rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607700 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2535 : 6.10.2012 kello on 13:08 »
Mä onnistuin saamaan sairauseläkepäätöks en 10,5 vuotta sitten (niinkin noppeesti kuin parissa kuukauessa)....tässähän nämä päivät seuraa toisiaan nykyään tyhjää toimittaen Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2536 : 6.10.2012 kello on 23:05 »
Valitsin osa-aika eläkkeen. Eihän tämän parempaa ratkaisua olekkaan.  :D

Hyvä, että osa-aikaisuus sopi sinulle. Minulle ei sopinut yhtään. Kun olin 5 päivää töissä ja 5 päivää poissa, niin aina oli pöytä ja sähköposti täynnä tekemättömiö juttuja. Tarkoitti, että työssäolopäivät menivät väkisin ylipitkiksi. Nyt runsaat kaksi vuotta vapaalla ja kiireitä riittää.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:01
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2537 : 7.10.2012 kello on 07:22 »
Yli neljäkymmentä vuotta työelämässä, josta n. kaksikymmentä yrittäjänä.
Nyt olen ollut neljä kuukautta lomautettuna ja viimeinen vuosi menossa ennen eläkkeelle siirtymistä.
Ei tule aika pitkäksi ja v. -78 solikkakin odottaa pientä ehostusta talven aikana.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2538 : 8.10.2012 kello on 10:36 »
On/Off lenssua pitänyt koko syksyn, tiistaina iltana aloitti kuumeilun 38,5 ja tänään sitte nosti kuumeen jo 40, no nyt jo taas lasku suunnas :-\ pitänee käyä saunas ottamas nopiat löylyt sit pesulle ja peiton alle pikaisesti (yleensä mulla auttanut kuumeiluun)
No menimpä sitte eile yksityis tohtoorille ja hänen kommenttinsa oli jotta vois sitä tulla otille vähän aikaisemmin....
ei tuo tauti oo kuulemma sen kummempi kuin viitä vaille keuhkokuume :-\ on kuulemma sen verran äksy keuhoputken tulehus, troppeina aika vahva antibiootti 2x750 mg (=1,5g) päivässä, yskänlääke nappeina 3sti päiväss sekä kunnon vanhanajan kortisooni kuuri kaiken päälle (kortisoonikin vahvudella 40mg/tabl), jokohan tuo tauti tokenisi. Thumb
Tohtoori sanoi jollei ala tropit puoleen viikkon mennessä purra pittää mennä päksin ensiapupolille ja osastolle...tippaan Thumbd

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:52
  • viva la France
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2539 : 8.10.2012 kello on 10:58 »
"No menimpä sitte eile yksityis tohtoorille ja hänen kommenttinsa oli jotta vois sitä tulla otille vähän aikaisemmin....
ei tuo tauti oo kuulemma sen kummempi kuin viitä vaille keuhkokuume :-\ on kuulemma sen verran äksy keuhoputken tulehus, troppeina aika vahva antibiootti 2x750 mg (=1,5g) päivässä, yskänlääke nappeina 3sti päiväss sekä kunnon vanhanajan kortisooni kuuri kaiken päälle (kortisoonikin vahvudella 40mg/tabl), jokohan tuo tauti tokenisi. Thumb
Tohtoori sanoi jollei ala tropit puoleen viikkon mennessä purra pittää mennä päksin ensiapupolille ja osastolle...tippaan Thumbd"
Ja parempi mennä. Noin viisi vuotta takaperin meikäläinen sairasti samaa ja meni lekuriin joka sanoi lepoa.
Kahden viikon päästä tuli lekuri kotiin ja passitti sairaalaan. Ja selästä auki, niskasta lapaluun yläpuolta vasemman kainalon alle
viilto ja 25 % pois vasemmasta keuhkosta.Pari sataa grammaa suuren bakteri pussin poistivat, sekä nestettä paljon.Vasen keuhko oli 85% sulkeutunut siinä vaiheessa. Paino putosi tuossa leikissä 15 kg 75- 60. Kaksi kuukautta meni ennenkuin jaksoi kävellä kauppaan kotoa.
Matkaa 300m. Joten kun keuhko vaivat alkaa, niin hipi hipi lekuriin. No jotain hyvääkin siitä seurasi, n.25 päivittäisen cafe creme bluen poltto poistui kokonaan

Edit: lainaus -88k5-
« Viimeksi muokattu: 8.10.2012 kello on 11:19 »

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2540 : 8.10.2012 kello on 11:11 »
Ja parempi mennä. Noin viisi vuotta takaperin meikäläinen sairasti samaa ja meni lekuriin joka sanoi lepoa.
Kahden viikon päästä tuli lekuri kotiin ja passitti sairaalaan. Ja selästä auki, niskasta lapaluun yläpuolta vasemman kainalon alle
viilto ja 25 % pois vasemmasta keuhkosta.Pari sataa grammaa suuren bakteri pussin poistivat, sekä nestettä paljon.Vasen keuhko oli 85% sulkeutunut siinä vaiheessa. Paino putosi tuossa leikissä 15 kg 75- 60. Kaksi kuukautta meni ennenkuin jaksoi kävellä kauppaan kotoa.
Matkaa 300m. Joten kun keuhko vaivat alkaa, niin hipi hipi lekuriin. No jotain hyvääkin siitä seurasi, n.25 päivittäisen cafe creme bluen poltto poistui kokonaan

Mulla on jo 1975 poistettu vasemmasta keuhkosta 50%, lisänä iki-ihana keukoputkenlaajentu ma tauti + astma, suunnittelivat n.5v vuotta siiten uusinta leikkausta, mutta keuhkojen nyky tilavuus liian vähän ei voi leikata (sanoivat keuhkojeni tilavuuden olevan vain 25% normaalista aikuisen miehen tilavuudesta), mut näillä mennään

Edit: lainaukset -88k5-
« Viimeksi muokattu: 8.10.2012 kello on 11:23 »

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
  • 1299XX
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2541 : 8.10.2012 kello on 12:35 »
^Laatu korvaa määrän   :)

Mun PITÄIS -lista vaan kasvaa... Olis niin miljoona asiaa mitä PITÄIS tehdä.. Yksi niistä olis soitto työterveyshuoltoon. Mulla on "elohiiriä" molemmissa jaloissa, kämmenissä ja yks päivä ylähuulessakin. Magnesium ei oo koskaan oikein auttanut, auttaiskohan jokin relaksantti??

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2542 : 8.10.2012 kello on 15:38 »
    Kävin tänään tohtorin luona kuulemassa
    tt-kuvauksen tuloksia.

    Ei löytyny syöpäkasvaimia eikä muutakaan
    merkittävää, ainoastaan munuaisessa oli
    kaksi pientä harmitonta kystaa.

    Ei kirjottanu eläkepapereita. :(

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2543 : 8.10.2012 kello on 18:10 »
    ^Laatu korvaa määrän   :)

    Mun PITÄIS -lista vaan kasvaa... Olis niin miljoona asiaa mitä PITÄIS tehdä.. Yksi niistä olis soitto työterveyshuoltoon. Mulla on "elohiiriä" molemmissa jaloissa, kämmenissä ja yks päivä ylähuulessakin. Magnesium ei oo koskaan oikein auttanut, auttaiskohan jokin relaksantti??

    Mikä se semmonen elohiiri on, joka hyppii kämmenellä ja jaloissa.  ::)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
    • 1299XX
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2544 : 8.10.2012 kello on 20:05 »
    Mikä se semmonen elohiiri on, joka hyppii kämmenellä ja jaloissa.  ::)

    Siis sellasta lihasten pientä nykymistä... Kainalossakin mokoma "hiiri" tänään piileskeli...

    Niin ja anopin laittasin vaihtoon, oisko kellään hyvää vaihtaria?? Tähän versioon tulee takuu kaupan päälle. Takuulla haukkuu sua selkäs takana, oot sitten tehnyt väärin tai et  :-[

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2545 : 8.10.2012 kello on 20:15 »
    Siis sellasta lihasten pientä nykymistä... Kainalossakin mokoma "hiiri" tänään piileskeli...

    Niin ja anopin laittasin vaihtoon, oisko kellään hyvää vaihtaria?? Tähän versioon tulee takuu kaupan päälle. Takuulla haukkuu sua selkäs takana, oot sitten tehnyt väärin tai et  :-[
    [/color]

    Mä voisin vaihtaa.

    Kun ei omaa ole. Mokoma meni haudan lepoon
    ennen naimisiin menoani. :(

    Joten olen täysin kokematon, ikävä kyllä, paljon
    olen toki hänestä kuullut ja uskonpa jotta olisimme
    toimeen tultu keskenämme.

    Pitääkö antaa välirahaa. ?

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
    • 1299XX
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2546 : 8.10.2012 kello on 20:57 »
    ^Nyt tän päivän bonuksena olisin ilonen jos joku ees ilmaseks huolis  :-X

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:24.12.2023 kello on 15:35
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2547 : 8.10.2012 kello on 21:02 »
    Aikoinaan mulla oli suunnitteilla myöskin anopin vaihto, kun hän määräili mielestäni asioitani liiaksi.
    Sitten hänen jalkansa amputoitiin, ja minä lykkäsin häntä pyörätuolilla ja edelleen meinas tulla, että ei sinne ja ei niin kovaa jne.
    Silloin jouduin hänelle ilmoittamaan että; Nyt määrään minä sekä suunnan että vauhdin.
    Niin ne ajat muuttuu. ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2548 : 8.10.2012 kello on 21:13 »
    Siis sellasta lihasten pientä nykymistä... Kainalossakin mokoma "hiiri" tänään piileskeli...

    Niin ja anopin laittasin vaihtoon, oisko kellään hyvää vaihtaria?? Tähän versioon tulee takuu kaupan päälle. Takuulla haukkuu sua selkäs takana, oot sitten tehnyt väärin tai et  :-[

    Se on sitten eri hiiri kun minulla, meikäläisen hiiri nykii suupieliä aina kun kuuntelen kappaletta, Veteraanin iltahuuto.  :'(
    Ei kannata vaihtaa anoppia. Jos nykyinen tottelee korentoa, milläs komennat uutta, no sapilaalla sitten.  ;D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:24.12.2023 kello on 15:35
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2549 : 8.10.2012 kello on 21:16 »
    Anopin vaihdossa pätee sama kuin vaimon vaihdossa; vika siirtyy vain eri paikkaan. :D