Sivuja:
Toiminto
  • #5416 kirjoittanut Alan 26 Oct 2015
  • Kävin pullon sakea joskus syyskuussa, maksoi 9 euroa. Sitä edellistä kertaa en muistakaan, kai hakenut suomireissussa jonkun sattumaviinipullon.

    Mitä se karavaanari Alkossa tekee.  :o
  • #5417 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 26 Oct 2015
  • Mitä se karavaanari Alkossa tekee.  :o

    Se käy ostamassa verotettuja juomia. Että kun kaikkienkaveri tuo ulkomaita, ja maksa alkaa reistaamaan, niin saisi sitten kaveri asianmukaista hoitoa kotomaassa.  ;)
  • #5418 kirjoittanut Alan 26 Oct 2015
  • Pitää juua vaan senverran, ettei ala reistaamaan. Ja moni karavaanari on hoitonsa jo etukäteen tuloveroina maksanut. Ei omatuntoa siis soimaa. ;D
  • #5419 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 28 Oct 2015
  • No voe helevatta. 63:een vuoteen ei ole ollut syksyallergiaa. Telfastia piti alkaa popsimaan. Ihan oikesti aivastuttaa ja silmät vuotaa, eikä ole mitään akkain koilotusta.  ::)
  • #5420 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 03 Nov 2015
  • Siellä etelärannikolla on kai tänään ollu terassit täynnä, kun oli niin lämmintä. Onhan immeiset terasseilla jo keväällä kympin lämmössä. Vai oottavatko immeiset jo kiivaasti talvea, pitkän kesän jälkeen.  ;D
  • #5421 kirjoittanut Arska 03 Nov 2015
  • Taisivat purkaa terassit jo pois,mutta kyllä mullekkin useampi totesi että onpa keväisen lämmintä.. No jos tälläset kelit olis viikonloppuna niin lämmittäisin paljun,mutta taitaa sataa kuitennii,, olis vielä voinut nuita lastenlapsia kylvettää


    Sent from my iPad using Tapatalk
  • #5422 kirjoittanut Arska 06 Nov 2015
  • Tuli tuossa mieleeni että 29 vuotta sitten työsuojelutoimikunn an kokouksessa,tuli soitto puolenpäivän jälkeen että tuleppas tänne synnytysosastolle,vaimo kohta synnyttää. Eli kutakuinkin tasan 29v. Sitten minä olin onnellinen ylpiä isä, toki olen sitä vieläkin. Että tälläistä tänään liputuspäivänä.


    Sent from my iPad using Tapatalk
  • #5423 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 06 Nov 2015
  • Tuli tuossa mieleeni että 29 vuotta sitten työsuojelutoimikunn an kokouksessa,tuli soitto puolenpäivän jälkeen että tuleppas tänne synnytysosastolle,vaimo kohta synnyttää. Eli kutakuinkin tasan 29v. Sitten minä olin onnellinen ylpiä isä, toki olen sitä vieläkin. Että tälläistä tänään liputuspäivänä.


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Hyvä niin.
    Tänään on Ruotsalaisten päivä. Iltasella mennään kylään Ruotsalaisille, viemisenä on Ruotsalaista Flaggpunschia.  ;D
  • #5424 kirjoittanut Alan 06 Nov 2015
  • Kuuluu Vanhasen puhe pätkien Iltasanomain sivujen striimistä.

    Vanha tuttu ääni ja hyvin varautunutta kertomusta.
  • #5425 kirjoittanut ihaa 06 Nov 2015
  • Mulla olis vähän tuhdimpaa yskänlääkettä, oikein lääkärin määräämää, mutta jätetään nyt näyttämättä kun sitä otetaan vain lääkkeenä.  ;D
  • #5426 kirjoittanut mjo33400 06 Nov 2015
  • Mulla olis vähän tuhdimpaa yskänlääkettä, oikein lääkärin määräämää, mutta jätetään nyt näyttämättä kun sitä otetaan vain lääkkeenä.  ;D

    Mitä tämä nyt tarkoittaa, minulta räjähti pankki totaalisesti. :D
  • #5427 kirjoittanut ihaa 06 Nov 2015
  • Mitä tämä nyt tarkoittaa, minulta räjähti pankki totaalisesti. :D

    Alemmuuskompleksi meinaa tulla kun toisilla on noin komean väriset pullot kaapeissaan ja mulla vaan sellainen tummanruskea puolen litran yskänlääkepullo.  :D

    Jaa...tämähän on siirretty pois sieltä orgin baarista, yllättäen tiedän ketä se närästi.  :-\
  • #5428 kirjoittanut aaoulusta 07 Nov 2015
  • Alemmuuskompleksi meinaa tulla kun toisilla on noin komean väriset pullot kaapeissaan ja mulla vaan sellainen tummanruskea puolen litran yskänlääkepullo.  :D

    Jaa...tämähän on siirretty pois sieltä orgin baarista, yllättäen tiedän ketä se närästi.  :-\
             Närästykseen on muutama hywä roppi! Hierotaan Tojon pintaa noin minuutin verran ja siitä saatu hyvä energia kämmeneen siirretään otsalle kevyesti painaltaen, tämän jälkeen on närästys kajonnut! Suosittelen kokeilemaan ;) Toinen on yleensäkki jo kaikkien tiedossa! Kaksi sormen mittaa punawiinietikkaa lasiin, hieman sokeria ja vettä yksi sormen mitta, sekoitetaan hyvin ja kulautetaan kurkkuun! Tätä en suosittele koska voi jäädä Koukkuun ;D
  • #5429 kirjoittanut vesako 17 Nov 2015
  • En tykkää värikkäästä etusuvusta.
  • #5430 kirjoittanut kimi 17 Nov 2015
  • En tykkää värikkäästä etusuvusta.
    Tarkoitatko Ranskan lipun värejä foorumilla, niille on syynsä ja itsekin vierastin noita värejä ensin
Sivuja:
Toiminto