Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2470 ohjauspaneeli

<< < (14/28) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 14.08.2014     kello on 09:41 ---Minä voin vastaa tähän, elikkä pannun mustaltapoksilta tulee keltainen johto, joka
menee releen nastaan 30 siinä reppuliitin, jatkuu kaasuventiilin nastaan 3.

--- Lainaus päättyy ---

Meniköhän ihan oikein? ;)

On se oikein, minä en ole vielä herännyt näköjään. :-[

Knaus-90:
Juu katsoin tuosta aikaisemmasta kuvasta.

http://karavaanari.org/kuvat/1406662869.jpg

HTP:
Wanhacara: tarkoitin että se 0,5m riittää pannun sisällä olevien johtojen ja kaasuventtiilin johtojen uusimiseen. Akulta releelle tarvitset pidemmän johdon, jonka pituus riippuu akun sijainnista. Ota saman tien halkasijaltaan 2,5 mm2 johtoa se on kuvassa tuo punainen johto.

Mike: liittimistä, kokeilepa googlen kuvahaulla esim hakusanaa "connector", rupeaa löytymään vaihtoehtoa. Abikon heikoin kohta on pinnoitus.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: HTP - 14.08.2014     kello on 11:12 ---Abikon heikoin kohta on pinnoitus.

--- Lainaus päättyy ---

Riippuu täysin siitä, mitä Abikoja käyttää. Huoltoasemien Abikot on täysin paskoja kun ovat ohuita ja pehmeitä. Itse ostan verkkosähkö asentajien käyttämiä messinkisiä.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.08.2014     kello on 11:58 ---Riippuu täysin siitä, mitä Abikoja käyttää. Huoltoasemien Abikot on täysin paskoja kun ovat ohuita ja pehmeitä. Itse ostan verkkosähkö asentajien käyttämiä messinkisiä.

--- Lainaus päättyy ---
  Sanoppa,kumpi tapa on oikea,tinata vai eikö johdon päät ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View