Ajeltu tuurista valkeekoskelle hakalanrantaan emännän kans värkätty, korttia isketty ja radio suomea kuunneltu kun telkkarin * erkele jäi kotia ku perjantaina lähdettiin.
Ajeltu tuurista valkeekoskelle hakalanrantaan emännän kans värkätty, korttia isketty ja radio suomea kuunneltu kun telkkarin * erkele jäi kotia ku perjantaina lähdettiin.
Kyllä Suomessa on juhlittu halloweeneja kautta aikojen. Suomalainen versio tuosta on vaan viikon putki jonka jälkeen näkee piruja ja perkeleitä ja poliiseja joka nurkassa
t migel
Kyllä Suomessa on juhlittu halloweeneja kautta aikojen. Suomalainen versio tuosta on vaan viikon putki jonka jälkeen näkee piruja ja perkeleitä ja poliiseja joka nurkassaEikös Suomalaisten halloween ole Juhannus-aatto !!! Eikös Suomalaisten halloween ole Juhannus-aatto !!! Juuri näin kunhan hienot tekemäsi puukot jätetään kotio Kekriä voisin juhliakkin, mutta All Hallows Eve, lyhyemmin halloween jää väliin. En viitsi edes sanoa minne jenkit voivat kurpitsalyhtynsä minun mielestäni tunkea.
Itsellä joka lihasta särkee ja väsyttää. Taitaa olla lenssu tulossa. Kirjoitin, 124e/v. Tuon verran se taitaa olla. Ja kun kulkimen laittaa seisomaan ja siirtää edun h-autoon noita veroja ei hirveästi mene vuositasolla.
Kirjoitin, 124e/v. Niin ja siihen vielä liikennevakuutus 155e/v.
Niin ja siihen vielä liikennevakuutus 155e/v.Vähällä pääset!! Minulla käyttövoima/autovero 524€ ,vakuutus 155€ vuosi !!! Vähällä pääset!! Minulla käyttövoima/autovero 524€ ,vakuutus 155€ vuosi !!! Hae nyt itsellesi ja vaimollesi jo nuo invapysäköintilaput . Lääkäriltä todistukset ja poliisille hakemus. Saat molemmista autoista verot pois ja kortin haltijalla ei tarvitse olla ajokorttia saati autoa. Käyttövoimaveron joudut maksamaan, mutta autovero jää pois. Lääkäritodistuksen lisäksi kuluja n. 20€/ hlö. Tällänen VAROTUS oli naamakirjassa ja tämä on kopioitu
Kopioitu, LEVITTÄKÄÄ TIETOA! Hyvä ystäväni eläinlääkäri Kärt Ojamaa Eestistä soitti meille tänään ja pyysi minua varoittamaan kaikkia Eestiin matkaajia, siellä on todella vakava leptospiroosiepidem ia. Eli kaikki sinne matkustavat muistakaa ottaa rokotus ennen matkaa. Kärt kertoi että nyt liikkeellä oleva bakteeri iskee keuhkoihin. Pelkästään Tallinnan alueella on menetetty yli 20 koiraa viikossa. http://chicchoix.com/blog/?p=1390&fb_action_ids=4260169455081&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%224260169455081%22%3A368168509938933%7D&action_type_map=%7B%224260169455081%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=%5B%5D ^
Jäikö osa jutusta pois vahingossa? Linkki ei ainaskaan pelaa. No googlailin tuota epidemiaa. Liekö enempi kotieläinpuolen juttuja? Kovin vakavia lukemia en onneksi onnistunut löytämään, paitsi Nigaracuasta. Linkki ei ainaskaan pelaa. Kyllä se ainakin minulla pelasi. Mut kokeillaanpa josko näin toimisi paremmin: Linkki Tai sitten näin: http://dy.fi/imy Kyllä se ainakin minulla pelasi. kiitoksia taas avun annostasi
Alkaa pikkuhiljaa kröhä helpottammaa, on jo tämän viikon antannu yöt nukkua Taitaa tauti tunkea uudelleen päälle, yskä senkuin ryskää.....sitkeä on tämä yskä |