rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607619 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:21
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5895 : 5.03.2017 kello on 12:35 »
Kerroppa mikä tuossa kommentissani on suvaitsemattomuutta?Vai koetko ongelmaksi sen,ettei kaikki suvaitsekaan ehkä niinkuin sinä?
Mielestäni Mautoilija kiteytti asian hyvin,eli jos suvaitsette asian niinkuin "minä",olette oikein suvaitsevia.
Itse suvaitsen mitä katson omista lähtökohdista olevan oikein.Ihmisarvo on kaikilla,olkoon poliittisesti,uskonnollisesti tai vaikka seksuaaliselta suuntautuneisuudelt aan mitä tahansa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
  • Hämeenperä
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5896 : 5.03.2017 kello on 12:43 »
Kerroppa mikä tuossa kommentissani on suvaitsemattomuutta?Vai koetko ongelmaksi sen,ettei kaikki suvaitsekaan ehkä niinkuin sinä?
Mielestäni Mautoilija kiteytti asian hyvin,eli jos suvaitsette asian niinkuin "minä",olette oikein suvaitsevia.

Kyllä. koen nimenomaan ongelmaksi sen, etteivät kaikki noudata lakia ja kunnioita perusoikeuksia.
En tiedä mitä suvaitsevaisuus tarkoittaa tai mihin viittaat kaksinaismoraalilla, jos et suostu sitä kertomaan?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5897 : 5.03.2017 kello on 13:51 »
Minä en ymmärrä tuota homoutta ollenkaan.
Sen täytyy olla jonkinlainen sairaus tai jotain.
Olihan se vuoteen 1981 saakka.Diagnollises ti.Itseään häiritsevä homous on edelleen...

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:21
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5898 : 5.03.2017 kello on 14:07 »
Kyllä. koen nimenomaan ongelmaksi sen, etteivät kaikki noudata lakia ja kunnioita perusoikeuksia.
En tiedä mitä suvaitsevaisuus tarkoittaa tai mihin viittaat kaksinaismoraalilla, jos et suostu sitä kertomaan?
Väitätkö etten noudata lakia ja kunnioita perusoikeuksia :o :o No hoh hoijaa 8)
En jaksa asiasta enempää jauhaa,kiitos.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2023 kello on 11:42
  • Hämeenperä
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5899 : 5.03.2017 kello on 15:24 »
Väitätkö etten noudata lakia ja kunnioita perusoikeuksia :o :o No hoh hoijaa 8)
En jaksa asiasta enempää jauhaa,kiitos.

Niin minusta me ollaan juuri tästä samaa mieltä, että molemmat niitä kunnioittaa. Siksi en ymmärrä mitä se esille tuomasi suvaitsevaisuus lain noudattamiseen kuuluu.
Mutta kun vihjailet tietyistä asioista ja kaksikkomoraalista, niin voisit antaa Höpöttäjille mahdollisuuden vastata, kun kerrot mitä tarkoitat.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5900 : 5.03.2017 kello on 15:59 »
Itse olen ainakin jossain määrin suvaitsematon niitä kohtaan, jotka ovat suvaitsemattomia muita kohtaan. Ihan alkaen sellaisista uskonnollisista lahkoista, joiden mielestä kaikki muut paitsi heidän omaan oppinsa mukaan uskovat joutuvat helvettiin. Kummoisena uhkana en sellaisia tokikaan pidä, paitsi omassa vaikutuspiirissään olevia kohtaan.

Vähemmistöjä kohtaan vihaa lietsovat ja noita tässäkin ketjussa taas nähtyjä 1930-1950 -lukujen moraalikäsityksiä esittelevät ei kyllä lakkaa ihmetyttämästä. Kannattaisi vähän seurata aikaansa ja opetella kyseenalaistamaan omia luutuneita päähänpinttymiään.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:14.09.2017 kello on 08:42
  • No ny matkan tekkoo mul mersu on
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5901 : 5.03.2017 kello on 16:01 »
Kevättä ja kesän reissuja odottelen

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5902 : 5.03.2017 kello on 16:06 »
Kuume laskenut ja ruoka alkaa maittamaan Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5903 : 5.03.2017 kello on 16:20 »
Kuume laskenut ja ruoka alkaa maittamaan Thumb
Hieno homma. Sama täällä  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5904 : 5.03.2017 kello on 16:24 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:12
  • viva la France
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5905 : 5.03.2017 kello on 16:28 »
Hieno homma. Sama täällä  Thumb
No nokka vuotaa kuin se kuuluisa marjatan juttu. Rulla talouspaperia ei ole tahtonut viikonlopun aikaa riittää niistämiseen per vrk.
Tosin tänäänkin lenkillä kävin, pikkasen normaalia enemmän hiotti, mutta muuten meni kevyesti.
Ja sitä suvaitsevuutta tarvitaan nykymaailmassa entistä enemmän. Eli vaikka se oma juttu onkin se ainut oikea, niin kannattaa tarkastaa lukeeko siellä omassa jutussa että kivitä kaikki muut erimieltä olevat hengiltä. Mutta muuten kuuluu ihan normaalia, odottelen kuormaa suomesta, pitäisi tulla laudelautaa ja uusi ovi saunaa tuossa paikallista aikaa vajaa neljä. ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5906 : 5.03.2017 kello on 17:35 »
No nokka vuotaa kuin se kuuluisa marjatan juttu. Rulla talouspaperia ei ole tahtonut viikonlopun aikaa riittää niistämiseen per vrk.


Minä jo jonkun aikaa sinun juomia seuratessani, olen tullut siihen tulokseen ettei hyvä seuraa. Kossua veljeni, Kossua.  ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5907 : 5.03.2017 kello on 17:55 »
Minä jo jonkun aikaa sinun juomia seuratessani, olen tullut siihen tulokseen ettei hyvä seuraa. Kossua veljeni, Kossua.  ;)
Siirtyyhän nälkäkin kuoriperunoilla ja makkarakastikkeella .

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:16
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5908 : 5.03.2017 kello on 19:54 »
Itse olen ainakin jossain määrin suvaitsematon niitä kohtaan, jotka ovat suvaitsemattomia muita kohtaan. Ihan alkaen sellaisista uskonnollisista lahkoista, joiden mielestä kaikki muut paitsi heidän omaan oppinsa mukaan uskovat joutuvat helvettiin. Kummoisena uhkana en sellaisia tokikaan pidä, paitsi omassa vaikutuspiirissään olevia kohtaan.

Vähemmistöjä kohtaan vihaa lietsovat ja noita tässäkin ketjussa taas nähtyjä 1930-1950 -lukujen moraalikäsityksiä esittelevät ei kyllä lakkaa ihmetyttämästä. Kannattaisi vähän seurata aikaansa ja opetella kyseenalaistamaan omia luutuneita päähänpinttymiään.

Hyvin sanottu, ajattelen samoin. Hyvä, että joku viitsii kirjoittaa.   Thumb

En ole viitsinyt kommentoida aihetta kun niitä mielipiteitä ei helposti muuteta asiallisilla kommenteilla mutta jokin lähipiirin  tapaus voi muuttaa mielipiteitä tai avata silmät.
Meillä suvussa pari avioliittoa ulkomaalaisen kanssa, toisessa mies jenkeistä ja toisessa ugandasta. Mukavia ihmisiä molemmat. Myös muutamaan turvapaikanhakijaan olen tutustunut harrastusten kautta ja hienoja ihmisiä hädästään huolimatta tai juuri sen vuoksi.
Ystäväpiiriin on kuulunut ja edelleenkin useampia homoja ja lesboja. Osa on avoimesti asiasta kertonut jo vuosikymmeniä sitten ja joistakin olen kuullut suuntauksesta vasta viimevuosina mutta ihan tavallisia mukavia ihmisiä he ovat. Ihan samaa en voi sanoa eräästä sukulaisesta, joka kuuluu jehoviin.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:59
  • Pahkakoski
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5909 : 5.03.2017 kello on 20:00 »
Näille suvaisemattomille täytyy sanoa, ettei homous ole tarttuva tauti. Jos se rupeaa kiinnostamaan niin se lähtee omien korvien välistä. Itse joudun työssäni toimimaan monenlaisten suuntauksen omaavien kanssa ja se ei häiritse.