rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607759 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5925 : 6.03.2017 kello on 13:45 »
Jotain talvi"ominaisuuksia" voi jäädä havaitsematta, mutta tuloksissa tuskin virheitä on. Resurssia pitäisi olla takana tarpeeksi.  :)
En epäilekään että on virheitä.
Lumessa ajaminen , kylmäkäynnistykset, lämppärin toimivuus , jne joutuu arvuutuskoneeseen.

Tuossa toinen mikäli ei TM riitä. Linkissä uutuus myös katumaasturipuolell ;)
http://teknikensvarld.se/

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5926 : 6.03.2017 kello on 14:02 »
Varmaan olen väärässä mutta mieleen tulee se kuinka Ruotsin lehdissä on Volvo testit ja Saksan lehdissä Saksan tuotanto.
TM voisi siten olla suht puolueeton  :-\ On noissa ed mainituissa maissa muutkin merkit testeissä mutta kukapa se omiin nurkkiin kusisi. Minulle mahdollisimman laaja kysely harkitsemani automerkin omistajilta ja perstuntuma riittää. Taksitolppa oli ennen hyvä paikka tiedustella autojen kestävyyttä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5927 : 6.03.2017 kello on 14:32 »
Varmaan olen väärässä mutta mieleen tulee se kuinka Ruotsin lehdissä on Volvo testit ja Saksan lehdissä Saksan tuotanto.
TM voisi siten olla suht puolueeton  :-\ On noissa ed mainituissa maissa muutkin merkit testeissä mutta kukapa se omiin nurkkiin kusisi. Minulle mahdollisimman laaja kysely harkitsemani automerkin omistajilta ja perstuntuma riittää. Taksitolppa oli ennen hyvä paikka tiedustella autojen kestävyyttä.
TM:n "puolueettomuus" :P :P :o Viimeksi kun sitä lueskelin, VAG-tuotteista tehtiin voittaja vaikka väkisin. Taksikuskit tietävät vain omasta autostaan, ei juurikaan vertailupohjaa muihin merkkeihin. Yhtä luotettava kuin perinteinen Essonbaari.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5928 : 6.03.2017 kello on 14:36 »
TM:n "puolueettomuus" :P :P :o Viimeksi kun sitä lueskelin, VAG-tuotteista tehtiin voittaja vaikka väkisin. Taksikuskit tietävät vain omasta autostaan, ei juurikaan vertailupohjaa muihin merkkeihin. Yhtä luotettava kuin perinteinen Essonbaari.
Niin, jos hieman rauhoitut ja luet mitä kirjoitin.
Kirjoitin epäilyksistäni ja arvailuistani. Kyllä taksimiehet Essonbaarin hakkaa 100-0.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:29
  • viva la France
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5929 : 6.03.2017 kello on 15:02 »
Tähänkin talouteen pitää kuulemma yksi pikkuinen kaupunki auto hommatta.
No eilen katsoi kaksi autoa ja laitoin vaimolle linkit sähköpostiin että valitsee kumman vaan.
Ja sitten ne autot, purinaa tietysti syntyy, kun palsta on täynnä asiantuntijoita muille hyvistä autoista. ;)
http://www.peugeot.be/nl/gamma/personenwagens/208-3-deurs.html
http://www.citroen.be/nl/nieuwe-wagens/citroen/nieuwe-citroen-c3.html

P.s. Ja vetokoukkua ei tule kun näkyy lukevan persoonauto ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5930 : 6.03.2017 kello on 15:07 »
Sellainen essonbaaripuhe täältä, että varmaan ovat siellä paremmin kotonaan kuin Suomessa - tuo siis vertaamatta niitä mihinkään muuhun.

Mulla oli Aygoa ostaessani loppusuoralla mukana C3, olen kyllä tyytyväinen ollut valintaani, kun suurin prioriteetti on ollut kestävyydessä ja pienissä käyttökuluissa. Jos vaaditaan enemmän mukavuutta ja on uutta ostamassa, niin tilanne kääntyy toisinpäin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5931 : 6.03.2017 kello on 15:23 »
Varmaan olen väärässä mutta mieleen tulee se kuinka Ruotsin lehdissä on Volvo testit ja Saksan lehdissä Saksan tuotanto.
TM voisi siten olla suht puolueeton  :-\ On noissa ed mainituissa maissa muutkin merkit testeissä mutta kukapa se omiin nurkkiin kusisi. Minulle mahdollisimman laaja kysely harkitsemani automerkin omistajilta ja perstuntuma riittää. Taksitolppa oli ennen hyvä paikka tiedustella autojen kestävyyttä.
No, itse en lue tuota enkä TM:ää. Kuten sanoin oma p*rse on testipenkkinä  ;D
Varmaankin niitä autoja testataan mitä maassa myydään.
Kyllä ruotsin testeissä on sakemanneja. Ainakin husvagns och camping lehdessä mitä tulee luettua.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:29
  • viva la France
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5932 : 6.03.2017 kello on 15:44 »
"Menen huomenna käymään Peugeotilla Place Meiserilla tapaamassa niitten esittelijää (Jessica) ja tsekkaan automerkit. P 208  5-ovista kyselin, mutta se varmaan antaa mulle tarjouksen siitä. Lähdetkö mukaan."

No tämmöinen s-posti oli tullut vaimolta.

Vielä jotain autoa katsomaan ja koe-ajamaan, no en. Huommenna on puunkaato päivä. Kait nyt osaat yhden auton ostaa ?
Tämmösen vastauksen laitoin ja paluuna tuli : Sinä sillä joudut useammin ajelemaan. Mutta jos et tule, niin valitsen itse värin.

Viitsisikö vastata ? ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5933 : 6.03.2017 kello on 15:50 »
Mee nyt valitteen sellainen väri, että ei jälleenmyyntiarvo kärsi. Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:29
  • viva la France
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5934 : 6.03.2017 kello on 16:00 »
Mee nyt valitteen sellainen väri, että ei jälleenmyyntiarvo kärsi. Thumb
Tämä auto ei mene jälleenmyynti. Poika täyttää 3,5 vuoden päästä 18 ja autolla on ajettu minun arvion mukaan noin 15 000km jos sitäkään. Eli se jää sitten pojalle. Pitää kysästä pojalta illalla haluaako mennä.
Mutta asiasta toiseen, täällä ei saa A1 luokan moottoripyörän ajokorttia ennenkuin 18 vuotiaana, mutta pojallahan on suomen passi eli ajateltiin että jos kävisi sen suomessa ajamassa puolentoista vuoden kuluttua kesällä. Onnistuukohan vai onko joku sääntö asuinpaikasta olemassa ?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:56
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5935 : 6.03.2017 kello on 16:17 »
^
Sitähän se vaatii..
https://www.trafi.fi/tieliikenne/haluan_ajokortin/ajokorttilupa
Lainaus
Ajokorttilupa

Trafi voi myöntää sinulle ajokorttiluvan, jos

täytät ajokorttiluvan ikä- ja terveysvaatimukset,
asut vakinaisesti Suomessa tai opiskelet Suomessa ja opiskelusi on jatkunut vähintään 6 kuukautta,
et ole ajokiellossa tai väliaikaisessa ajokiellossa Suomessa etkä muussa EU- tai ETA-valtiossa.
Moottoripyöräluokki en korotuksissa opetuksella sinun tulee esittää opetustodistus hakiessasi ajokorttilupaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5936 : 6.03.2017 kello on 16:18 »
Mee nyt valitteen sellainen väri, että ei jälleenmyyntiarvo kärsi. Thumb
Ei kuin sellainen minkä vaimo sanoo   ::)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:26
  • Callengr
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5937 : 6.03.2017 kello on 16:22 »
Kompromissi? Kaks värinen! ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:29
  • viva la France
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5938 : 6.03.2017 kello on 16:28 »
^
Sitähän se vaatii..
https://www.trafi.fi/tieliikenne/haluan_ajokortin/ajokorttilupa
Jos tekis muuttoilmoituksen heinäkuun alussa ajaisi kortin elokuussa ja muuttaisi takaisin.
 onnistuisiko ?
Pitänee soittaa johonkin kalakukkokaupungin autokouluun.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5939 : 6.03.2017 kello on 16:31 »
Onnistuu kai, jos kukaan ei hoksaa, että muutto ei olekaan todellinen. Ulkosuomalaiskavere iden kanssa asia tullut puheeksi eri syistä. Voi syyllistyä rekisterimerkintäri kokseen (tms.) jos jää kiinni.