Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Palstaväsymystä...

<< < (7/10) > >>

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  6.01.2014     kello on 00:11 ---Ja ennen kaikkea, kun se hävinnyt on niin itsevarma ruåtsalainen.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä, niin metsä vastaa kun sinne huudellaan. Dagens Nyheter...
Eiköhän se medelsvenssoni aika tavalla vastaa perussuomalaista, hyvässä ja pahassa.

Oulaa:
Naa, met emme talvella kalasta niinko ,no joo  ennen ko tulis kunnon jäät että sais keskipannulle ahvenia .
Niin melkein tässä kuukausi jo menny flunssassa niin meni joulukin melkein makoillessa.
Kaamoksessa vain maataan ja välillä syöjään sitte käymmä päiväunilla ,ja sitte voikii ottaa välipallaa,että jaksaa ruuvalle .
Viijatti uinuu katoksessa liikenteestä poistettuna ja akka perinteiseti kutoo ja neuloo talvensyvämmen.
Sitte voitas syyvä jotain .
Kurapyörä odottaa katoksessa nastarenkaat alla että tulis vähän ees polannetta mettätielle niin sitte mennään niin että tierat lentää .
Goldwingi odottaa tallissa että joku tulis ja huoltaisi sen ja vois sitä vähän puunatakkin .
Akka pääsee kyllä vähillä töillä ko ei tartte lumitöitäkään tehhä.
Ei tämä nyt liiemmin tammikuulta näytä

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni -  5.01.2014     kello on 19:05 ---...ollut ilmassa

--- Lainaus päättyy ---

Ei tällä palstala ainakaan 6h ja kolmatta sivua juttua.  :)

Ipsu:
Ei tänne uskalla mittää kirjottaa kun mun juttuni niin kovasti joitaki ärsyttää  :-[
Se on sit vaan parempi pittää suu kii ni ei tartte mun kirjotuksia lukea.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu -  6.01.2014     kello on 19:51 ---Ei tänne uskalla mittää kirjottaa kun mun juttuni niin kovasti joitaki ärsyttää  :-[
Se on sit vaan parempi pittää suu kii ni ei tartte mun kirjotuksia lukea.

--- Lainaus päättyy ---
   No nyt sinä vitsin murjaisit !

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View