rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607886 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2835 : 25.12.2012 kello on 21:32 »
Joo mut silti kantsis syödä jotain mietoa vaan-ainakin luulen niin....paranemisia!   t migel

Kiitokset toivotuksista.

Mietojahan noi cashewit ovat (harvinaista herkkua), mut muuta kummoista "joulusafkaa" en juuri oo ehtinyt (eikä oo tehny ees mieli) syödä.....noi tramalit pitää onneksi kivut kurissa, paitti yskiessä ;D ;D ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2836 : 25.12.2012 kello on 21:38 »
Eipä enään oo sitä sappirakkoa, mut cashew-pähkinöitä jugurttikuorrutukse lla täs popsin kun samalla koneella istun....helpompaa olla istuallaan täs tsto tuolilla, ei oikein anna makuulla tuol punkas olla, vaik satasta tramalia oonkin ottannu .....sitä taitaa ens yönä viel mennä jokunen nappi :o :o :o :o

ei ole mullakaan sappea
mutta esm nyt toi lanttuloora
jota olen ottanut teelusikallisen kahtena päivänä
aiheuttaa sappitiehyeissä kipuja
ei kovia , mutta tuntuu kyllä
ja omenakin tekee sen jos syön useamman päivässä
kuten kaalikin välillä
on noita monia jotka eivät passaa
ja litalgini on siihen ihan jees lääkitys
ainakin minulle
noi ovat kylläkin yksilöllisiä tapauksia
välillä voin syödä melkein mitä vaan
kun taas toisinaan en oikein mitään
aina on laukussa litalginia just noiden takia
ja jos en hetikään ota sitä lääkettä
ei meinaa mikään siihen auttaa
paitsi sairaalassa tiputus
jossa olenkin joutunut olemaan muutaman kerran
kun ne tiehyeet pakkaa minulla tulehtumaan
jostain syystä ..

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2837 : 25.12.2012 kello on 22:17 »
Eipä enään oo sitä sappirakkoa, mut cashew-pähkinöitä jugurttikuorrutukse lla täs popsin kun samalla koneella istun....helpompaa olla istuallaan täs tsto tuolilla, ei oikein anna makuulla tuol punkas olla, vaik satasta tramalia oonkin ottannu .....sitä taitaa ens yönä viel mennä jokunen nappi :o :o :o :o
Pikaista toipumista toivotetaan täältäkin.

Cashew-pähkinät ovat minunkin suosikkeja, kun niitä ei ole pilattu suolalla.
Ihmiset ovat kovin erilaisia. Minulle tarjottiin selkäkipuihin Tramalia, mutta sen vaikutus oli sama kuin olisi kalkkitablettia syönyt. Nyt on Burana 800 ja Panadol 665 1-3 kertaa päivässä tarvittaessa. En ole huomannut noista olevan mitään haittaa jos ei niin suurta apuakaan.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2838 : 25.12.2012 kello on 22:21 »
Mulla kans tramalit olivat yhtä tyhjän kanssa, jopa ibusal puri paremmin kun oli noit vattavaivoja.....

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2839 : 25.12.2012 kello on 22:24 »
Sipijuttuna kerron, ei kerrota kuuhulluille. Kävin äsken taiteilemassa keltasen reijän lumeen. Samalla huomasin kun oli aika valoisaa, että on melkein täysikuu. Komiata on. Minäkin otan pillerin (Rennie) ja änkään emännän viereen.   ...Hyvää Joulua ja hyvää yötä. :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2840 : 25.12.2012 kello on 22:37 »
Onks se taas täyskuu??? Kattelinkin tänä aamuna että oli joskus viiden aikaan valoisampaa kuin kahdeksalta...

No sit pyöriskellään :D :D :DOnneks pukki toi Vareksen uusimman dvd:n jos uni ei tuu Thumb Thumb Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2841 : 25.12.2012 kello on 23:18 »
Onks se taas täyskuu???

Vasta perjantaina klo 12.21.   >:(  >:(

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
  • 1299XX
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2842 : 26.12.2012 kello on 00:39 »
Eipä enään oo sitä sappirakkoa, mut cashew-pähkinöitä jugurttikuorrutukse lla täs popsin kun samalla koneella istun....helpompaa olla istuallaan täs tsto tuolilla, ei oikein anna makuulla tuol punkas olla, vaik satasta tramalia oonkin ottannu .....sitä taitaa ens yönä viel mennä jokunen nappi :o :o :o :o

Eipä oo mullakaan, 10 vuotta sitten ryöväsivät kun sattui tulehtumaan ja crp oli jossain liki 300  ::)

Mulla ei kyllä oo sen jälkeen ollu varsinaisia sappioireita, mutta haima kyllä on kiukutellu yhden haimatulehduksen verran. Jos ei sappikipuun auta tramal, ni voin kertoa että ei se siihen haimakipuunkaan auta. Jollain morfiinijohdannaise lla mentiin tyksissä kaks viikkoa... Mutta kovasti toipumisia sinne  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2843 : 26.12.2012 kello on 06:44 »
Mulla kans tramalit olivat yhtä tyhjän kanssa, jopa ibusal puri paremmin kun oli noit vattavaivoja.....

ja mulla taas toi tramal vie melkest tajun
en pysty yhtäkään syömään
kun taas panadol 1 ja burana 600 yhtä aikaa otettuna
autaa ainakin pienen hetken särkyihin onneksi.....

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2844 : 26.12.2012 kello on 08:02 »
Eipä oo mullakaan, 10 vuotta sitten ryöväsivät kun sattui tulehtumaan ja crp oli jossain liki 300  ::)

Mulla ei kyllä oo sen jälkeen ollu varsinaisia sappioireita, mutta haima kyllä on kiukutellu yhden haimatulehduksen verran. Jos ei sappikipuun auta tramal, ni voin kertoa että ei se siihen haimakipuunkaan auta. Jollain morfiinijohdannaise lla mentiin tyksissä kaks viikkoa... Mutta kovasti toipumisia sinne  Thumb

Mikäs ton haimatulehduksen aiheutti kun et nyt ole viinamäen naisia?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2845 : 26.12.2012 kello on 12:28 »
Mä joudun tyytymään 1g panadoliin & Tramaliin kun on toi astma joka ei tykkä asperiinistä
eikä pahemmin buranastakaan :'(
Mut yö meni yllättävän hyvin tramalin ja lihasrelaksaatin voimin sain nukutuksi 9t45min olo on nyt paaaljon parempi kui eilen, tekis mieli jo raapia noitte laastarilappuje alta >:( , mut pitänee viel malttaa ettei tuu turhia sanomisia :D :D
Onneksi koht saapi laastarit ottaa pois, jos vai huomenna rupeis niit poistelemmaa Thumb tikitkin ovat sulavaa mallia eli niitäkään ei tarvii lähteä poistattamaan erikseen.....onneks i

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2846 : 26.12.2012 kello on 12:58 »
Mä joudun tyytymään 1g panadoliin & Tramaliin kun on toi astma joka ei tykkä asperiinistä
eikä pahemmin buranastakaan :'(
Mut yö meni yllättävän hyvin tramalin ja lihasrelaksaatin voimin sain nukutuksi 9t45min olo on nyt paaaljon parempi kui eilen, tekis mieli jo raapia noitte laastarilappuje alta >:( , mut pitänee viel malttaa ettei tuu turhia sanomisia :D :D
Onneksi koht saapi laastarit ottaa pois, jos vai huomenna rupeis niit poistelemmaa Thumb tikitkin ovat sulavaa mallia eli niitäkään ei tarvii lähteä poistattamaan erikseen.....onneks i

hyvä että sait hyvin nukutuksi
ja ootteleppa rauhassa
kyllä se aika menee äkkiä
jotta pääset niistä tikeistäkin eroon
hyviä vointeja edelleenkin sinne vain toivottelen  Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2847 : 26.12.2012 kello on 13:08 »
Kiitokset sulle sipu & muillekkin ja hyvää loppuvuotta.....ens vuonna saan tikit pois....jotta näillä mennään

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
  • 1299XX
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2848 : 27.12.2012 kello on 21:38 »
Mikäs ton haimatulehduksen aiheutti kun et nyt ole viinamäen naisia?

Jaa-a sitä ei koskaan saatu selville  :(
Eikä sitä oikein voitu sil hetkel tutkia eikä heti lääkitäkkään täysillä kun olin vielä raskaana.
Piti siis ensin käynnistää synnytys et saatiin lääkittyä mua elävien kirjoihin.
(Ja se synnytys ei siis ollut mitään ton haimakivun rinnalla)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2849 : 27.12.2012 kello on 22:54 »
Tänään kuuluu vaihteeksi parempaa. Kävin sairaalassa ja näyttää siltä, että ne rouvasta vielä elävän tekevät. Vielä ei päästetty kotiin, mutta ehkä ennen vuoden vaihtumista.