Sivuja:
Toiminto
  • #2836 kirjoittanut Duster 25 Dec 2012
  • Joo mut silti kantsis syödä jotain mietoa vaan-ainakin luulen niin....paranemisia!   t migel

    Kiitokset toivotuksista.

    Mietojahan noi cashewit ovat (harvinaista herkkua), mut muuta kummoista "joulusafkaa" en juuri oo ehtinyt (eikä oo tehny ees mieli) syödä.....noi tramalit pitää onneksi kivut kurissa, paitti yskiessä ;D ;D ;D
  • #2837 kirjoittanut sipu 25 Dec 2012
  • Eipä enään oo sitä sappirakkoa, mut cashew-pähkinöitä jugurttikuorrutukse lla täs popsin kun samalla koneella istun....helpompaa olla istuallaan täs tsto tuolilla, ei oikein anna makuulla tuol punkas olla, vaik satasta tramalia oonkin ottannu .....sitä taitaa ens yönä viel mennä jokunen nappi :o :o :o :o

    ei ole mullakaan sappea
    mutta esm nyt toi lanttuloora
    jota olen ottanut teelusikallisen kahtena päivänä
    aiheuttaa sappitiehyeissä kipuja
    ei kovia , mutta tuntuu kyllä
    ja omenakin tekee sen jos syön useamman päivässä
    kuten kaalikin välillä
    on noita monia jotka eivät passaa
    ja litalgini on siihen ihan jees lääkitys
    ainakin minulle
    noi ovat kylläkin yksilöllisiä tapauksia
    välillä voin syödä melkein mitä vaan
    kun taas toisinaan en oikein mitään
    aina on laukussa litalginia just noiden takia
    ja jos en hetikään ota sitä lääkettä
    ei meinaa mikään siihen auttaa
    paitsi sairaalassa tiputus
    jossa olenkin joutunut olemaan muutaman kerran
    kun ne tiehyeet pakkaa minulla tulehtumaan
    jostain syystä ..
  • #2838 kirjoittanut Vesseli 25 Dec 2012
  • Eipä enään oo sitä sappirakkoa, mut cashew-pähkinöitä jugurttikuorrutukse lla täs popsin kun samalla koneella istun....helpompaa olla istuallaan täs tsto tuolilla, ei oikein anna makuulla tuol punkas olla, vaik satasta tramalia oonkin ottannu .....sitä taitaa ens yönä viel mennä jokunen nappi :o :o :o :o
    Pikaista toipumista toivotetaan täältäkin.

    Cashew-pähkinät ovat minunkin suosikkeja, kun niitä ei ole pilattu suolalla.
    Ihmiset ovat kovin erilaisia. Minulle tarjottiin selkäkipuihin Tramalia, mutta sen vaikutus oli sama kuin olisi kalkkitablettia syönyt. Nyt on Burana 800 ja Panadol 665 1-3 kertaa päivässä tarvittaessa. En ole huomannut noista olevan mitään haittaa jos ei niin suurta apuakaan.
  • #2839 kirjoittanut migel 25 Dec 2012
  • Mulla kans tramalit olivat yhtä tyhjän kanssa, jopa ibusal puri paremmin kun oli noit vattavaivoja.....
  • #2840 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 25 Dec 2012
  • Sipijuttuna kerron, ei kerrota kuuhulluille. Kävin äsken taiteilemassa keltasen reijän lumeen. Samalla huomasin kun oli aika valoisaa, että on melkein täysikuu. Komiata on. Minäkin otan pillerin (Rennie) ja änkään emännän viereen.   ...Hyvää Joulua ja hyvää yötä. :)
  • #2841 kirjoittanut migel 25 Dec 2012
  • Onks se taas täyskuu??? Kattelinkin tänä aamuna että oli joskus viiden aikaan valoisampaa kuin kahdeksalta...

    No sit pyöriskellään :D :D :DOnneks pukki toi Vareksen uusimman dvd:n jos uni ei tuu Thumb Thumb Thumb
  • #2842 kirjoittanut seppoko 25 Dec 2012
  • Onks se taas täyskuu???

    Vasta perjantaina klo 12.21.   >:(  >:(
  • #2843 kirjoittanut Ipsu 26 Dec 2012
  • Eipä enään oo sitä sappirakkoa, mut cashew-pähkinöitä jugurttikuorrutukse lla täs popsin kun samalla koneella istun....helpompaa olla istuallaan täs tsto tuolilla, ei oikein anna makuulla tuol punkas olla, vaik satasta tramalia oonkin ottannu .....sitä taitaa ens yönä viel mennä jokunen nappi :o :o :o :o

    Eipä oo mullakaan, 10 vuotta sitten ryöväsivät kun sattui tulehtumaan ja crp oli jossain liki 300  ::)

    Mulla ei kyllä oo sen jälkeen ollu varsinaisia sappioireita, mutta haima kyllä on kiukutellu yhden haimatulehduksen verran. Jos ei sappikipuun auta tramal, ni voin kertoa että ei se siihen haimakipuunkaan auta. Jollain morfiinijohdannaise lla mentiin tyksissä kaks viikkoa... Mutta kovasti toipumisia sinne  Thumb
  • #2844 kirjoittanut sipu 26 Dec 2012
  • Mulla kans tramalit olivat yhtä tyhjän kanssa, jopa ibusal puri paremmin kun oli noit vattavaivoja.....

    ja mulla taas toi tramal vie melkest tajun
    en pysty yhtäkään syömään
    kun taas panadol 1 ja burana 600 yhtä aikaa otettuna
    autaa ainakin pienen hetken särkyihin onneksi.....
  • #2845 kirjoittanut migel 26 Dec 2012
  • Eipä oo mullakaan, 10 vuotta sitten ryöväsivät kun sattui tulehtumaan ja crp oli jossain liki 300  ::)

    Mulla ei kyllä oo sen jälkeen ollu varsinaisia sappioireita, mutta haima kyllä on kiukutellu yhden haimatulehduksen verran. Jos ei sappikipuun auta tramal, ni voin kertoa että ei se siihen haimakipuunkaan auta. Jollain morfiinijohdannaise lla mentiin tyksissä kaks viikkoa... Mutta kovasti toipumisia sinne  Thumb

    Mikäs ton haimatulehduksen aiheutti kun et nyt ole viinamäen naisia?
  • #2846 kirjoittanut Duster 26 Dec 2012
  • Mä joudun tyytymään 1g panadoliin & Tramaliin kun on toi astma joka ei tykkä asperiinistä
    eikä pahemmin buranastakaan :'(
    Mut yö meni yllättävän hyvin tramalin ja lihasrelaksaatin voimin sain nukutuksi 9t45min olo on nyt paaaljon parempi kui eilen, tekis mieli jo raapia noitte laastarilappuje alta >:( , mut pitänee viel malttaa ettei tuu turhia sanomisia :D :D
    Onneksi koht saapi laastarit ottaa pois, jos vai huomenna rupeis niit poistelemmaa Thumb tikitkin ovat sulavaa mallia eli niitäkään ei tarvii lähteä poistattamaan erikseen.....onneks i
  • #2847 kirjoittanut sipu 26 Dec 2012
  • Mä joudun tyytymään 1g panadoliin & Tramaliin kun on toi astma joka ei tykkä asperiinistä
    eikä pahemmin buranastakaan :'(
    Mut yö meni yllättävän hyvin tramalin ja lihasrelaksaatin voimin sain nukutuksi 9t45min olo on nyt paaaljon parempi kui eilen, tekis mieli jo raapia noitte laastarilappuje alta >:( , mut pitänee viel malttaa ettei tuu turhia sanomisia :D :D
    Onneksi koht saapi laastarit ottaa pois, jos vai huomenna rupeis niit poistelemmaa Thumb tikitkin ovat sulavaa mallia eli niitäkään ei tarvii lähteä poistattamaan erikseen.....onneks i

    hyvä että sait hyvin nukutuksi
    ja ootteleppa rauhassa
    kyllä se aika menee äkkiä
    jotta pääset niistä tikeistäkin eroon
    hyviä vointeja edelleenkin sinne vain toivottelen  Thumb
  • #2848 kirjoittanut Duster 26 Dec 2012
  • Kiitokset sulle sipu & muillekkin ja hyvää loppuvuotta.....ens vuonna saan tikit pois....jotta näillä mennään
  • #2849 kirjoittanut Ipsu 27 Dec 2012
  • Mikäs ton haimatulehduksen aiheutti kun et nyt ole viinamäen naisia?

    Jaa-a sitä ei koskaan saatu selville  :(
    Eikä sitä oikein voitu sil hetkel tutkia eikä heti lääkitäkkään täysillä kun olin vielä raskaana.
    Piti siis ensin käynnistää synnytys et saatiin lääkittyä mua elävien kirjoihin.
    (Ja se synnytys ei siis ollut mitään ton haimakivun rinnalla)
  • #2850 kirjoittanut Vesseli 27 Dec 2012
  • Tänään kuuluu vaihteeksi parempaa. Kävin sairaalassa ja näyttää siltä, että ne rouvasta vielä elävän tekevät. Vielä ei päästetty kotiin, mutta ehkä ennen vuoden vaihtumista.
Sivuja:
Toiminto