rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607863 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5415 : 26.10.2015 kello on 19:57 »
Kävin pullon sakea joskus syyskuussa, maksoi 9 euroa. Sitä edellistä kertaa en muistakaan, kai hakenut suomireissussa jonkun sattumaviinipullon.

Mitä se karavaanari Alkossa tekee.  :o

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5416 : 26.10.2015 kello on 20:52 »
Mitä se karavaanari Alkossa tekee.  :o

Se käy ostamassa verotettuja juomia. Että kun kaikkienkaveri tuo ulkomaita, ja maksa alkaa reistaamaan, niin saisi sitten kaveri asianmukaista hoitoa kotomaassa.  ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5417 : 26.10.2015 kello on 21:57 »
Pitää juua vaan senverran, ettei ala reistaamaan. Ja moni karavaanari on hoitonsa jo etukäteen tuloveroina maksanut. Ei omatuntoa siis soimaa. ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5418 : 28.10.2015 kello on 19:42 »
No voe helevatta. 63:een vuoteen ei ole ollut syksyallergiaa. Telfastia piti alkaa popsimaan. Ihan oikesti aivastuttaa ja silmät vuotaa, eikä ole mitään akkain koilotusta.  ::)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5419 : 3.11.2015 kello on 21:42 »
Siellä etelärannikolla on kai tänään ollu terassit täynnä, kun oli niin lämmintä. Onhan immeiset terasseilla jo keväällä kympin lämmössä. Vai oottavatko immeiset jo kiivaasti talvea, pitkän kesän jälkeen.  ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:30
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5420 : 3.11.2015 kello on 22:37 »
Taisivat purkaa terassit jo pois,mutta kyllä mullekkin useampi totesi että onpa keväisen lämmintä.. No jos tälläset kelit olis viikonloppuna niin lämmittäisin paljun,mutta taitaa sataa kuitennii,, olis vielä voinut nuita lastenlapsia kylvettää


Sent from my iPad using Tapatalk

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:30
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5421 : 6.11.2015 kello on 14:40 »
Tuli tuossa mieleeni että 29 vuotta sitten työsuojelutoimikunn an kokouksessa,tuli soitto puolenpäivän jälkeen että tuleppas tänne synnytysosastolle,vaimo kohta synnyttää. Eli kutakuinkin tasan 29v. Sitten minä olin onnellinen ylpiä isä, toki olen sitä vieläkin. Että tälläistä tänään liputuspäivänä.


Sent from my iPad using Tapatalk

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5422 : 6.11.2015 kello on 14:44 »
Tuli tuossa mieleeni että 29 vuotta sitten työsuojelutoimikunn an kokouksessa,tuli soitto puolenpäivän jälkeen että tuleppas tänne synnytysosastolle,vaimo kohta synnyttää. Eli kutakuinkin tasan 29v. Sitten minä olin onnellinen ylpiä isä, toki olen sitä vieläkin. Että tälläistä tänään liputuspäivänä.


Sent from my iPad using Tapatalk

Hyvä niin.
Tänään on Ruotsalaisten päivä. Iltasella mennään kylään Ruotsalaisille, viemisenä on Ruotsalaista Flaggpunschia.  ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5423 : 6.11.2015 kello on 14:50 »
Kuuluu Vanhasen puhe pätkien Iltasanomain sivujen striimistä.

Vanha tuttu ääni ja hyvin varautunutta kertomusta.

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5424 : 6.11.2015 kello on 19:06 »
    Mulla olis vähän tuhdimpaa yskänlääkettä, oikein lääkärin määräämää, mutta jätetään nyt näyttämättä kun sitä otetaan vain lääkkeenä.  ;D

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5425 : 6.11.2015 kello on 19:21 »
    Mulla olis vähän tuhdimpaa yskänlääkettä, oikein lääkärin määräämää, mutta jätetään nyt näyttämättä kun sitä otetaan vain lääkkeenä.  ;D

    Mitä tämä nyt tarkoittaa, minulta räjähti pankki totaalisesti. :D

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5426 : 6.11.2015 kello on 19:24 »
    Mitä tämä nyt tarkoittaa, minulta räjähti pankki totaalisesti. :D

    Alemmuuskompleksi meinaa tulla kun toisilla on noin komean väriset pullot kaapeissaan ja mulla vaan sellainen tummanruskea puolen litran yskänlääkepullo.  :D

    Jaa...tämähän on siirretty pois sieltä orgin baarista, yllättäen tiedän ketä se närästi.  :-\

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5427 : 7.11.2015 kello on 12:17 »
    Alemmuuskompleksi meinaa tulla kun toisilla on noin komean väriset pullot kaapeissaan ja mulla vaan sellainen tummanruskea puolen litran yskänlääkepullo.  :D

    Jaa...tämähän on siirretty pois sieltä orgin baarista, yllättäen tiedän ketä se närästi.  :-\
             Närästykseen on muutama hywä roppi! Hierotaan Tojon pintaa noin minuutin verran ja siitä saatu hyvä energia kämmeneen siirretään otsalle kevyesti painaltaen, tämän jälkeen on närästys kajonnut! Suosittelen kokeilemaan ;) Toinen on yleensäkki jo kaikkien tiedossa! Kaksi sormen mittaa punawiinietikkaa lasiin, hieman sokeria ja vettä yksi sormen mitta, sekoitetaan hyvin ja kulautetaan kurkkuun! Tätä en suosittele koska voi jäädä Koukkuun ;D

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5428 : 17.11.2015 kello on 17:38 »
    En tykkää värikkäästä etusuvusta.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 14:24
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5429 : 17.11.2015 kello on 17:53 »
    En tykkää värikkäästä etusuvusta.
    Tarkoitatko Ranskan lipun värejä foorumilla, niille on syynsä ja itsekin vierastin noita värejä ensin