Myöskin aikakatkaisu on turhan lyhyt eli johtaa turhan usein tuon "oma yhteyspiste" valikon esiin kaivamiseen...

nk

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 16.01.2014     kello on 11:35 ---Ihan piti kokeilla tuota "virittelyä". Alimmillaan se voi olla napin painallus, näytön pyyhkäisy ja näytön näpäytys.

Alkutoimenpiteet aloitettaessa on yksi pyyhkäisy ja kaksi näpäytystä enemmän.

Kumpikaan ei liene ylivoimainen tehtävä?

--- Lainaus päättyy ---
On se jos luontaisesti tai jälkeenpäin opittuna vieroksuu / syrjii jotakin muuta kuin "omaa käyttistä"

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 16.01.2014     kello on 11:22 ---Niin, onhan se mukavaa vaikkapa vessakäynnin tai pitkän artikkelin lukemisen jälkeen taas viritellä yhteydet kuntoon ::)

--- Lainaus päättyy ---
Minusta tuo on järkevä ominaisuus että sammuttaa netin kun jos jää vahingossa päälle niin imee akun tolkun nopeasti tyhjäksi jos vertaa tavan käyttöön.. ;)
Samaten paikannus palvelu on sellanen että jää päälle jos et itse sammuta sitä.Ei taho riittää virtanen työpäiväksi.. Thumbd

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 16.01.2014     kello on 21:47 ---Minusta tuo on järkevä ominaisuus että sammuttaa netin kun jos jää vahingossa päälle niin imee akun tolkun nopeasti tyhjäksi jos vertaa tavan käyttöön.. ;)
Samaten paikannus palvelu on sellanen että jää päälle jos et itse sammuta sitä.Ei taho riittää virtanen työpäiväksi.. Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Itse kun käytän vaunulla  kännyä tukiasemana, niin tuommoinen ominaisuus ennemminkin ärsyttää. Kyllä puhelimen pitää toimia siten kuin halutaan.
Ja eihän paikannuspalvelu vie oikeastaan yhtään akkua, varsikin kun virransäästöominais uudet ovat hyvät. Itsellä kännyssä riittää akku kolmeksi päiväksi, vaikka paikannus ja nettiyhteydet (3G ja wifi) ovat palveluksessa.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 16.01.2014     kello on 22:00 ---Itse kun käytän vaunulla  kännyä tukiasemana, niin tuommoinen ominaisuus ennemminkin ärsyttää. Kyllä puhelimen pitää toimia siten kuin halutaan.
Ja eihän paikannuspalvelu vie oikeastaan yhtään akkua, varsikin kun virransäästöominais uudet ovat hyvät. Itsellä kännyssä riittää akku kolmeksi päiväksi, vaikka paikannus ja nettiyhteydet (3G ja wifi) ovat palveluksessa.

--- Lainaus päättyy ---
No minullahan toimii miten minä haluan ..  ;)
Kyllä se paikannus palvelu vaan syö akkua kerpeleesti kun olet tuolla korvessa ja betoniseinien sisällä.
Ei niitä voi verrata keskenään kun sinä siellä maalikylillä tallustelet.
Enkä koskaa ole kehunutkaan Lumian akun kestoa.Tavan työpäivänä 12 h normaali puhelut ja vähän nettisurffausta niin akku huutaa hoosiannaa..
Nyt on tosin niitä käteviä powerbankkeja josko tuollasen laittasi povitaskuun hätävaraksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View