Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Nyt kun tuo 2014 on jo aika liki

<< < (18/25) > >>

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 23.01.2014     kello on 19:07 ---Sun pitäisi ajaa Albaniassa Saranden tietä , Se viimeinen 40 km on kiva  ;D
Varsinkin kartturin mielestä Sarandeen mennessä.  ::)
Kyllä se 8 tie Kroatiassa on hyvä, armottoman hidas vaan. Kylä kylän jälkeen.
Taas se motari menee ihan aavikkoa keskellä ei mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Sanopa kartturille, että ensi kerralla kuvaa videota siitä pätkältä ja katsoo sitten kotona, miten sun naama muuttuu vihreäksi sitä katsellessa  :laugh:
Meillä tuo korkeanpaikankammoi nen istuu kuskin puolella ja mä hermoilen siinä reunalla!
Moottoritiet  :P :-* Thumb

K.E.V:
Kaikkialle ei mene moottoritietä ja minulla ei ole korkeanpaikankammoa pahemmin esiintynyt.
Tuskimpa tuota tietä Sarandeen vähään aikaan mennään , ei tien vuoksi vaan koska on muitakin paikkoja olemassa.
Tuonne Ohrid järvelle voisi mennä joskus ja Rilan luostarille.

seppoko:
Ranskan maksulliset ja muut moottoritiet:

Siniset maksullisia ja harmaat maksuttomia. Ja tarkempia tietoja:

http://www.autoroutes.fr/en/french-motorway-companies.htm

K.E.V:
Jokin lisälinkki, kai ne päällekkäisiä on, mutta tieto ei tapa.
http://campingcar.enliberte.free.fr/03_franc/docum/route01.htm

Aakku:
Kyllä kait nuo nopeat maksutiet ihan hyviä vaihtoehtoja on...

Mulle kun ei oikein ole matkalla mitään ehdotonta päämäärää, vaan ainoastaan liikkuminen. Kaiketi tästä syystä köröttelen mitä pienemmillä teillä. Navistakin huvikseni valitsen lyhimmän reitin, jolloin tulee ajeltua mitä kummallisemmilla poluilla.
Viimeksi Euroopassa kolusin ison osan ajasta pitkin Puolan pikkuteitä. Välillä parempia ja välillä huonompia, mutta se maaseutu vain kiehtoo. Sveitsissä samoin ristiin rastiin pieniä teitä ilman maksuteitä. Saksassa ajelin ihan pieniä pätkiä motareita pitkin, mutta kovin oli hektistä ja ruuhkaista. Palasin aina takaisin pikkuteille ja taas oli henkisesti parempi fiilinki. Samat pikkutiet kiehtoo Suomessa, kuten muissakin Pohjoismaissa.
Toivottavasti Saksan tulevat motarimaksut eivät ala ruuhkauttamaan saksalaisia idyllisiä pikkuteitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View