Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2470 ohjauspaneeli

<< < (7/28) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  4.01.2014     kello on 15:37 ---Niin kyllä näin tein. En ollutkaan ajatellut vaihtaa hehkua kun vanhakin toimii mutta näin etukäteen suunniteltuna mitä sitten
jos hehku loppuu niin sitten kipinäsytytys vai uusi hehku. Ts.Kipinäsytytys ja se on siinä  :)
Hommana vain mietityttää että noinkohan itseltä onnistuisi sen asennus... :-[

--- Lainaus päättyy ---

Minä olen sitä mieltä, että molemmat, jos sattuu se huono keli ja kipinäkärki kostuu niin syttyy hehkulla ekan kerran, joten en jättäisi pois. Jos vaunu on aina verkkosähkössä niin sitten hehkun voi jättää pois kun alkulämmityksen voi tehdä patruunalla.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  4.01.2014     kello on 17:36 ---Minä olen sitä mieltä, että molemmat, jos sattuu se huono keli ja kipinäkärki kostuu niin syttyy hehkulla ekan kerran, joten en jättäisi pois. Jos vaunu on aina verkkosähkössä niin sitten hehkun voi jättää pois kun alkulämmityksen voi tehdä patruunalla.

--- Lainaus päättyy ---
Erittäin arvokas näkökulma  Thumb. Eli kipinäsytkän kun laittaa niin myös hehkusytkä jää "elämään"? Jos näin niin silloinhan
tuo on ehdoton yhdistelmä.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  4.01.2014     kello on 17:40 ---Erittäin arvokas näkökulma  Thumb. Eli kipinäsytkän kun laittaa niin myös hehkusytkä jää "elämään"? Jos näin niin silloinhan
tuo on ehdoton yhdistelmä.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb
tota mää vähä tarkotin va en osannu pukkee sanoiksi..

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  4.01.2014     kello on 20:50 --- Thumb
tota mää vähä tarkotin va en osannu pukkee sanoiksi..

--- Lainaus päättyy ---
Heh, näinpä.  :D Mun kyselyt voi joskus olla turhankin "tollomaisia" ja ärsyttäviä mutta uskon että samanikäisellä kalustolla
aloittelevat vaanarit saa jatkossa arvokasta tietoa täältä ketjuista. Nyt kun sais kerättyä hiloot kasaan nin mjo:lle tilaus kipinäpaketista.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  4.01.2014     kello on 20:53 ---Heh, näinpä.  :D Mun kyselyt voi joskus olla turhankin "tollomaisia" ja ärsyttäviä mutta uskon että samanikäisellä kalustolla
aloittelevat vaanarit saa jatkossa arvokasta tietoa täältä ketjuista. Nyt kun sais kerättyä hiloot kasaan nin mjo:lle tilaus kipinäpaketista.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb ja jos ahistaa jossain vaihees ni apuja löytyy.. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View