rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607658 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2430 : 8.08.2012 kello on 13:34 »
Ennätys Trafilta...tein liikennekäytöstäpoi ston suunnuntaina ja tännään tuli laput :)

Olen paljonkin harrastanut noita liikenteeseenottoja ja poistoja. Pääsääntöisesti paperit ovat tulleet kahden arkipäivän päästä. Joskus kun on ottanut auton liikenteeseen pariksi päiväksi molempien suuntien paperit ovat tipahtaneet luukusta samana päivänä. Silloin on otettu käyttöön la aamuna ja poistettu su iltana.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
    • Omat kotisivut
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2431 : 8.08.2012 kello on 16:18 »
Olen paljonkin harrastanut noita liikenteeseenottoja ja poistoja. Pääsääntöisesti paperit ovat tulleet kahden arkipäivän päästä. Joskus kun on ottanut auton liikenteeseen pariksi päiväksi molempien suuntien paperit ovat tipahtaneet luukusta samana päivänä. Silloin on otettu käyttöön la aamuna ja poistettu su iltana.
Paljon olen minäki, tai onko 026 paljon pariin vuoteen.Riippuu varmaan kuin kaukana Travin postikeskuksesta asuu toi kulkuaika mutta tänne Ouluun tuli viimevuonna pääasiassa torstaina kun sunnuntaina teki käytöstäpoiston.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2432 : 8.08.2012 kello on 18:57 »
Olin muuten väärässä ja huomasin sen heti kun olin lähtenyt liikenteeseen edellisen viestini jälkeen. Pääsääntöisesti uusi ote on kyllä tullut kahden arkipäivän kuluttua, mutta uutta poistoa ei ole voinut tehdä ennen liikenteeseenoton ote on tullut. Eli pe liikenteeseen ja tiistaina ote kotona jolloin voi taas poistaa. Parhaimmillaan taitaa olla  la liikenteeseen ja tiistaina pois.
Samana päivänä on tullut kun kahteen autoon tehnyt peräkkäisinä päivinä muutoksen.

Sorry

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:31
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2433 : 8.08.2012 kello on 20:11 »
Olin muuten väärässä ja huomasin sen heti kun olin lähtenyt liikenteeseen edellisen viestini jälkeen. Pääsääntöisesti uusi ote on kyllä tullut kahden arkipäivän kuluttua, mutta uutta poistoa ei ole voinut tehdä ennen liikenteeseenoton ote on tullut. Eli pe liikenteeseen ja tiistaina ote kotona jolloin voi taas poistaa. Parhaimmillaan taitaa olla  la liikenteeseen ja tiistaina pois.
Samana päivänä on tullut kun kahteen autoon tehnyt peräkkäisinä päivinä muutoksen.

Sorry

Kerkesit korjamaan, ennen kuin......

Nopein toimitus on minulla ollut, ylihuomenna uusi ote. Mutta harvoin.

 :D  ;D  :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2434 : 8.08.2012 kello on 20:15 »
Kerkesit korjamaan, ennen kuin......

 :D  ;D  :D

Tässä on pyöritelty noita autoja liiankin paljon tämän vuoden puolella. Siihen vielä kun lisää sen, että yhden voi pitää autoverosta, muttei dieselverosta vapaana ja tuota vapautusta on siirretty sen mukaan mikä ollut käytössä. No, nyt asauto saa olla liikenteessä ja verojen osalta sen vuosimaksu on muistaakseni n. 125€.

Syksyllä sitten taas harkitaan miten noita siirrellään.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2435 : 8.08.2012 kello on 21:15 »
Vastaus otsikkoon: huonoa. Viime yönä alkoi myräkkä, ja sähkö oli poissa koko aamupäivän. Ensin tuli "puolisähköä" eli jääkaapin valosta näki, että se on siellä, kahvinkeitin toimi toivottoman hitaasti. Vielä ei ole havaintoa, että olisi jotain mennyt rikki.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2436 : 9.08.2012 kello on 09:39 »
Vastaus otsikkoon: huonoa. Viime yönä alkoi myräkkä, ja sähkö oli poissa koko aamupäivän. Ensin tuli "puolisähköä" eli jääkaapin valosta näki, että se on siellä, kahvinkeitin toimi toivottoman hitaasti. Vielä ei ole havaintoa, että olisi jotain mennyt rikki.
Meil oli kerran kans tota puolisähköä (lamput palo semmosena hehkuna..ei valaissut mutta se vaan niinkus hehkui..) ja siinä pääsähkölootassa (sijaitsee talossa ulkona) se toinen jokuvaihesulake oli rikki. Onneks tunnetaan muutama sähkäri joille voi myös soitella jopa perjantai/lauvantaina ja saa avun  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2437 : 9.08.2012 kello on 11:24 »
 Huonoa kuuluu, :( Hypätty nyt jokapäivä laprassa ja tk keskuksessa,verenpaine heittelee,eilen 90/60,syke 90,tänään 124/72 syke 92!!! Syitä etsivät,taitaa ukko olla entinen ! :( :(

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #2438 : 9.08.2012 kello on 11:27 »
Huonoa kuuluu, :( Hypätty nyt jokapäivä laprassa ja tk keskuksessa,verenpaine heittelee,eilen 90/60,syke 90,tänään 124/72 syke 92!!! Syitä etsivät,taitaa ukko olla entinen ! :( :(

Ei kait se vielä entinen ole. Vanha kone piiputtaa aina välillä ja sitten taas mennään  Thumb

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2439 : 9.08.2012 kello on 11:54 »
    Ei kait se vielä entinen ole. Vanha kone piiputtaa aina välillä ja sitten taas mennään  Thumb

    Näin on Thumb
    Ei muuta kuin grilli tulille, puolikas sikaa kärventymään, kossua enempi mitä yksikään lääkäri ehtii määräämään ja siitä äijä uuteen nousuun ::)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2440 : 9.08.2012 kello on 15:21 »
    Huonoa kuuluu, :( Hypätty nyt jokapäivä laprassa ja tk keskuksessa,verenpaine heittelee,eilen 90/60,syke 90,tänään 124/72 syke 92!!! Syitä etsivät,taitaa ukko olla entinen ! :( :(

    mulla huitelee kans noi paineet
    ja ens viikolla olis vasta lekurille aikaa
    no empäs kyl mitään kiirettä sinne pitänytkään
    kun ehtii sitä siellä taas rutista vaivoista myöhemminkin
    mutta tipaiitalle pitää mennä ... nälässä ja janossa :o
     

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2441 : 9.08.2012 kello on 21:34 »
    Huonoa kuuluu, :( Hypätty nyt jokapäivä laprassa ja tk keskuksessa,verenpaine heittelee,eilen 90/60,syke 90,tänään 124/72 syke 92!!! Syitä etsivät,taitaa ukko olla entinen ! :( :(
    Onko sinulta otettu EKG? Lääkäri en ole, mutta olen käynyt läpi lähes vastaavan. Kun menin viimeiseen työterveystarkastuk seen, minkä piti olla rutiinitarkastus. Haluttiin varmistaa, että mies lähtee terveenä eläkkeelle. Otettiin kaikki mahdolliset labrakokeet ja sitten makuulle EKG:hen. Siitä ei sitten päästetty ylös, vaan piipaa-autolla keskussairaalaan. Siellä määrätiin lääkitys ja neljän kuukauden kuluttua laitettiin mies kaapeleilla uudelleen käyntiin. Sanoivat flimmeriksi.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2442 : 10.08.2012 kello on 08:05 »
    Nyt selvis syy tummien poikien nopeuteen  :o  :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2443 : 10.08.2012 kello on 16:31 »
    Onko sinulta otettu EKG? Lääkäri en ole, mutta olen käynyt läpi lähes vastaavan. Kun menin viimeiseen työterveystarkastuk seen, minkä piti olla rutiinitarkastus. Haluttiin varmistaa, että mies lähtee terveenä eläkkeelle. Otettiin kaikki mahdolliset labrakokeet ja sitten makuulle EKG:hen. Siitä ei sitten päästetty ylös, vaan piipaa-autolla keskussairaalaan. Siellä määrätiin lääkitys ja neljän kuukauden kuluttua laitettiin mies kaapeleilla uudelleen käyntiin. Sanoivat flimmeriksi.
       Kyllä EKG-on otettu,ei virheitä rytmissä,nyt odotellaan lapran tuloksia,viittaa kuulemma kilpisrauhaseen,hormooni taso heittää,koska väsyttää ja janottaa jatkuvasti,välillä on tukka märkänä,ja kohta paleltaa,säätelymekanismi on sekaisin jostakin syystä!! No.. eiköhän se siitä selviä pikkuhiljaa!!! :(

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:22.12.2021 kello on 14:47
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #2444 : 10.08.2012 kello on 22:50 »
    Eppäilenpä hyvinnii, että olet liikaa rasittanut ittiäs,koska ittekki tein sen suuntasen havainnon yhtenä aurinkoisena ja hikisen kuumana  päivänä kun olin vähän liian raskaasti tehny töitä. Illalla nukkuun mennes sydän löi 
    aivan sekasin,vuoroon nopeeta ja välillä hidastellen.Olin kyllä töitten päätteeksi saunonu ja juonu n saunakaljankin mikä normaalisti kuuluu tapoihini,mutta  se ehkä oli hikisenä päivänä syämmelle liikaa
    Aamusella sitte oli jo kyllä rauhottunu.
    Meidän ikäsille nuo kuumat kesäpäivät on  hankalia kun sitä kuumuutta ei huomaa tehdessä,mutta käy sydämen päälle ja vaikutus tuntuu sitte vasta maate mennessä.
    Pitäs vaan muistaa hiukan himmata vauhtia,ettei tulisi sitä kuulua ennenaikasta äkkipysäystä. ???