Sivuja:
Toiminto
  • #2821 kirjoittanut hartsakoski 18 Dec 2012
  • Olen aktiivisesti seurannut yli kahdenkymmenen vuoden ajan tätä lainsäädännön muuttumista näissä em.asioissa,kuin myös rangaistuslainsääd. muuttumista.Kärjist ettynä tekijälla parempi oikeusturva kuin uhrilla,ja lieventäviä asianhaaroja keksimällä keksitään.Sormeni osoittaa tiettyyn suuntaan mutta en sano mihin,niin ei mene politikoinniksi.
  • #2822 kirjoittanut Alan 18 Dec 2012
  • Älä sekoita englantilaisia  Travellerseihin jotka ovat vaikkapa "työreissulla mantereella" esim tulossa palotikkaita myymään, kattoja korjaamaan tai asfaltteja laittamaan. Usein saatuaan käsirahan tai koko urakkasumman katoavat sen siliän tien. Eivät perheineen omaa minkäänlaisia käytöstapoja. Tunnistaa hyvin mahtivaunuista ja autoista, Englantilaiset karavaanarit ovat pääsääntöisesti mukavia ihmisiä. Thumb

    Olen tiedostanut tämän porukan olemassaolon ja tunnistin niitä mennä kesällä surullisella Rauman reissulla, irlantilaisina.

    Mutta tuo tieto, että ko. porukalla on mahtivaunut ja -autot oli mulle uutta.  :o

    Luulen, että moni camping-isäntä Ranskassa, Belgiassa ja Hollannissa niputtaa britit samaan kategoriaan.

    Hollantilaiset on mukavaa väkeä, ja puhuvat miltei aina hyvin ymmärrettävää englantia. Ja niitä on joka paikassa, melkein kuin sakuja.
  • #2823 kirjoittanut Duster 25 Dec 2012
  • Toissa yönä iski sappikohtaus ja kiikuttivat lanssilla sairaalaan, eilen illansuussa sit tähystyksessä nappasivat koko sappirakon parempaan talteen ja yö heräämössä ;D ;D sit tänään puolilta päivin jo kotiin Thumb Thumb no nyt sit ootellaa jotta noi tikit sulaa ja pääsee saunaan..... Thumb Thumb
  • #2824 kirjoittanut Rölli 25 Dec 2012
  • Toissa yönä iski sappikohtaus ja kiikuttivat lanssilla sairaalaan, eilen illansuussa sit tähystyksessä nappasivat koko sappirakon parempaan talteen ja yö heräämössä ;D ;D sit tänään puolilta päivin jo kotiin Thumb Thumb no nyt sit ootellaa jotta noi tikit sulaa ja pääsee saunaan..... Thumb Thumb
    Paranemisia sinne, sull tuli sitt pikkasen erillainen joulu..
  • #2825 kirjoittanut Duster 25 Dec 2012
  • Paranemisia sinne, sull tuli sitt pikkasen erillainen joulu..

    Juu täs toipuillaan kotosalla, joululahja kirjallisuuden parissa....onneksi oli kotosalla kunnon kipulääkkeitä nii ei tarvii lähteä apteekkia ettimään
  • #2826 kirjoittanut sipu 25 Dec 2012
  • Toissa yönä iski sappikohtaus ja kiikuttivat lanssilla sairaalaan, eilen illansuussa sit tähystyksessä nappasivat koko sappirakon parempaan talteen ja yö heräämössä ;D ;D sit tänään puolilta päivin jo kotiin Thumb Thumb no nyt sit ootellaa jotta noi tikit sulaa ja pääsee saunaan..... Thumb Thumb

    onpa ilo lukea ,että onnistui noinkin hyvin tuo leikaus  Thumb
    nimittäin itse meinasin kuolla lekurin virheen vuoksi
    siihen sapen poistoon
    teholla olin koomassa 56 vuorokautta
    ynnä muut leikkaukset
    joita on tehty liki 10 sapentakia
    meni monta kuukautta sairaaloissa yhtäkyytiä
    kun kaikkia leikkauksia ei osattu täällä tyksissä tehdä  :(
    salon sairaalasta ambulansilla kiidättivät syyskuussa tyksiin
    ja joulukussa pääsin kotiin oottelemaan uusia leikkauksia
    joita jouduttiin tekemään helsingin girralla ...
    mutta olen ikuisesti kiitollinen
    tyksin ja helsingin girran osaaville lääkäreille ja henkilökunnalle
    jotta saan nauttia vielä täsätä AAH niin ihanasta elämästä  :)
  • #2827 kirjoittanut hartsakoski 25 Dec 2012
  • Toissa yönä iski sappikohtaus ja kiikuttivat lanssilla sairaalaan, eilen illansuussa sit tähystyksessä nappasivat koko sappirakon parempaan talteen ja yö heräämössä ;D ;D sit tänään puolilta päivin jo kotiin Thumb Thumb no nyt sit ootellaa jotta noi tikit sulaa ja pääsee saunaan..... Thumb Thumb
    Pikaista paranemista ja parempaa Joulun loppuaikaa!
  • #2828 kirjoittanut migel 25 Dec 2012
  • Onneks meni noinkin hyvin toi leikkaus kun Sippe sipulin kertomus on kammottava!!!!!!!!!!!!!! Leikattiinko sut ekaaks Salon aluesairaalas?

    Siellähän ne on leikannu jopa vääriä raajoja :D :D :D
  • #2829 kirjoittanut sipu 25 Dec 2012
  • Onneks meni noinkin hyvin toi leikkaus kun Sippe sipulin kertomus on kammottava!!!!!!!!!!!!!! Leikattiinko sut ekaaks Salon aluesairaalas?

    Siellähän ne on leikannu jopa vääriä raajoja :D :D :D

    joo
    ja leikkas tähystyksessä
    sappi ja maksatiehyeet poikki
    sillä niit sit piti korjailla helsingissä asti ... :o
  • #2830 kirjoittanut migel 25 Dec 2012
  • Tässä taannoin kun Muurlassa kävi auto-onnettomuus ja kaveri oli henkitoreissaan ja kuuli tuskiensa läpi et viedään Saloon sairaalaan,niin tokeni ja pelästyi ja sanoi et tilatkaa taksi hän menee Tyksiin omalla rahalla,,,,,,,,,,,,,,,,,
  • #2831 kirjoittanut sipu 25 Dec 2012
  • Tässä taannoin kun Muurlassa kävi auto-onnettomuus ja kaveri oli henkitoreissaan ja kuuli tuskiensa läpi et viedään Saloon sairaalaan,niin tokeni ja pelästyi ja sanoi et tilatkaa taksi hän menee Tyksiin omalla rahalla,,,,,,,,,,,,,,,,,

    teki siinä ihan oikein
    ja meitin suku on myöskin mennyt sappileikkauksiin tyksiin
    sanoneet vain lääkärille miten mun kävi
    ja lähteen saivat tyksiin
    aina välillä ne yrittää muakin sinne saloon sairaalaan
    mut kun kerron miten kävi
    niin läheteen olen aina saanut tyksiin ...
  • #2832 kirjoittanut Duster 25 Dec 2012
  • Kattotaan kuin täs käy, taitaa tulla vie uneton yö.....vaik aikas nopiaa oli tuo PÄKSin toiminta ku jo ny kotosalla tätä kirjoittelen
  • #2833 kirjoittanut sipu 25 Dec 2012
  • Kattotaan kuin täs käy, taitaa tulla vie uneton yö.....vaik aikas nopiaa oli tuo PÄKSin toiminta ku jo ny kotosalla tätä kirjoittelen

    vältele nyt ainakin ens alkuun
    noita sappea rasittavia ruokia
    ne löytyy googlesta
    sappipotilaan ruokavalio
    siellä näät mitkä ei sovi
    ja mitkä taas sopii
    pikaista paranemista !
  • #2834 kirjoittanut Duster 25 Dec 2012
  • vältele nyt ainakin ens alkuun
    noita sappea rasittavia ruokia
    ne löytyy googlesta
    sappipotilaan ruokavalio
    siellä näät mitkä ei sovi
    ja mitkä taas sopii
    pikaista paranemista !

    Eipä enään oo sitä sappirakkoa, mut cashew-pähkinöitä jugurttikuorrutukse lla täs popsin kun samalla koneella istun....helpompaa olla istuallaan täs tsto tuolilla, ei oikein anna makuulla tuol punkas olla, vaik satasta tramalia oonkin ottannu .....sitä taitaa ens yönä viel mennä jokunen nappi :o :o :o :o
  • #2835 kirjoittanut migel 25 Dec 2012
  • Joo mut silti kantsis syödä jotain mietoa vaan-ainakin luulen niin....paranemisia!   t migel
Sivuja:
Toiminto