rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607583 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #1740 : 12.08.2011 kello on 08:35 »
Eri-ikäiset naiset ja tarinat;
Ikä 8, viet hänet sänkyyn ja kerrot tarinan.
Ikä 18, kerrot hänelle tarinan ja viet sänkyyn.
Ikä 28, sinun ei tarvitse kertoa hänelle tarinaa saadaksesi hänet sänkyyn.
Ikä 38, hän kertoo sinulle tarinan ja vie sinut sänkyyn.
Ikä 48, kerrot tarinan vältääksesi sänkyyn menon.
Ikä 58, pysyt sängyssä vältääksesi hänen tarinansa.
Ikä 68, jos viet hänet sänkyyn. Siinä vasta tarina!   :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #1741 : 12.08.2011 kello on 09:34 »
se on taas yx jännitysten päivä .. tästä kohta startaa suabbi ja nyt sit tämänkylän rajoille asti melkein ..saa se minnuu kuljettaa ... ja vielä takaisinkin .. tai muuten tulee muutaman kymmenen kilsan kävelylenkki .. vaiks ei sekään paha tietty ois .. pien likunta tuolla aurinkoises sääs ois van hyväx .. näil lihoil  .. mut jotenkin vain ois pal-joo-ooo-oooooon.. paljooo-oon ..muka- muka- vampaa .. reisulta suabilla kotioa palata .. trallaa-lal-laa  ..lal-laa.. lauleskelee ..ainakin toistasex .. :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:26
  • Autossa on pyörät
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #1742 : 12.08.2011 kello on 09:55 »
Me taas olimme kerran Kohtauspaikalla , oli -28c ja saunaan tietenkin, siellä heiteltiin äijäköörinkanssa löylyä ja enkeleitä lumeen teimme, oli mukavaa ja rauhallista. Aamusella lähdettiin Kuusamoa kohti. Tropiikissa oli -32c , kunnon helle. ::)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #1743 : 12.08.2011 kello on 12:44 »
Missä on ukkelit jytäpyörineen. Kaikki vaan voivottelee, että syksy tulee. No totta kai viikkojen päästä tulee. Penskat työnnetään kouluun jo kesällä. On siinä taas keskieurooppalaisil la ihmettelemistä, tätä meidän Suomalaisten kesän viettoa. >:(
Mun ukko ol hetki sit päristelemäs Wingil Lappeenrannas..mä starttaan moppen kaa kohta 4,15h pääst kohti Särkisaloo..PRUUUUM ..PUMPUM! ja telttaan mennään viikolopuks  ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #1744 : 12.08.2011 kello on 14:24 »
se on nyt sit meikkäki puhallutettu .. ekaa kertaa elämässäin sininpukuvirkavalta  puhalutti ... ihan oli uutta teknologiaa oleva vekotin .. sinne koneeseen päin kun puhalsi ... niin näytti O .. toleranssii ..oli muuten sit niin namunen polliisipoika , et oisin voinu vaiks puhallella uusseemmanki kertaa :-* ... toivoteltiin vain puolin sun toisin hyvää matkaa ja mä hälle kyl hyvää työpäivää  :)...suabbikin kuljetti tonne ja tänne ,eikä ollut propleemii ..jotta tää päivä tuntuu kaikin puolen menevän loistavaste .. viel ko jaksais hiukka pölyijen kans vehdat sillee kevyesti  .. niin eipä siin muuta sit ois ... niinno  tietty ..hyvä ruoka parempi mieli .. se vielä.. niin voikin alkaa ehtooks ... :)

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #1745 : 12.08.2011 kello on 14:38 »
    Metsä täynnä kanttarelleja. Mustat torvisienet
    nousee jo esille, viikonpäästä niitä
    pannulle.

    Herkkutatteja ei vielä ole.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #1746 : 12.08.2011 kello on 14:45 »
    se on nyt sit meikkäki puhallutettu .. ekaa kertaa elämässäin sininpukuvirkavalta  puhalutti ... ihan oli uutta teknologiaa oleva vekotin .. sinne koneeseen päin kun puhalsi ... niin näytti O .. toleranssii ..oli muuten sit niin namunen polliisipoika , et oisin voinu vaiks puhallella uusseemmanki kertaa :-* ... toivoteltiin vain puolin sun toisin hyvää matkaa ja mä hälle kyl hyvää työpäivää  :)...suabbikin kuljetti tonne ja tänne ,eikä ollut propleemii ..jotta tää päivä tuntuu kaikin puolen menevän loistavaste .. viel ko jaksais hiukka pölyijen kans vehdat sillee kevyesti  .. niin eipä siin muuta sit ois ... niinno  tietty ..hyvä ruoka parempi mieli .. se vielä.. niin voikin alkaa ehtooks ... :)

    Olin joskus jollakin messuilla. Ulkona oli poliisilla vapaaehtoinen puhallus. Hörppäsin puoli litraa keppanaa. Menin puolen tunnin päästä puhaltamaan. Ei ollut lähellekkään kiellettyä määrää veressä. En ole kokeillut kahta pulloa keppanaa ja ajoon, voisi olla liikaa. Mutta yksi pullo olutta on tullut reissussa ruokailun yhteydessä otettua, monet kerrat, ja ajoon. Minulla näin, monella varmasti toisin.  ;)

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #1747 : 12.08.2011 kello on 15:11 »
    Olin joskus jollakin messuilla. Ulkona oli poliisilla vapaaehtoinen puhallus. Hörppäsin puoli litraa keppanaa. Menin puolen tunnin päästä puhaltamaan. Ei ollut lähellekkään kiellettyä määrää veressä. En ole kokeillut kahta pulloa keppanaa ja ajoon, voisi olla liikaa. Mutta yksi pullo olutta on tullut reissussa ruokailun yhteydessä otettua, monet kerrat, ja ajoon. Minulla näin, monella varmasti toisin.  ;)

    Minä, eräänä lauantai aamuna en uskaltanut ajaa.
    No, rva ajoi ja oli ratsia.

    Pyysin saada minäkin puhalttaa, ei suostunut. :(

    Harmi, olisin minäkin mielelläni ajanut.

    Mielestäni olisi hyvä jos halukaat saisi
    kokeen tehdä niin halutessaan.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:26
    • Autossa on pyörät
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #1748 : 12.08.2011 kello on 15:30 »
    Kerran oli nuorena saunantekotalkoot. Vierähti aamupuolelle. Seuraavana päivänä olin sattuneesta syystä kyydissä ja ratsiassa kysyttiin saako kaveri puhaltaa. Sai ja 2,6 puoliltapäivin.... ;D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:19.11.2016 kello on 12:51
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #1749 : 12.08.2011 kello on 23:56 »
    Varmaan ollut ihan kiva ilta...jos muistais jotain. Toi 2.6 seuraavana päivänä viittaa kyllä joko ihan tolkuttomaan humalaan edellisenä iltana taikka sitten aamun jatkoja.

    Ei herneitä.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 5.02.2022 kello on 21:05
    • Herrasmies kalavaanari
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #1750 : 13.08.2011 kello on 09:55 »
    Täällä oli kylmä yö, varmaan ei ollut paljoa 0C:sta. Mutta taas alkaa lämpeämään. Terveiset siis Pellosta tai Kolaria tämä kai virallisesti on vaikka lähempänä Pelloa...

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #1751 : 13.08.2011 kello on 16:23 »
    Kukas muistaa.

    Apu lehti järjesti kilpailun kesällä 1963

    Mistä kilpailtiin ja mikä oli palkinto.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:31
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #1752 : 13.08.2011 kello on 17:06 »
    Kilpailu taisi olla suurin koivun lehti. Palkintoa en muista.

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #1753 : 13.08.2011 kello on 17:11 »
    Kilpailu taisi olla suurin koivun lehti. Palkintoa en muista.

    Aivan oikein.

    Palkintona oli auto, mutta mikä.?
    Väri oli punainen.

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #1754 : 13.08.2011 kello on 17:46 »
    No, hyvä on.

    Tämä on niitä harvoja asioita mitä dementia
    ei vielä ole minulta vienyt.

    Auto oli punainen kupla volkkari ja
    rek. no. APU-63

    No, osa lukijoista oli silloin vielä pelkkiä
    haaveita vanhemmilleen. ;)

    Toisaalta dementiaa nauttiva vaanari nauttii
    lomastaan enemmän, kun ei muista mistä on lähtenyt,
    ja mihin on menossa ja miksi. ;D