Tässä minun kuumeen helpotajat 
Kuinkas monella on vaunu/auto kuumetta? näin kevään hiipiessä
Tässä minun kuumeen helpotajat
Tässä minun kuumeen helpotajat Auton merkki ja värihän on passeli. Tässä minun kuumeen helpotajat Hyvältä näyttää!! Ja onnitteluja vaan Hunoristillekin kun Matkaajan hankki. Sekä osanotot Volvon omistamisesta..muha hahaa!! ![]() Kansa vaatii kuvia ja fiilistelykertomuks ia uutukaisista.... Hyvältä näyttää!! Ja onnitteluja vaan Hunoristillekin kun Matkaajan hankki. Sekä osanotot Volvon omistamisesta..muha hahaa!! kiitosta vain punaisen lauseen olisin ymmärtänyt kuukausi sitten ennen kuin tehtiin V70 -02 volvolle viiminen voitelu eli myytiin ![]() 740 volvo on sentään auto (traktori) eikä mikään sähkölelu ![]() löytyyhän se pihasta myös kolukärry, riisikippo ![]() kuvia laitetaan kun keretään ![]() Tässä minun kuumeen helpotajatTuohan on melkein yhtä hyvä matkailuväline kuin se edellinen ! ![]() Huumoristia onnitellan kun nähdää vehkeet. ![]() Hieno homma että humoristillekin löytyi käypänen vaunu
Vanha myytiin viime vuonna pois, kun muuton yhteydessä menetin säilytyspaikan.
Nyt sain kuulla mahdollisesta säilytyspaikasta, niin kuumeenhan se heti päälle pukkasi! Jes! Hieno "satsi". Meinaatko viedä kausipaikalle talveksi vaiko talvirenkaat alle ja ympäri maakuntia? Ei kai sitä ainkaan pihalla seisoteta tuota vaunua...
![]() Jes! Hieno "satsi". Meinaatko viedä kausipaikalle talveksi vaiko talvirenkaat alle ja ympäri maakuntia? Ei kai sitä ainkaan pihalla seisoteta tuota vaunua... talvirenkaat olis suunnitteella laittaa alle ensviikolla ![]() (toki niitä ei vielä ole hommattuna mutta tiedossa kylläkin mistä) ![]() sitten katsastukseen ja maakuntamatkaulu alkakoon pääpaino on varmasti kuitenkin keväthankien aikaan matkailu. nyt pitäs kuitenkin löytää vielä toinen 80 luvun tai 90 luvun alun auto pithaan kun hiace lähti muailmalle Meneekö Adria tälläkertaa kattivankkuriin vai jääkö kotipuoleen? 80-90 luvun auto ja vetohommiin soveltuva -> Saab. 900 tai 9000 ja jos on solmu pakoputkessa niin sen parempi. Tulee kippo perässä että heilahtaa!
Mistäs meinaat talvirenkaat? Uudet vaiko käytetyt? Meillä Adria meni Lohenpyrstöön. Jos keväällä saan aikaiseksi (luetaan: on rahaa) niin ostan talvirenkaat ja käydään joku lenkki lumilla vaunun kanssa. Vuokatti ja Ruka ensimmäisenä ois mielessä. uudet tai käytety
![]() yhet hankookin käytetyt "uuden karheat" olis tiedossa vanteineen päivineen. jos ei niitä niin sitten kärkkäisen varikolta vajaa 90€kpl hankookin C nastarenkaat ja vanteet jostakin hommata mutta jos kaikki natsaa niin käytetyt tulee vanteineen päivinee ja hintaa on sama mitä yhdellä uudella renkaalla
Vaunukuumetta on jonkin verran. Toiveissa olisi saada kokeiltya Cabbyn uutta mallia jätteenpolttolaitok sella:) Vetoautokuumetta ei ole, kun Audi tuli eilen vietyä autoliikkeeseen hyvin palvelleena.Me taas haimme vanhan audin tänään,oli eilen tupsahtanut myyntiin.Niin ja sinkkikorilla tietty Taloauto makaa huollossa..vaihelaa tikko paskana... ![]() Parempi myöhään kuin ei milloinkaanOn siisti! |