rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607578 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2805 : 17.12.2012 kello on 22:17 »
Karmeita kertomuksia olen kuullut niiltä opettajilta, jotka eivät ole pullamössönsyöjiä. Tunnen useamman, kolme jopa hyvin.

Pitänee opettaa lapsille itsepuolustustaitoj a ennenkuin koulu alkaa. :-X

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2806 : 17.12.2012 kello on 22:40 »
Euroopassa kun reissaa niin pahimmat häiriköt on tyypillisesti englantilaisia. Useamman kerran olen sen havainnut, mutta mieleen jäi toissavuotinen havainto Disneylandin liepeillä olevalta alueelta. Vanhempien silmien alla isoveljet kiusasivat pikkusiskoa niin että pahaa teki, ja tyttö sitten riehui leikkikentällä niin, että lapset ei uskaltaneet mennä sinne ollenkaan. Oikein odotti muita lapsia ilkeilläkseen. Pullamössövanhemmil la oli uusi Range veturina ja aivan helvetinkokoinen Tabbert persseessä. Ja naapuriporukalla ihan sama, Range vaan eri värinen.

Kerran ei Hollannissa meinattu päästä alueelle ollenkaan, kun pitäjä luuli meitä englantilaisiksi. Anteeksi sitten pyysi ja selitti asian.

Britit oli ne lapsia tai aikuisia kyllä erottuu usein liiankin hyvin. Lomalla olevaa brittiä ei pidättele mikään

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2807 : 17.12.2012 kello on 23:26 »
Britit oli ne lapsia tai aikuisia kyllä erottuu usein liiankin hyvin. Lomalla olevaa brittiä ei pidättele mikään
Osaa britit irroitella työmatkoillakin, nimim. kokemusta on. Päivällä ollaan asiallisesti, mutta illalla usein saattaa vähän revetä. Ollaan oltu yhteisillä työreissuilla Keski-Euroopassa ja Venäjällä ja kaikenlaista on sattunut ja tapahtunut.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:43
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2808 : 17.12.2012 kello on 23:40 »
Aikoinaan kun opettaja ojensi oppilasta, siitä ei kerrottu kotona, koska sitten vanhemmat olisi ojentanu uudestaan, ja ravakalla otteella.  :D

Näin ei vaan ole tänään. Valitettavasti.  Yksi parhaista oli, joskus 15v (?) sitten, kun pentu meni kouluun pienessä laitamyötäisessä... Äiti sitten, kullannuppua kotiin hakiessaan, selitti, että  ....Ville ei oikein osannut ennakoida tätä, kun se luuli että te tosiaan menette lakkoon...    :o :o :o

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
  • 1299XX
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2809 : 17.12.2012 kello on 23:57 »
Mistä se yhteiskunta tietää kieltää.

Kyllä ne opettajat vaan on kovin varovaisia. Pojan opettajalle olen antanut luvan käyttää ihan kaikki keinonsa esim läksyjen tekemättömyyden kanssa. Sais vaikka jättää koulun jälkeen ja poika voi kävellä sit kotiin kun myöhästyy linja-autosta (8,5 km), mutta opettaja sanoi ettei hän voi näin toimia..  ::) Väläyttelin kyl mahdollisuuksia mm koulun pihan haravoinnist yms mukavasta, että mun luvalla poika saa jäädä haravoimaan jos ei käytös muutu. No, eipä ainakaan toistaiseksi ole jäänyt..

Mä kyllä kaipaisin et koulus olis kovempi kuri  :-\

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:43
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2810 : 18.12.2012 kello on 00:00 »
Väläyttelin kyl mahdollisuuksia mm koulun pihan haravoinnist yms mukavasta, että mun luvalla poika saa jäädä haravoimaan jos ei käytös muutu. No, eipä ainakaan toistaiseksi ole jäänyt..

Eihän niinkään saa tehdä! Juurhan yx rehtori sai nuhteita kun pisti jälkkäriläiset kirjottaan esseetä tekemisistään..  :o

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:27
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2811 : 18.12.2012 kello on 06:52 »
Eihän niinkään saa tehdä! Juurhan yx rehtori sai nuhteita kun pisti jälkkäriläiset kirjottaan esseetä tekemisistään..  :o

Oisko siihen ollut syy että paperia menee niin paljon. ;D ;D ;D Tulee kunnalle kalliiksi.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2812 : 18.12.2012 kello on 06:53 »
Kukkahattutädit johtaa tätä maata, niin tässä kuin muutamassa muussakin asiassa se näkyy. Onko tuo kansan tahto?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2813 : 18.12.2012 kello on 08:15 »
No niinpä ja nuorisopsykologit ohjeistavat häiriökäyttäytyjää olla tekemättä koulussa mitään-ei voi pakottaa....kerran vaan kun kokouksissa jouduin yhtä lorvikatarria nupossa käyttämään ja kaveri oli vaan kiero ja veltto, niin psykologi kuiskutteli pojalle miten päästä luistamaan kaikista velvoitteista!!!!

En arvostanut kyseistä ammattihenkilöä kovinkaan korkealle;-kädenpuristuskin oli kuin märkä kuollut särki ois isketty hanskaan :D :D :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2814 : 18.12.2012 kello on 08:47 »
Pojan opettajalle olen antanut luvan käyttää ihan kaikki keinonsa esim läksyjen tekemättömyyden kanssa.

Mä kyllä kaipaisin et koulus olis kovempi kuri  :-\

Näinhän se männöö. Ei näillä sivuilla kirjoittele ne, jotka ajaa liikenteessä edellä ajavan puskurissa kiinni, tai ajaa punaisilla, tai ajaa urissa, tai ajaa pumppaavalla ajotyylillä tolppien väliä.              ...Eikä ne jotka suorittavat päivähoitopaikan hoitajien tai koulujen opettajien rökittämiseen...   ::)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:15
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2815 : 18.12.2012 kello on 11:57 »
Näinhän se männöö. Ei näillä sivuilla kirjoittele ne, jotka ajaa liikenteessä edellä ajavan puskurissa kiinni, tai ajaa punaisilla, tai ajaa urissa, tai ajaa pumppaavalla ajotyylillä tolppien väliä.
Äsken meinasi saada express bussin kylkeen,tuli vaudilla kolmion takaa. Pysähty onneksi mutta kiilasi takanatulevan eteen joka joutu jarruttamaan todella rajusti. Katselin liikennevaloissa pelistä kun kiilattu pui nyrkkiä bussikuskille joka vaan viittasi kintaalla ja nauroi makeasti päälle. Että sellasia ammattiautoilijoita ..

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
  • 1299XX
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2816 : 18.12.2012 kello on 13:10 »
Eihän niinkään saa tehdä! Juurhan yx rehtori sai nuhteita kun pisti jälkkäriläiset kirjottaan esseetä tekemisistään..  :o

Niin rehtori ei voi käskeä, mutta ÄITIPÄ voi  ;D

Näinhän se männöö. Ei näillä sivuilla kirjoittele ne, jotka ajaa liikenteessä edellä ajavan puskurissa kiinni, tai ajaa punaisilla, tai ajaa urissa, tai ajaa pumppaavalla ajotyylillä tolppien väliä.              ...Eikä ne jotka suorittavat päivähoitopaikan hoitajien tai koulujen opettajien rökittämiseen...   ::)

No kyllä mä noista voisin ehkä myöntää ajavani kesäisin urissa ja välillä puskurissakin kiinni ja ja ja...  ::) :-[

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2817 : 18.12.2012 kello on 13:58 »
Äsken meinasi saada express bussin kylkeen,tuli vaudilla kolmion takaa. Pysähty onneksi mutta kiilasi takanatulevan eteen joka joutu jarruttamaan todella rajusti. Katselin liikennevaloissa pelistä kun kiilattu pui nyrkkiä bussikuskille joka vaan viittasi kintaalla ja nauroi makeasti päälle. Että sellasia ammattiautoilijoita ..

tässä just syy
miksen ikinä aja turkkuses
kun ne bussit suorastaan hyökkää suabbiin kiinni
ei yhtään välitetä onko auto just sitä ohittamas
vaan pysäkiltä kiilataan suoraan siihen kaistalle 
vaik ei mahduttaiskaan kunnolla
vai lukeeks mulla tuulilasis
et tulkaa vaan ..täällä ajelee sipu peloissaan  ???
että mua ne linjurit oikeesti pelottaa  >:(

ja lapsosten käyttäytymiseen pitää puuttua
vaikka sitten laittamalla ne siivoomaan koulussakin
jos ei muu auta
muuten miten on kuritus tänäpäivän armeejassa  ???
onko sielläkään enään poistumiskieltoja ym . toimenpiteitä kurin suhteen
kun on niin muotia tää vapaa kasvatus ?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2818 : 18.12.2012 kello on 15:31 »
Juu, ajan pumpaten tolppien väliä ja olin koulussa jossain määrin häirikkö, mutta tulin myös monien opettajien kanssa mainiosti toimeen. Terveisiä vaan esimerkiksi Kyllikille, Ulla-Maijalle, Jormalle, Juhalle, Airille ja Einolle, jos elätte vielä.

Vaan lapset ei tuosta mitään tiedä, enkä kerro ennenkuin ovat omat koulunsa suorittaneet.  ;D

Eikä ne jotka suorittavat päivähoitopaikan hoitajien tai koulujen opettajien rökittämiseen...   ::)

Tämä lause sun pitää nyt avata.  ???

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:26
  • Autossa on pyörät
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2819 : 18.12.2012 kello on 18:29 »
Euroopassa kun reissaa niin pahimmat häiriköt on tyypillisesti englantilaisia. Useamman kerran olen sen havainnut, mutta mieleen jäi toissavuotinen havainto Disneylandin liepeillä olevalta alueelta. Vanhempien silmien alla isoveljet kiusasivat pikkusiskoa niin että pahaa teki, ja tyttö sitten riehui leikkikentällä niin, että lapset ei uskaltaneet mennä sinne ollenkaan. Oikein odotti muita lapsia ilkeilläkseen. Pullamössövanhemmil la oli uusi Range veturina ja aivan helvetinkokoinen Tabbert persseessä. Ja naapuriporukalla ihan sama, Range vaan eri värinen.

Kerran ei Hollannissa meinattu päästä alueelle ollenkaan, kun pitäjä luuli meitä englantilaisiksi. Anteeksi sitten pyysi ja selitti asian.
Älä sekoita englantilaisia  Travellerseihin jotka ovat vaikkapa "työreissulla mantereella" esim tulossa palotikkaita myymään, kattoja korjaamaan tai asfaltteja laittamaan. Usein saatuaan käsirahan tai koko urakkasumman katoavat sen siliän tien. Eivät perheineen omaa minkäänlaisia käytöstapoja. Tunnistaa hyvin mahtivaunuista ja autoista, Englantilaiset karavaanarit ovat pääsääntöisesti mukavia ihmisiä. Thumb