Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Palstaväsymystä...

<< < (8/10) > >>

Onneva:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu -  6.01.2014     kello on 19:51 ---Ei tänne uskalla mittää kirjottaa kun mun juttuni niin kovasti joitaki ärsyttää  :-[
Se on sit vaan parempi pittää suu kii ni ei tartte mun kirjotuksia lukea.

--- Lainaus päättyy ---

Höpsistä!
En ole huomannut kirjoituksissasi mitään mikä ärsyttäisi.
Kyllähän mielipiteitä pitää olla, eihän tämmöiset palstat muuten olis olemassakaan.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  6.01.2014     kello on 19:54 ---   No nyt sinä vitsin murjaisit !

--- Lainaus päättyy ---

Tuollaisia 'vitsejä' on aina välillä ilmassa...   ;D

Turhan Höpöttäjä:
Minä kun olen sen verran yksinkertainen, etten ymmärrä tuota, ilmoita valvojalle, tekstiä. Voiko se olla niin että sitä kautta trollitaan kirjoittajan selän takana.  :(
Eikö olisi salaseuralaisten ja juoruilijoiden fiksumpi laittaa yv:llä kirjoittajalle viestiä, tai sulkea pois näkymästä omasta mielestään idioottien kirjoitukset.  ::)
Nyt kurkistin eka kerran tuosta Ipsun kohdalta tuon tekstin ilmoita valvojalle alle. Toivottavasti ei valvojalle tule kurkistuksesta minulta mitään viestiä. En haluaisi olla kenenkään selän takana mollimassa ja inisemässä.  >:(

Toivottavasti olen tuon kaikki ymmärtänyt väärin.  Thumb

perho-ukko:
Niin olet !!!

MatsOnni:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva -  6.01.2014     kello on 19:58 ---
Kyllähän mielipiteitä pitää olla, eihän tämmöiset palstat muuten olis olemassakaan.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri noin! Ongelma vaan taitaa olla valvojilla se, että kuinka pitkälle antavat mielipiteidenvaihdo n mennä. Semmosenkin huomion olen ollut vuosien varrella tekevinäni, että he, joilla kannat on kaikkein jyrkimmät, kestävät vähiten "keskustelua". Ei pelkästään täällä vaan yleensäkin. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View