Sivuja:
Toiminto
  • #6166 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 24 Mar 2019
  • Minne on hävinnyt Huru Ukkeli, ei kai vaan ole ollut valvojan kanssa eri mieltä...  ::)
  • #6167 kirjoittanut K.E.V 24 Mar 2019
  • Minne on hävinnyt Huru Ukkeli, ei kai vaan ole ollut valvojan kanssa eri mieltä...  ::)
    Onko dementia iskenyt. Nimimerkki vaihtoi hiippakuntaa jo vuosia sitten.
  • #6168 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 24 Mar 2019
  • ^
    On, ja myös väärä lääkitys. Tosi on, 2014 viimmeksi paikalla. Rauha hänen muistolleen.  :o
  • #6169 kirjoittanut mjo33400 25 Mar 2019
  • Huru-ukko oli vakavasti sairas, mutta hyvin elämän myönteinen. Olin hänen kanssa aika paljon tekemisissä loppuaikoina. Hän oli kova kalamies ja eli vahvasti sitä elämää. Mukava mies oli.
  • #6170 kirjoittanut Reissaaja80 28 Mar 2019
  • Hinurihommista tuliki mieleen, että pitää ottaa se Falckin hinaushomma, ku Autoliitto loppuu.
  • #6171 kirjoittanut virpimu76 01 Apr 2019
  • Vattasta kuuluu  :D   Tai näkee  :-\

    Lauantaina  visiitille Oulaisiin..halpahal lissa edukkaita irtikarkkeja :P  namia..

    Siinä eteisessä sain kuulla olevani raskaana  :-[
  • #6172 kirjoittanut vesako 01 Apr 2019
  • Vattasta kuuluu  :D   Tai näkee  :-\

    Lauantaina  visiitille Oulaisiin..halpahal lissa edukkaita irtikarkkeja :P  namia..

    Siinä eteisessä sain kuulla olevani raskaana  :-[

    Tänään karkit saa aikaan kaikenlaista. :)
  • #6173 kirjoittanut tsahkali 01 Apr 2019
  • Lauantaina  visiitille Oulaisiin..halpahal lissa edukkaita irtikarkkeja :P  namia..
    Siinä eteisessä sain kuulla olevani raskaana  :-[

    Tulipa hyvä syy karkkilakolle!   Thumb
  • #6174 kirjoittanut virpimu76 01 Apr 2019
  • Tulipa hyvä syy karkkilakolle!   Thumb
    Siis tuohan on hyvä syy mussuttaa  :D  juu en oo läski  ;D oon tiineenä..    vaan kun en oo.
    Rouva parka pyyteli anteexi  ihan turhaan..mä nyt vaan oon "hiukan" ;D pullukka ;D 
  • #6175 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 01 Apr 2019
  • Siis tuohan on hyvä syy mussuttaa  :D  juu en oo läski  ;D oon tiineenä..    vaan kun en oo.
    Rouva parka pyyteli anteexi  ihan turhaan..mä nyt vaan oon "hiukan" ;D pullukka ;D
    Mutta saapahan kiinni, kun semmosta tekee ;)
  • #6176 kirjoittanut Vesseli 10 Apr 2019
  • Tuli vietetyksi 11 päivää sairaalassa ym. Omaa laiskuuttani ja tyhmyyttäni sinne jouduin. En viitsinyt laittaa nastakenkiä jalkoihini ja niin menin postilaatikkoreissu lla jään päältä nurin ja löin lonkkani niin pahasti, että ei antanut kävellä. Nyt työntelen rollaattoria kunnes taas voi kävellä.

    Olihan kokemus. Ensimmäisen viikon makasin sairaalan petillä, mutta sitten siirrettiin hoivakotiin, jossa oli muistisairaita ja vähän oudosti käyttäytyviä, mutta onneksi aika harmittomia. Tein talon historiaa, kun lähdin pois. Olin ensimmäinen tapaus talon 10-vuotishistoriassa, jolle tilattiin KELA-taksi.
  • #6177 kirjoittanut tsahkali 10 Apr 2019
  • Tein talon historiaa, kun lähdin pois. Olin ensimmäinen tapaus talon 10-vuotishistoriassa, jolle tilattiin KELA-taksi.

    Historiaa oli sekin, jos sait taksin!
  • #6178 kirjoittanut virpimu76 10 Apr 2019
  • Historiaa oli sekin, jos sait taksin!
    ^ 😁😂 juuri näin!
  • #6179 kirjoittanut ..... 10 Apr 2019
  • Mutta saapahan kiinni, kun semmosta tekee ;)
    niin mimmosta tekee? Taasko se on Vaahteramäen Eemeli tyrkyttämässä
  • #6180 kirjoittanut Alan 10 Apr 2019
  • ^

    Nyt olisi parempi hoitaa nämä asiat keskenään. Koskee kaikkia osapuolia.

    Jos ei hoidu siten, niin ylläpidolla/valvonnalla ei ole kuin yksi vaihtoehto.
Sivuja:
Toiminto