Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2470 ohjauspaneeli

<< < (17/28) > >>

-------:
Valitettavasti jos se vaan joutuu kovaan tärinään, niin monisäijejohto ei tuu kestämään tinalla kovin pitkään, vaikka kuinka hyvin juotettu. Puristamalla se kestää parahaiten ja holkittamalla myös (oikeat työkalut pysyy kuin jaska Junttilantuvan seinässä). Ajoneuvoihin en suosittele kyseisiä juotos liitoksia kuin äärimmäisissä tapauksissa.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 14.08.2014     kello on 21:45 ---Valitettavasti jos se vaan joutuu kovaan tärinään, niin monisäijejohto ei tuu kestämään tinalla kovin pitkään, vaikka kuinka hyvin juotettu. Puristamalla se kestää parahaiten ja holkittamalla myös (oikeat työkalut pysyy kuin jaska Junttilantuvan seinässä). Ajoneuvoihin en suosittele kyseisiä juotos liitoksia kuin äärimmäisissä tapauksissa.

--- Lainaus päättyy ---

Lueppas vähän tarkemmin aiemmat viestit. :)

WanhaCara:
 :)Teukka 74... voisitko kertoa ihan yksityiskohtaisesti tuon kipinäsytytyksen asennuksen vaihe vaiheelta... uskoisin pystyväni sen tekemään jos ihmiset niitä yleensä tekee... hyvää viikonloppua sinulle ja kaikille muillekin sivun vieraille... minulla ongelmat jatkuu... ilmeisesti on ohjauspaneli sekaisin kuin seinäkello kun kaikki valot palaa (panelin ledit) ja mistään namikasta ei tapahdu mitään eikä vaunuun tule muualle minnekään virtaa (mikään ei pelitä)  >:D :o kuin WC ja ulkovalolle ja kaiken huippu niin etusivuparkit palaa kun virran laittaa päälle... laitan nyt seuraavaksi ainakin tuon relekytkentäjutun ja seuraavaksi "Kipinät" jos saan neuvoa ja sitten ehkä ohjauspaneli on uusissa.. että silleen viikonloppua viettämään.. terv. WanhaCara

kimi:
^

Jos vaunussa on sähköt täysin sekaisin suosittelisin tämän syyn etsimistä ja korjaamiste ennen uusien laitteiden lisäämistä siihen.

Jos valot ei pala ja toiset taas palaa vaikkei pitäisikään suosittelisin käymään läpi kaikki johdot ja kytkennät. Jos tuossa ei ole kytkentää jolla noita etuvaloja laitetaan erikseen päälle niin joku johtonippu voi olla vahingoittunut ja oikosulussa.

Kipinäsytytyksen asentaminen on helppoa ja siinä vaiheessa kun vaunun sähköt toimii normaalisti ja oikein on oikea aika asentaa se..

Teukka-74:
Neuvoa ja kuviakin lähetän mut olen Kimin linjoilla et jotain isompaa hässäkkää on vaunun sähköissä. Kipinäsytytys on suht helppo laittaa, mjo lta kamat ja ohjeet. Olen nyt kännykän varassa joten kuvien ym.isompien kirjoittelu jää sunnuntaille. Apuja annan, kun oon niitä täältä niin paljon saanut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View