rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 608191 kertaa)

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #5310 : 3.09.2015 kello on 19:58 »

Polttopuiden teko on alkanut. Hiljalleen. Kokeilen pitääkö sanonta, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, paikkansa.

Sinä suunnittelet ja joku toinen tekee niin pitää paikkansa. :D

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5311 : 3.09.2015 kello on 20:16 »
    Minä tykkäsin Simo Salmisesta.

    RIP

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 10:14
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5312 : 3.09.2015 kello on 20:18 »
    Simo itse taisi joskus mainita, että ei jaksa enää olla hauska ja hauskana oleminen oli rasittavaa.

    Silti muutama Simon rooli miellytti.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:55
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5313 : 4.09.2015 kello on 09:54 »
    Hitto tää matkailukausihan on meitin osalta kohta ohi,nyt vkl Viipuri,seuraavana Koskenpäässä ja vielä kerran viipuri. Sittenhä se on aika ottaa kuljin pois liikenteestä. Vaimolle oli joku väittänyt ettei seisonnan ajalta katkeaisi verojen maksu. Toivottavasti ei pidä paikkaansa,en ole viitsinyt tarkastaa asiaa ettei ala hatuttaa.
    Täytyy vissiin maanantaina mennä lääkäriin kun on varmaan joku hermo pinteessä kun vasemman kädet sormet puuttuu kokoajan, häiritsee pirusti etenkin nukkumaan menoa kun ei meinaa millään löytää sellaista asentoa kädelle ettei se puutuisi.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:42
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5314 : 4.09.2015 kello on 10:03 »
    Vaimolle oli joku väittänyt ettei seisonnan ajalta katkeaisi verojen maksu. Toivottavasti ei pidä paikkaansa,en ole viitsinyt tarkastaa asiaa ettei ala hatuttaa.


    Kaikenlaisia huhuja sitä liikkuukin.  Kyllä katkeaa.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 14:24
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5315 : 4.09.2015 kello on 11:21 »

    Täytyy vissiin maanantaina mennä lääkäriin kun on varmaan joku hermo pinteessä kun vasemman kädet sormet puuttuu kokoajan, häiritsee pirusti etenkin nukkumaan menoa kun ei meinaa millään löytää sellaista asentoa kädelle ettei se puutuisi.

    Jos nyt vaan menisit aikaisemmin sinne lääkäriin. Tuo oireena voi johtua monestakin syystä ja en jättäisi tutkimatta.

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5316 : 4.09.2015 kello on 13:17 »
    Olipa kiva tavata ystävää reilun 40 vuoden
    takaa. Sama veijari, ei ollu muutunu mitenkään.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5317 : 4.09.2015 kello on 14:08 »
    Hitto tää matkailukausihan on meitin osalta kohta ohi,nyt vkl Viipuri,seuraavana Koskenpäässä ja vielä kerran viipuri. Sittenhä se on aika ottaa kuljin pois liikenteestä. Vaimolle oli joku väittänyt ettei seisonnan ajalta katkeaisi verojen maksu. Toivottavasti ei pidä paikkaansa,en ole viitsinyt tarkastaa asiaa ettei ala hatuttaa.
    Täytyy vissiin maanantaina mennä lääkäriin kun on varmaan joku hermo pinteessä kun vasemman kädet sormet puuttuu kokoajan, häiritsee pirusti etenkin nukkumaan menoa kun ei meinaa millään löytää sellaista asentoa kädelle ettei se puutuisi.

    Elokuvassa oli repliikki: Se on vasemmalla, sydän on vasemmalla.   ...Elikkä lääkäriin.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:31
    • seniori
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5318 : 4.09.2015 kello on 15:00 »
    Tuossa edellisessä voi olla perää. Jos hengästyt helposti, mene lääkäriin rauhallisesti.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:55
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5319 : 4.09.2015 kello on 15:49 »
    Ei mulla mitään muita oireita ole,lenkkeily ja puidenpilkkominen onnistuu ihan tostavaan,ei mitään tuntemuksia. Käydään nyt ensin Venäjän reissu tekemässä katellaan sitten.

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5320 : 4.09.2015 kello on 16:20 »
    Käydään nyt ensin Venäjän reissu tekemässä katellaan sitten.

    Aika rohkeaa lähteä tuollaisen tuntemuksen kanssa veli venäläisen maalle, mikäli tuo sormien puutuminen on sydänperäistä niin itse en lähtisi mutta enhän minä käy Venäjällä muutenkaan.

    Tuo sormien puutuminen voi olla tosin rannekanavan ahtaumastakin johtuvaa, äskettäin työkaverille tehtiin se ja taisipa kolme-neljä viikkoa saada siitä saikkua.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5321 : 4.09.2015 kello on 16:45 »
    Minulta pari vuotta sitten aukastiin molemmat ranteet..Ja jos sydämestä ottaa,niin puutuu koko käsi,kokemusta on..

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:35
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5322 : 4.09.2015 kello on 17:01 »
    No ihan hyvää kuuluu kun alkoi loma😄.
    Jätin viimeisen kesälomaviikon tänne,jotta pääsen suvun miesten kanssa Ilomantsin Tohliin rentoutumaan.
    Käyppä Arska lääkärissä,mulla oli samanmoista vaivaa,rannekanavan oireyhtymää epäiltiin ja sähkötesti tehtiin.Ei ollut sitä,vaan ns.jäätynyt olkapää.Sain jumppaohjeet ja vaiva hävis.
    Mulla ennen infarkteja oli kumpikin käsi,olkapäät ja leukaperät kipeänä.Tietysti rinnastakin puristi.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5323 : 4.09.2015 kello on 19:40 »
    Ei mulla mitään muita oireita ole,lenkkeily ja puidenpilkkominen onnistuu ihan tostavaan,ei mitään tuntemuksia. Käydään nyt ensin Venäjän reissu tekemässä katellaan sitten.
    Onko kaikki sormet puuduksissa? Mulla on etusormi tunnoton kun
    niskassa välilevy piti hermoa pinteessä niin kauan että hermo kuoleentui.
    Ei auttanut leikkaukset eikä mitkään.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #5324 : 9.09.2015 kello on 21:40 »
    Selasin Caravanlehden. Nelivetoautoja tullut monelta valmistajalta, hyvä. Pitkät, matalalla otsapinta-alalla olevat autot on teliautoja etuvedolla, huono. Kylmällä pakettiauton ohjaamolla olevia autoja joka lähtöön, jokaisella valmistajalla ja monta mallia. Kaikki suunnilleen samanlaisia. ?  No, minähän en ole mikään ostajaehdokas nuihin autoihin, mutta tulipahan vain mieleen.