Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa

karavaanari.org kasvu jatkuu

<< < (12/21) > >>

Hymer BML:
Minusta täällä on kirjoitukset asiallisia ja itse olen löytänyt paljon hyvää tietoa.

88k5:
Ilmeisesti ei "rakkikoira" -linjaa monikaan halua tänne takaisin. Päinvastaisia kommentteja kyllä.

Onneksi sitä omaa päivittäistä paloa voi purkaa siellä flow-kanavalla esim. kanavaarien fb:ssä - sieltä ei löydä mistä eilen oli juttua. Toisaalta jos ei muistakaan, niin mitäs sitten   ;D

Pohjanperän pappa:
Tämä on hyvä foorumi, asiallinen ja täältä olen saanut apua tarvittaessa. Toivottavastitämä foorumi jatkuu näin.  Facebookissa asiallisetkin jutut muuttuu helposti räksytykseksi. Olen jostakin foorumeista siellä eronnut, kun ovat vain kiroilua ja toisten mollaamista näkemättä omaa ,malkaa silmässä. 

Tarvasjoki:
Mikä mahtaa olla todellinen jäsenmäärä joka käyttää sivuja edes kerran vuodessa ,tai aktiivisesti, teidän että on listoilla sellaisia jotka ovat jo siirtyneet ajasta ikuisuuteen , seuraako joku jäsen määriä tai vaikka lukija määriä vaikka ei kijoittasikaan tänne.

MCL:
Mainosten vilkkuminen erillisine mainosruutuineen on palstan lähes raivostuttava nykyominaisuus. Vähentää selkeästi halua katsoa, mitä uutta palstalla on.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View