Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2470 ohjauspaneeli

<< < (3/28) > >>

mjo33400:
Anteeksi, olisin minä voinut kirjoittaa sen selvemminkin, ajatus ei oikein kulje kun olen hieman kipeä.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  1.01.2014     kello on 21:03 ---Anteeksi, olisin minä voinut kirjoittaa sen selvemminkin, ajatus ei oikein kulje kun olen hieman kipeä.

--- Lainaus päättyy ---
No hätä  Thumb Paranemisiin.

Teukka-74:
Oon tässä Partcolta tekemässä tilausta ja käväsin katsomassa piirilevyä.Siellä oli toinenkin rele LZ 12E. Mitäs toimintoa tuo ohjaa?
Partcon sivuilla sitä ei ollut mutta Google löysi ruotsista sellaisen Fujitsun valmistaman. Mutta minun piirilevyvikaan tuo rele ei ilmeisesti liity?
-Teukka-

Rölli:
ei suoranaisesti sun vikaan, se on sähkö lämmitystä varten. En kyllä oo nähny sen rikkoontuvan, ja se pääseekin päljo vähemmällä kun toi lämmityksen rele. mutt meikäläinen on nuitten mekaanisten vehkeitten kans vähä skeptinen ni itelle kyllä vaihtaisin senkin jos toinen on jo särkynyt.. eihä oo kysees kummiskaa ku muutaman euron osa..

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  3.01.2014     kello on 17:10 ---Oon tässä Partcolta tekemässä tilausta ja käväsin katsomassa piirilevyä.Siellä oli toinenkin rele LZ 12E. Mitäs toimintoa tuo ohjaa?
Partcon sivuilla sitä ei ollut mutta Google löysi ruotsista sellaisen Fujitsun valmistaman. Mutta minun piirilevyvikaan tuo rele ei ilmeisesti liity?
-Teukka-

--- Lainaus päättyy ---

Ahaa, sinulla on uudenmallinen ohjauspaneeli ja LZ 12E on kaasuohjaukseen. Ohjauspaneelissa on ilmeisesti muu vika ja vaikea on selostaa miten sen vian haet esiin, mutta voithan sen lähettää korjattavaksi, mutta vaihda se rele kuitenkin ensimmäisenä, saatat selvitä sillä. Olikohan SP-elektroniikassa noita releitä, olen itselle tilaamassa niitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View