Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
minkälaisia anteeneja on orgilaisilla millä näkyis töllö hyvin reissus ?
migel:
Hain Turusta tänään Triaxin digikatiskan suurin malli, kait sillä alkaa jotain piirrettyjä näkymään mustavalkoisena ;D ;D ;D
edit; Tää tulee siis taloon, ei vaunuun :o
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 14.03.2011 kello on 10:16 ---miten tuo ufo toimis ,jos sen kiinnittäis pyörätelineeseen ...isäntä kun ei malttais laittaa reikää kattoon ja suunnittelee perutuskameraakin siihen kiinnittää ...en ole missään ikinä nähnyt tuollaisii pyöräteline virityksii mitä hän suunnitelee ...mut ootteko te ja mahtaax siinä mikään toimia ...minnuu arveluttaa aika paljonkin moiset hökötykset ...en kyl tiedä miten ne sit kiinnitetään ...mut siltikin :o ???
--- Lainaus päättyy ---
Siitä pyörätelineestä ei ole kuin häiriöksi antennivastaanotoss a 8) Sitten ne kaapelit vedetty ikkunoiden välistä, ja jeesusteipillä korissa kiinni :-\ Eih.. asennukset pitää tehdä näkymättömästi, tiiviisti ja luotettavasti.
Kyllä Triax Ufo toimii ajonaikana ihan hyvin motareilla kun on "aakeeta laakeeta".. ja on käyttäjäystävälline n kun koko antenni asian voi unohtaa ja keskittyä itse televisioon.
Olen tosin eräällä suomalaisella nähnyt mastoputken kiinnitettynä pp-telineeseen ja siinä wlan-antenni.. eihän kovin "siistin näköinen" ollut, mutta varmaan tarkoituksen mukainen..
sipu:
nyt oon törmännyt nois uffois 100 ja 120 malisiin ...onks niis jotain muutakin eroa ,kuin tuo numero vai onko niin ,et toine passaa veneese ja toine autoon ? kiitoksii viel valaisevist vinkeist ... :)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 15.03.2011 kello on 13:45 ---Siitä pyörätelineestä ei ole kuin häiriöksi antennivastaanotoss a 8) Sitten ne kaapelit vedetty ikkunoiden välistä, ja jeesusteipillä korissa kiinni :-\ Eih.. asennukset pitää tehdä näkymättömästi, tiiviisti ja luotettavasti.
Kyllä Triax Ufo toimii ajonaikana ihan hyvin motareilla kun on "aakeeta laakeeta".. ja on käyttäjäystävälline n kun koko antenni asian voi unohtaa ja keskittyä itse televisioon.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Olen tosin eräällä suomalaisella nähnyt mastoputken kiinnitettynä pp-telineeseen ja siinä wlan-antenni.. eihän kovin "siistin näköinen" ollut, mutta varmaan tarkoituksen mukainen..
--- Lainaus päättyy ---
olen kanssas samaa mieltä , jot katolle vaan anteeni ja sillä sipu-li ... :)
Amigo:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 15.03.2011 kello on 14:07 ---nyt oon törmännyt nois uffois 100 ja 120 malisiin ...onks niis jotain muutakin eroa ,kuin tuo numero vai onko niin ,et toine passaa veneese ja toine autoon ? kiitoksii viel valaisevist vinkeist ... :)
--- Lainaus päättyy ---
Eipä noissa muuta eroa ole kuin kiinnikkeet. HUOMAA ETTÄ VIRRANSYÖTTÖLAITE EI KUULU PAKETTIIN ENÄÄ (lisävaruste)
Olemme pienentäneet UFO-mallien määrää kahteen monipuolistamalla tuotetta niin, että nämä kaksi mallia kattavat kaikki aikaisemmat mallit.
- 360' vastaanotto
- Optimoitu DVB-T -vastaanottoon
- Kattaa alueet FM/DAP/VHF III/UHF
- Sisäinen 28dB vahvistin
- Käyttöjännitealue 5-24VDC
- Sääsuojattu
- Soveltuu kotiin, veneeseen, matkailuautoon- ja vaunuun, sekä busseihin että rekka-autoihin
UFO 100
Tuotenumero 109100
UFO-antenni, masto- ja kattokiinnikkeet ja liittimet
UFO 120
Tuotenumero 109120
UFO-antenni, masto-, katto- ja universaalikiinniks e, keskikiinnitysrauta ja liittimet
UFO-antennien käyttöjännite on laajennettu toimimaan alueella 5V-24VDC. Kaikissa asennuksissa ei tarvita erillistä virransyöttölaitett a, koska tarvittava käyttöjännite voidaan nyt ottaa digiboksin tai digitelevision syöttämästä 5V jännitesyötöstä. Tästä johtuen virransyöttölaittee t ovat aikaisemmista UFO-paketeista poiketen nyt erillisia varusteita.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta