Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa
karavaanari.org kasvu jatkuu
latushka83:
Ei kait siinä paljon muuta ole tehtävissä kuin yrittää itse olla aktiivinen kaikesta huolimatta. Tahtoo olla itseään ruokkiva kierre tuo hiljeneminen kun jokainen vähentää kirjoittelua sen takia kun on hiljaista.
Ja nyt näin ihan yleisesti niin tässä ihan parin vuoden sisään on lähes jokainen foorumi mitä olen seurannut niin hiljentynyt lähes täysin. Osan voi jo sanoa että ovat jo käytännössä kuolleet. Aika paljon on porukka siirtynyt naamakirjaan eivätkä enää foorumeille kirjoittele. Yksikin foorumi jota seurasin vuodesta 2003 asti siirtyi jokunen vuosi sitten kokonaan vasepuukkiin ja sulki foorumin. Voinee sanoa että tietoa meni todella paljon hukkaan tuon seurauksena.
T-Cat:
Lärvikirja varmaankin vie paljon perinteisiltä foorumeilta. Itse en ole liittynyt facebookiin, muutaman kerran ollut lähellä muiden harrastusten vuoksi mutta olen saanut vielä kierrettyä. Sen mitä noita julkisia sivuja joskus katsonut niin onhan sieltä vaikeaa etsiä mitään vanhempaa juttua, tiiä sitten jos olis jäsen onko se sitten helpompaa.
megaman:
Toimiva foorumi toimii tietopankkina. Naamakirjasta ei toimivaa tietopankkia saa tekemälläkään. Onhan täällä ennenkin hiljentynyt talven keskellä... aurinko kun alkaa pilkottaa, niin kyllä ne karva-njaamarit alkaa siitä kummasti taas heräilemään ja aktivoitumaan... Thumb
Vaeltaja:
Tänne on liittynyt mukaa uusia kirjoittajia jatkuvasti. Lukijoita sivuilla taitaa olla moninkertainen määrä päivittäin. Nykyään kirjoitukset ovat eninmäkseen asia pohjaisia, ja turhaa vänkäämistä esiintyy paljon harvenmin entisaikoihin verrattuna. Tällaisenä tämä sivusto on paljon miellyttävänpi luettava. Täällä on aihealueet selkeästi ryhmitelty, joten vanhatkin kirjoitukset löytyvät suhteellisen helposti etsimällä. Kaikesta tästä on kiittäminen ylläpitoa ja moderaattoreita. Kyllä tälle sivustolle on tarvetta vielä pitkään tulevaisuudessakin.
Karabiilisti:
Tämä nykyinen foorumi on aika selkeä...ei kannata ihan pienestä syystä pilata sitä....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta