rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607637 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2520 : 5.10.2012 kello on 17:41 »
    Minä olen pohtinut miten tämmöinen kohta
    kuuskymppinen pääsis jo eläkkeelle.?

    Kokemusta kun ei ole mutta hyvin joutais
    kun olis muutakin tekemistä melkoisesti.

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:42
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2521 : 5.10.2012 kello on 17:55 »
    Minä olen pohtinut miten tämmöinen kohta
    kuuskymppinen pääsis jo eläkkeelle.?

    Kokemusta kun ei ole mutta hyvin joutais
    kun olis muutakin tekemistä melkoisesti.

    Tohon en osaa vastata, mutta minä pääsin tuurilla 57 vuotiaana ( oikeasti 54v ) eli aina siihen joku juju löytyy. Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2522 : 5.10.2012 kello on 18:07 »
    Minä olen pohtinut miten tämmöinen kohta
    kuuskymppinen pääsis jo eläkkeelle.?

    Kokemusta kun ei ole mutta hyvin joutais
    kun olis muutakin tekemistä melkoisesti.

    Kannattaa tutkia osa-aika eläkkeelle pääsyä. Itselläni oli pari vuotta sitten kaksi mahdollisuutta. Joko ansiosidonnaiselle lisäpäivineen ja siitä eläkkeelle. Tai osa-aika eläkkeelle. Valitsin osa-aika eläkkeen. Eihän tämän parempaa ratkaisua olekkaan.  :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:11
    • viva la France
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2523 : 5.10.2012 kello on 18:33 »
    Toiset tekee hanke töitä, toiset saa eläkettä, mutta entäs tämmöset jotka maksaa ne omasta pussista.
    Ei pääse edes eläkeputkeen. Ainut putki johon pääsis ois juomaputki, mutta kun sekkää ei oikein kolaha,
    mitä nyt joku aamu saataa vouesta päässä olla se takomo. Jote mei ainaa pääti sitte kutvelehtia, jotta joko selviis näi yli 55
    niin pääsis itse maksetulle.  :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2524 : 5.10.2012 kello on 18:50 »
    Toiset tekee hanke töitä, toiset saa eläkettä, mutta entäs tämmöset jotka maksaa ne omasta pussista.


    Jokainen meistä itse maksaa eläkkeensä. No ei kaikki, nyky nuorisosta moni on eläkkeellä kolmekymppisenä, silmien alettua vetääntymään kieroon. Heille kaikille ei riitä ilmaiset huumeruiskut, rahhookin pittää olla.  ::) :(

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:59
    • Pahkakoski
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2525 : 5.10.2012 kello on 19:06 »
    Minä pääsin 54 vuotiaana (vuosi sitten kesällä) osatyökyvyttömyys eläkkeelle. Mutta mutta nyt olen oikeastaan enemmän työllistetty kuin ennen eläkepäätöstä. Silloin oli vain yksi työ ja työn antaja. Nyt on työnantaja ja vielä yritys joka vie lopun ajan minkä voisi olla eläkkeellä. Mutta kun yritys on yhteisenä nuoremman lapsen kanssa katson että voin jättää pysyvää hänelle kun minusta aika jättää.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
    • Vaasa
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2526 : 5.10.2012 kello on 19:21 »
    Eipä taida olla meikäläisellä asiaa eläkkeelle ikinä. Ikää kun on vuotta vaille 40, niin ehtii varmaan tuo eläkeikä tällä välin karata kauemmas, kuin elinvuodet riittävät. No, siihen kun on henkisesti jo asennoitunut, niin eipä moinen haittaa.

    Mutta tälle iltaa kuuluu hyvää: vapaa viikonloppu, ruokana oli pitsaa, muutama olunen ja sauna. Siinähän sitä jo monta elämän pientä ilonaihetta. :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2527 : 5.10.2012 kello on 21:09 »
    Tämä osa-aika eläkelläinen on nyt kylpenyt pari tuntia mökillä kalliosaunassa. Lupsakkoo on saunomisen välillä istua saunaterassilla. En muista koskaan että syksy olisi ollut näin sateinen. Sattoo ropistelloo mukavasti, no tupa on lämmin. Ensi viikonloppuna sitten kulkimella liikenteeseen, satoi tai paistoi.  :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2528 : 5.10.2012 kello on 21:22 »
     Minä olen varmaan väärä ihminen arvostelemaan eläkeikää,38 vuotta yrittäjänä,jokohan nyt voisi hyvällä omalla tunnolla viettää lopun elämän eläkkeellä!!

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2529 : 5.10.2012 kello on 21:39 »
    Minä olen varmaan väärä ihminen arvostelemaan eläkeikää,38 vuotta yrittäjänä,jokohan nyt voisi hyvällä omalla tunnolla viettää lopun elämän eläkkeellä!!

    Kyllähän me tämän ikäiset on monet kymmenet vuodet pyöritetty tahkoa. Jäämme mielenkiinnolla ja ihmetyksellä seuraamaan kuinka nuoremmat hoitaa meidän eläkesaatavat, kun eläkeyhtiöt on nappulamme hoitanut parempiin käyttötarkoituksiin .        ...Pitää ymmärtää.  ::)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:24.12.2023 kello on 15:35
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2530 : 5.10.2012 kello on 22:21 »
    Tulihan tuota tahkoa pyöritettyä 43v:tta saman työnantajan palveluksessa, aivan loistavaa aikaa. Tuli kultainen ansiomerkkin jonka varkaat veivät, eli lämmittää vielä heidänkin mieltä. Toki eläkkeellä oloa ei voita mikään, ei edes hirmu määrä keskeneräisiä hommia tressaa. :D 8)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2531 : 5.10.2012 kello on 22:24 »
    Tulihan tuota tahkoa pyöritettyä 43v:tta saman työnantajan palveluksessa, aivan loistavaa aikaa. Tuli kultainen ansiomerkkin jonka varkaat veivät, eli lämmittää vielä heidänkin mieltä. Toki eläkkeellä oloa ei voita mikään, ei edes hirmu määrä keskeneräisiä hommia tressaa. :D 8)
         ;D ;D ;D ;D ;D ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:21
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2532 : 5.10.2012 kello on 22:28 »
    Joo,en tiedä mikä tätä nykyajan työelämää vaivaa,kun tällaisesta 52-v nuorukaisesta tuntuu että olis ihan valmis jäämään eläkkeelle.Kai yksi syy on se,kun mikään tulos tai suoritus ei enää riitä.Jotain repäisevää ehtis vielä tehdä varsinkin jos talous antais mahdollisuuden,ja ois rohkeutta.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:14.04.2024 kello on 01:57
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2533 : 6.10.2012 kello on 00:07 »
    Mikähän minussa vikana kun siirtyy 48 vuotiaana metsä töihin, tunnetusti ksikki metsurit jää varhaiselääkkeelle. Taitaa olla masokistin vikaa minussa kun tänäänkin vesisateessa viitti raivata:) Mä nautin tästä:)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2534 : 6.10.2012 kello on 06:39 »
    Jotain repäisevää ehtis vielä tehdä varsinkin jos talous antais mahdollisuuden,ja ois rohkeutta.

    Vaihda matkailuauto uuteen, vanhaan autoon. Tai rakenna tsasouna. Tai rakenna nuottakota rantaan.  :D