Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Lumian internetjako

<< < (3/5) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  4.01.2014     kello on 20:17 ---harkitsen kans
että sanon tuon mukkulan irti
kun ei pelaa  >:(
ja ei sitäkään sitten tarvettakaan
kun alan lataamaan ubsin kautta  Thumb
kiitokset vinkistä
taas tää mummeli  oppis uutta jee  Thumb :)

--- Lainaus päättyy ---
Kirjoitin vahingossa UBS.. ;) Hyvä kun huomasit USB sen piti olla.

99:
Anterolla kännykän netin jakaminen toimii hyvin, eikä tipahda pois itsestään. Nopeuskin on ihan hyvä kapulalle (Sony xperia v). Eikä lämpiä sanottavasti, vaikka on latauksessa samaan aikaan.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  4.01.2014     kello on 20:23 ---Kirjoitin vahingossa UBS.. ;) Hyvä kun huomasit USB sen piti olla.

--- Lainaus päättyy ---

hahaa
nauraa taas
tuli kyl ihan vahingos toi ubs  ;D

jip59:
Eipä ole tuota pojan Lumiaa käytettyä jakajana. Luulisin että toimisi ihan samoin kun omassa Samsung Galaxy Xcoverissakin kun on mun 1Gb liittymällä molemmat . Siis karaavaanarireissus sa ollessa Sampan 10,1" 3G tabletti on omalla liittymällä mutta tenavien kaksi 7" kiinan halpistablettia ja mun läppäri ovat WiFi liitännäisiä joiden tukiasemana on mun puhelin.

Joskus hiukan arvellutti että miten käy kun 3 laitetta oli netissä mun puhelimen kautta ja puhelin soi. Siinä sitten puhuttiin liki tunnin verran ja netti oli koko ajan käytössä eikä kukaan moittinut hidastelemista. Taisi "syyllinen" toimivuuteen olla meikäläisen TeleFinlandin 1 Megan liittymä joka kulutti kaistaa vain vaatimattoman osan kapasiteetista kun nopeampaankin olisi ollut mahdollisuus. Meikäläiselle vähään tyytyväiselle riittää reissussa tuokin nopeus.

seppoko:
Laitanpa ite vähän OT:ia.

DNA:n mokkula sanoi tänään irti sopimuksensa. Pimeni käydessäni saunassa. Mutta onneksi on nuo Lumiat. Ainoa harmi, että pöytäkoneessa ei ole WLANia, niin sitä ei voi käyttää. Mutta onpa kaksi läppäriä ja tabletti, että ei pääse vierottumaan orgista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View