Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Palstaväsymystä...
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 6.01.2014 kello on 00:11 ---Ja ennen kaikkea, kun se hävinnyt on niin itsevarma ruåtsalainen.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, niin metsä vastaa kun sinne huudellaan. Dagens Nyheter...
Eiköhän se medelsvenssoni aika tavalla vastaa perussuomalaista, hyvässä ja pahassa.
Oulaa:
Naa, met emme talvella kalasta niinko ,no joo ennen ko tulis kunnon jäät että sais keskipannulle ahvenia .
Niin melkein tässä kuukausi jo menny flunssassa niin meni joulukin melkein makoillessa.
Kaamoksessa vain maataan ja välillä syöjään sitte käymmä päiväunilla ,ja sitte voikii ottaa välipallaa,että jaksaa ruuvalle .
Viijatti uinuu katoksessa liikenteestä poistettuna ja akka perinteiseti kutoo ja neuloo talvensyvämmen.
Sitte voitas syyvä jotain .
Kurapyörä odottaa katoksessa nastarenkaat alla että tulis vähän ees polannetta mettätielle niin sitte mennään niin että tierat lentää .
Goldwingi odottaa tallissa että joku tulis ja huoltaisi sen ja vois sitä vähän puunatakkin .
Akka pääsee kyllä vähillä töillä ko ei tartte lumitöitäkään tehhä.
Ei tämä nyt liiemmin tammikuulta näytä
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 5.01.2014 kello on 19:05 ---...ollut ilmassa
--- Lainaus päättyy ---
Ei tällä palstala ainakaan 6h ja kolmatta sivua juttua. :)
Ipsu:
Ei tänne uskalla mittää kirjottaa kun mun juttuni niin kovasti joitaki ärsyttää :-[
Se on sit vaan parempi pittää suu kii ni ei tartte mun kirjotuksia lukea.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 6.01.2014 kello on 19:51 ---Ei tänne uskalla mittää kirjottaa kun mun juttuni niin kovasti joitaki ärsyttää :-[
Se on sit vaan parempi pittää suu kii ni ei tartte mun kirjotuksia lukea.
--- Lainaus päättyy ---
No nyt sinä vitsin murjaisit !
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta