Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Nyt kun tuo 2014 on jo aika liki

<< < (17/25) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 23.01.2014     kello on 00:57 ---Mutta, jäitä hattuun, jossakin pitää olla saatavilla "vararahoja" yllätyksellisiin menoihin. Esim. kalusto on ihmisten tekemää, niihin voi tulla vikoja. Eikä sairaudet ja onnettomuudetkaan ole pois suljettuja, vaikkakin harvinaisia.

--- Lainaus päättyy ---

Luottokortti, mieluiten kaksi, ja matkavakuutus.

Jos kalusto hajoaa on se saatava kuntoon. Luottokortilla saa maksuaikaa. Suomessa ehtii sitten järjestellä, miten sen hoitaa.

Ilman matkavakuutusta ei kannata lähteä.

K.E.V:
http://www.kela.fi/eurooppalainen-sairaanhoitokortti

Tietenkin mukaan. Thumb

Haapaniemen Paroni:
Tänä kesänä ois tarkotus käydä tietyllä alueella puolassa,että ei tule polarin renkasta neliskanttisia ;) :D

Kaija:
On noita kuluja hyvä hiukan etukäteen nähdä ihan valmiiksi listattuna. Viime keväänä mä oikeasti pelkäsin, että rahaa menisi enemmänkin. Kun ei sitä kuitenkaan liikaa koskaan ole!  :-X

Mä olen moottoriteiden kannalla. Niitä pitkin on sujuvaa ajella. Ehdittiin kuitenkin nähdä niitä saksalaisia pikkukyliä ja laiduntavia lehmiä ja peltomaisemia, vaikka suurimmalta osin kuljettiin motareilla. Niin ja Kroatian rantareitille mua ei enää saa kuin huumattuna. Näen vieläkin silmissäni sen pudotuksen tieltä alas  :o Saisko toivoa edes kaiteita?  :laugh:

K.E.V:
Sun pitäisi ajaa Albaniassa Saranden tietä , Se viimeinen 40 km on kiva  ;D
Varsinkin kartturin mielestä Sarandeen mennessä.  ::)
Kyllä se 8 tie Kroatiassa on hyvä, armottoman hidas vaan. Kylä kylän jälkeen.
Taas se motari menee ihan aavikkoa keskellä ei mitään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View