Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

minkälaisia anteeneja on orgilaisilla millä näkyis töllö hyvin reissus ?

<< < (6/14) > >>

vippe:
Taitaa olla edullisin ufo täällä  ::)
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=44617&imageId=348382

Heiman:

--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 13.04.2011     kello on 11:09 ---Taitaa olla edullisin ufo täällä  ::)
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=44617&imageId=348382

--- Lainaus päättyy ---

On kyllä tosi halpa jos ei tarvitse virtalähdettä.Eli on semmoinen TV josta voi anteenin syötön(5V) laittaa päälle.
Pari vuotta sitten ostin vastaavan noilla kaikilla kiinnikkeillä(hyllyn ainoa paketti) + virtalähde mukana niin
hinta oli jotain reilu 100€.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 15.03.2011     kello on 13:45 ---Siitä pyörätelineestä ei ole kuin häiriöksi antennivastaanotoss a  8) Sitten ne kaapelit vedetty ikkunoiden välistä, ja jeesusteipillä korissa kiinni  :-\  Eih.. asennukset pitää tehdä näkymättömästi, tiiviisti ja luotettavasti.

Olen tosin eräällä suomalaisella nähnyt mastoputken kiinnitettynä pp-telineeseen ja siinä wlan-antenni.. eihän kovin "siistin näköinen" ollut, mutta varmaan tarkoituksen mukainen..

--- Lainaus päättyy ---
Kaikista uhkakuvista huolimatta...

Mulla on tällä hetkellä UFO yläkaapissa auton etuosassa. Kyllä se sielläkin toimii, mutta nyt iski tilanahtaus ja tarvitsen sen kaapin muuhun käyttöön.
Ajattelin siirtää UFON auton takaosassa pystyssä olevaan olevaan tavaratelineeseen. Sitä varten hankittuna on sellainen UFON oma kaidekiinnitin. Itse antenni jää törröttämään aavistuksen kattopinnan yläpuolelle. Saa nähdä sitten pelaako.

Antennijohto olisi tarkoitus vetää takaoven raameissa olevasta reiästä, josta kulkee sähköpiuhat oveen. Ei tulisi ylimääräisiä reikiä ja johdon veto suht huomaamaton.

Sitten kysymys.
Kumpaan päähän kannattaisi kytkeä vahvistin? Takaosaan antennin lähettyville, vai etuosaan telkkarin lähelle. Antennipiuhaahan tulisi kolmisen metriä.

T-Cat:
Vahvistin pitäisi asentaa mahdollisimman lähelle antennia, jos asentaa toiseen päähän vahvistin vahvistaa myös kohinat ja muut häiriösignaalit mutta tuskinpa tässä tapauksessa on merkitystä kun kaapelikin on vain kolmisen metriä pitkä.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.04.2011     kello on 16:51 ---Kaikista uhkakuvista huolimatta...

Mulla on tällä hetkellä UFO yläkaapissa auton etuosassa. Kyllä se sielläkin toimii, mutta nyt iski tilanahtaus ja tarvitsen sen kaapin muuhun käyttöön.
Ajattelin siirtää UFON auton takaosassa pystyssä olevaan olevaan tavaratelineeseen. Sitä varten hankittuna on sellainen UFON oma kaidekiinnitin. Itse antenni jää törröttämään aavistuksen kattopinnan yläpuolelle. Saa nähdä sitten pelaako.

Antennijohto olisi tarkoitus vetää takaoven raameissa olevasta reiästä, josta kulkee sähköpiuhat oveen. Ei tulisi ylimääräisiä reikiä ja johdon veto suht huomaamaton.

Sitten kysymys.
Kumpaan päähän kannattaisi kytkeä vahvistin? Takaosaan antennin lähettyville, vai etuosaan telkkarin lähelle. Antennipiuhaahan tulisi kolmisen metriä.

--- Lainaus päättyy ---

laittappa sit tietoa ja kuvaa , kun oot kokeilut ja hyväks todennut .. isäntä kun meinas pyörätelineesen tuon virittää , mut kyl luulen , et tuol katol ois sen oikea paikka meitin tupacarsis... :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View