Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Tuulettimen asennus jääkaapin taakse.
jamo57:
Jos laittais silikonilla kiinni kaapin kattoon, eipähän resonois! Olisko ideaa? Tämä voisi olla riittävä, olisi ainaskin matala.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/37146/cmshd/Fractal-Design-Silent-Series-40MM-kotelotuuletin ;)
HiTec:
Itse laitoin sisälle siihen alumiini-rivastoon kiinni, imemään ilmaa rivoista, puhallellen kohti kaapin ovea. Ja piuhan läpiviennille löytyi takaseinän pellistä valmis aukko, josta vain ruuvarilla urkkujen läpi reikä, josta edelleen piuha läpi. Piuhat yhteen taka-puhaltimen kanssa ja koko helahoito yhden katkaisijan taakse. Toimii Thumb
jamo57:
Eikä pidä meteliä? ;)
HiTec:
Jo muutenkin hiljainen flekti, se sieltä kaapin sisältä mihinkään kuulu. Ja se kaapin ulkopuoliselle taas kun tekee pienet vaimennustyynyt, niin eipä sekään koriin pääse resonoimaan Thumb
retkeilijä:
Anteeksi, mutta olen ihmeissäni näistä flekti asennuksista jääkaappeihin. :-\
Itse olen todennut, että kaasujääkaapin poltin systeemi on likainen jos jääkaappi ei jäähdy riittävästi. Ratkaisuna paineilma lähes vuosittain.
On luonnollista, että joskus jäätelöistä voi tulla pehmiksiä, koska olosuhteet vaihtuvat eikä lämpötilaa ja tehoa tule tarkkailtua reissussa. Pakastuslokeroa ei voi suositella pakastamiseen. Käyttö tosin on minulla vain 40 vrk/v. ^-^
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta