Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Lumian internetjako

<< < (5/5)

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  4.01.2014     kello on 20:23 ---Kirjoitin vahingossa UBS.. ;) Hyvä kun huomasit USB sen piti olla.

--- Lainaus päättyy ---

Minä luulin että sulla on varmennettu verkko käytössä.    ;D
Jakoa olen kokeillut työpuhelimen ja työtabletin välissä mutta eipä oo ollut sen parempi kummankaan liittymä tyypistä ei oo tietoo mutta paikossa joissa asiakkaat moittii yhteyksiä niin sama homma itellä. Kertoisiko joku kun itse en viitsi googlat mitä eroa on H, H+ 3G yms mikä näistä 3G yhteyksistä on sitten nopeus järjestys

K.E.V:
Hitaimmasta >3g,H,H+ siinä nopesluokat

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  4.01.2014     kello on 22:58 ---Täytyy laittaa koko nettiyhteys uuteen harkintaan puolen vuoden päästä. Tuota DNA:n sopimusta on vielä sen verran jäljellä. Harmi vaan on, kun se tietenkin lopetti toimintansa lauantai-iltana. Arkena pitää mennä kauppaan kysymään heidän ratkaisuaan. Onhan tuo mokkula vain vuokralla.

--- Lainaus päättyy ---
mulla on monta dna tikkua, kysy yv jos?

Aakku:
Kännykällä on aika hankala surfata, joten käytin sitä reitittimenä tablettiin tien päällä.
Tuollainen alle 2 megan yhteys riittää lähes kaikkeen. Jopa YouTubeen, jos jaksaa maltilla hieman edeltä ladata.
Smart TV:n suositus on 4 Megaa, mutta kyllä Areena ja Katsomo 2 Megallakin pyörii.
Itseasiassa ei nuo kymmenkertaiset ja suuremmat nopeudet niin paljoa vikkelämpiä tunnu olevan. Ei se auta, vaikka on kuinka nopea väylä, jos lähettäjän päässä on hitautta.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  4.01.2014     kello on 22:58 ---Täytyy laittaa koko nettiyhteys uuteen harkintaan puolen vuoden päästä. Tuota DNA:n sopimusta on vielä sen verran jäljellä. Harmi vaan on, kun se tietenkin lopetti toimintansa lauantai-iltana. Arkena pitää mennä kauppaan kysymään heidän ratkaisuaan. Onhan tuo mokkula vain vuokralla.

--- Lainaus päättyy ---

Kävinkin sitten jo tänään operaattorin myymälässä, kun oli muutkin asiaa kaupoille. Eipä siinä tarvinnut tehdä kuin "akku buuttaus". Olisin sen tehnyt ensin itsekin, mutta kun kannen avausohje on niin huono, etten uskaltanut avata sitä. Nyt sitten mennään näillä ainakin juhannukseen asti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View